Palstan siivousta

Huomaan hämmästyksekseni että tätä palstaa on siivottu ja että lusteitten mukana on nyhtäisty vehnääkin. Voihan kuitenkin olla niin että vehnä häiritsee viljelijää jos hän on mielistynyt lusteisiin.

Olen kirjoittanut tällä palstalla Raamattuun pitäytyviä kirjoituksia. Tarkoitukseni on ollut ja on tuoda esiin Jumalan Sanan totuutta vilpittömille lukijoille. Viimeisin kirjoitukseni "Pyhä Henki, Jeesus ja Isä" on poistettu. Jos joku on kiinnostunut lukemaan tuon kirjoituksen, niin se löytyy kristinuskon Pyhä Henki palstalta.

Kirjoitukseni koskevat mielestäni hyvin paljon Jehovalaisuutta. Tuonhan esiin Raamatun totuutta, jota Jehovan Todistajilla on vaikeata osoittaa vääräksi Raamatun Sanalla. Kirjoituksillani pyrin osoittamaan Jehovan Todistajien opin vääräksi sekä ohjaamaan lukijaa Herran Jeesuksen Kristuksen luokse ja Hänen oppiinsa.

On hyvä että palstalla on jonkin asteinen sensuuri. Olen kärsinyt monista asiattomista kirjoituksista tällä palstalla ja olen harkinnut hakea palstan seriffin virkaa. En kuitenkaan katso olevani siihen sopiva koska en ole JT. En myöskään halua sitoa itseäni käymään palstalla joka päivä. Siihen ei minulla ole mahdollisuutta.

6

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >>Huomaan hämmästyksekseni että tätä palstaa on siivottu ja että lusteitten mukana on nyhtäisty vehnääkin.

Jep, siivottu on. Etusivulla oli sen verran monta 'roska-avausta', että päätin ilmoittaa asiattomista avauksista ylläpidolle.

>>Voihan kuitenkin olla niin että vehnä häiritsee viljelijää jos hän on mielistynyt lusteisiin.

Ylläpito on määritellyt tämän lusteen ja se ei tainnut nyt mennä ihan sinun mallisi mukaan.

>>Kirjoitukseni koskevat mielestäni hyvin paljon Jehovalaisuutta.

Poistetussa kirjoituksessa ei taidettu mainita mitään jehovantodistajuuteen liittyvää sanallakaan, vaan saarnasit ainoastaan omaa raamatuntulkintaasi.

>>ja olen harkinnut hakea palstan seriffin virkaa. En kuitenkaan katso olevani siihen sopiva koska en ole JT.

Jos katsot erilaisten saarnojesi täyttävän keskustelunavausten kriteerit Jehovan todistajat-palstalla, on ehkä parempi ettet haekaan tuohon virkaan.

Ei kai se nyt oikeasti voi olla niin vaikeaa tehdä Jehovan todistajat-palstalle avauksia jotka selvästi liittyvät jehovantodistajuuteen?

Ps. Siinä on tainnut lähteä Jeftan päivän tekstit siinä missä sinun ja Kokiksen saarnatkin.

• RaM

Erinomaista toimintaa.

• >>> Etusivulla oli sen verran monta 'roska-avausta', että päätin ilmoittaa asiattomista avauksista ylläpidolle.

• jaikal kirjoitti:

>>> Etusivulla oli sen verran monta 'roska-avausta', että päätin ilmoittaa asiattomista avauksista ylläpidolle.

>>Oliko kirjoitukseni mielestäsi asiaton vai sisälsikö se mielestäsi liian paljon Raamatun totuutta?

Se ei sisältänyt selvää linkkiä jehovantodistajuuteen, se riittää mielestäni. Jo se että kirjoitus löytyy toiselta palstalta kertoo ettei sen paikka ole täällä.

Ymppää noihin kirjoituksiisi jotain mielipiteitä, ajatuksia tai kysymyksiä jehovantodistajuutta koskien, niin sehän on jo siinä. Ei se ole kovinkaan vaikeaa, varsinkaan sinulle kun olet ilmeisesti aiheeseen jonkin verran perehtynyt.

• t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Oliko kirjoitukseni mielestäsi asiaton vai sisälsikö se mielestäsi liian paljon Raamatun totuutta?

Se ei sisältänyt selvää linkkiä jehovantodistajuuteen, se riittää mielestäni. Jo se että kirjoitus löytyy toiselta palstalta kertoo ettei sen paikka ole täällä.

Ymppää noihin kirjoituksiisi jotain mielipiteitä, ajatuksia tai kysymyksiä jehovantodistajuutta koskien, niin sehän on jo siinä. Ei se ole kovinkaan vaikeaa, varsinkaan sinulle kun olet ilmeisesti aiheeseen jonkin verran perehtynyt.

erittäin hyvästä ja asiallisesta vastauksestasi.
        Taidat olla psykologi??? Heh hee!!!

Tiedän että poistettu kirjoitukseni sisälsi ainoastaan Raamatun opetusta. Haluan kuitenkin kirjoituksillani ottaa esille sellaisia asioita, joita Jehovan todistajat eivät luultavasti missään ota esille. Haluan näin herättää teidän omiatuntojanne näkemään Raamatun valossa Vartiotorniseuran opin puutteita ja suoranaisia virheitä.

Keskustelun avaukset tulisi tietysti olla nimenomaan keskustelun avauksia eikä saarnaamista. Ymmärrän tämän.
        Pyrin jatkossa tekemään avauksia joissa otan esille JT:n oppeja jotka mielestäni eivät ole Raamatun mukaisia. Olen jo ottanut esille monta sellaista oppia aikaisemmissa avauksissani. Olen myös tehnyt kysymyksiä saamatta niihin Raamatulla perusteltuja vastauksia. Siksi olen kirjoittanut opetuskirjoituksia joihin en odotakaan Raamatulla perusteltuja vastaväitteitä.

• ei ollut tarkoitus loukata sinun uskoasi. Syy miksi lainasin Greberin kirjoituksia on se että Vt-seura ja Johannes Greber kuuluivat erottomattomasti yhteen 1930-luvulla.
      Vastoin omia opetuksiaan seura lainasi ahkerasti Greberin spriritististä uuden testamentin käännöstä. Jokaisella on toki oikeus uskoonsa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5304
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3865
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2800
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      284
      1303
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1183
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      213
      1086
    Aihe