Voiko nainen

olla väärässä?

Onko nainen koskaan väärässä?

20

814

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen ei voi olla väärässä.

"Ainakaan omasta mielestään"

MarttyyriMallari-TTt

• silloin kun

hän sortuu uskomaan miestä.

• usein nainen

uskoo miestä? Miksi uskoo miestä?

• tulee joskus
        usein nainen kirjoitti:

uskoo miestä? Miksi uskoo miestä?

hairahduksia.

• eikä ole...

...

• toimii:

Kerran luulin olleeni väärässä mutta erehdyin.

• kerta kun

luulet olevasi oikeassa, olet väärässä.

• koskaan väärässä

Jos nainen kuitenkin on väärässä, se on väärinkäsitys, joka on suora seuraus jostakin, jonka mies teki, sanoi, ei tehnyt tai ei sanonut.

• miehen pitäisi

sitten tehdä tai jättää tekemättä? Sanoa tai jättää sanomatta? Miksi? Eikö se syy ja seuraus voi olla myös toisinpäin? Että miehen tekemiset ja tekemättä jättämiset olisivat suoraa seurausta naisen tekmisille tai tekemättä jättämisille? Sanomisille ja sanomatta jättämisille?

• milloinkaan

ikinä. Ei, anteeksi, muistan olleeni väärässä kerran, huhtikuussa -93, mutta se johtui vain väärästä informaatiosta. Jaska Jokusesta, suurin piirtein.

• ajatella niin.

Kehittymätön ajattelee niin.

• vänkyrä-nainen

tietenkin. Mikä kysymys tuokin nyt oikein oli.
      Mä oon useinkin väärässä, mut silti vaan vänkään ja vänkään kunnes oon jo unohtanut kokonaan sen alkuperäisen väittämän ja huomamattani olen jo kantanikin muuttanut siinä samalla.:D

• koskaan itse

ennen toista olleesi väärässä? Huomaatko olleesi väärässä, ennen kuin toinen huomauttaa siitä?

• väärässä olemiseen tarvitaan oikeassa oloa, eikä naiset useinkaan etukäteen väitä olevansa oikeassa, jälkikäteen kylläkin, mut sit se onkin jo turhaa.

• orange-x

Totta munassa nainen voi olla väärässä. Mikäs helvetin kysymys tää nyt on? Mä olen väärässä monta kertaa päivässä mutta mitä sitten? Sitten vaan mennään seuraavaan asiaan ja se siitä.

Voi vittu. Tänä aamuna on ollut kyllä monta niin dorkaa kysymystä että hallelujaa ja aamen.

• anteeksi

väärin kohtelemaltasi ihmiseltä ennen kuin joku toinen huomauttaa siitä? Huomaatko itse kohdelleesi toista kohtuuttoman huonosti?

Ymmärsit kysymyksen väärin. My mistake.

• Ei naiset tässä asiassa poikkea mitenkään miehistä. Jokainen meistä on väärässä joskus, niin kiva kun olisikin olla joka kerta oikeassa.

• ei opi olemaan

oikeassa ennen kuin osaa olla väärässä. Silloin kun alkaa itse huomaamaan erehdyksensä ja korjaamaan niitä, alkaa olla vähitellen myös oikeassakin. Ei ennen.

• -vieras-

Usein ja itsepintaisesti ;)

• ...mies voi hetken kuvitella, että nainen olisi väärässä, mutta kyllä se mies yleensä aika pian tajuaa naisen olevan oikeassa. Siis näin se menee parisuhteessa... ;)

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2198
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      189
      1807
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      56
      1432
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      168
      1222
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1198
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1016
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      912
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      887
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      874
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      831
    Aihe