heippa kaikille!

fifi-neiti

Olen uusi täällä ja halusin vaan toivottaa kaikille hyvää yötä ;)

Omistan koiria tosin ei ne ihan söpöjä puudeleita ole mutta ihania silti :)

Minulla on kiva ja positiivinen luonne, vaikka olen vähän höppänä... sellainen tosi rauhallinen ja söpö ja melkein avuton välillä :) Tykkään kokata ja leipoa ja olen sellainen kiva kodinhengetär... kukkiakin kastelen :)

Semmonen pikku juttu että mulla olis vähän ongelmaa mun pyörän kanssa, mä siis en osaa yhtään niinku tehä sitä. Mun täytyy varmaan huomenna tai viikonloppuna pyytää yhtä naapurin tätiä laittamaan se, mutta mä en mielellään mee soittamaan sen ovikelloa koska sillä on migreeniä ja hermojotain ja se on aika pelottava kun se kiroilee :(

Vaikka mä nyt olenki ihan uus ihminen ja sillai niin voishan sitä tutustua pihalla pyöränkorjauksen merkeissä, toisin eväät pihaan...

Jos joku mitenkään haluaisi siis mä oon tosi ihana tyyppi, niin laittakaa meiliä osoitteeseen [email protected]

halauksia kaikille olette varmasti ihania ihmisiä tekin :)

32

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piti mennä

nukkumaan, mutta maha repesi. :D :D

• fifi-neiti

täällähän on ilosta porukkaa... niin mä kyllä ajattelinkin :)

• heh =D

• fifi-neiti

niin kovin naurattaa...? :)

• varoittaisin sinua näistä tyypeistä :( He ovat-allekirjoittanutta lukuunottamatta-pyörätuolissa istuvia mielipuolia ja heihin ei voi luottaa :)

"Älä siis anna sähköpostiosoitettasi tuosta vaan kelle tahansa"

MarttyyriMallari-TTt

• fifi-neiti

onneksi sinä olet kuitenkin olet olemassa :)

• fifi-neiti kirjoitti:

onneksi sinä olet kuitenkin olet olemassa :)

en istu pyörätuolissa, mutta ei minuunkaan ole luottamista :)

"Kuulen ääniä"

MarttyyriMallari-TTt

• fifi-neiti
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

en istu pyörätuolissa, mutta ei minuunkaan ole luottamista :)

"Kuulen ääniä"

MarttyyriMallari-TTt

Ei se mitään tai siis jos et itse kärsi siitä tai siis se on ikävää jos kärsit mutta

siis suomessahan on tuhansia ihmisiä jotka kuulee ääniä, eikä niillä kuitenkaan ole mitään muita oireita ja ne on muuten täysin terveitä...

niin tietty voihan sulla olla muitakin oireita mutta kyllä kai niidenkin kanssa voi toimeen tulla niinku äänienkin... ainakin toivon sydämmestäni niin... neurolepteja siihen määrätään...

haluaisitko lähteä piknikille joku päivä? emmä sua pelkää :) mentäis vaan tohon meidän pihaan vaan...

• taitaa olla
        fifi-neiti kirjoitti:

Ei se mitään tai siis jos et itse kärsi siitä tai siis se on ikävää jos kärsit mutta

siis suomessahan on tuhansia ihmisiä jotka kuulee ääniä, eikä niillä kuitenkaan ole mitään muita oireita ja ne on muuten täysin terveitä...

niin tietty voihan sulla olla muitakin oireita mutta kyllä kai niidenkin kanssa voi toimeen tulla niinku äänienkin... ainakin toivon sydämmestäni niin... neurolepteja siihen määrätään...

haluaisitko lähteä piknikille joku päivä? emmä sua pelkää :) mentäis vaan tohon meidän pihaan vaan...

peräti miljoonia ihmisiä, jotka kuulevat ääniä.

• fifi-neiti
        taitaa olla kirjoitti:

peräti miljoonia ihmisiä, jotka kuulevat ääniä.

sellasia... jotka oikeestikin on olemassa... vähän niinku mun pyörä :)

• fifi-neiti kirjoitti:

se oli vitsi vain :) En kuule ääniä, mutta jos haluaa erottua porukasta täytyy käyttäytyä muista poikkeavasti ja täällähän se tarkoitaa käytännössä sitä että on oltava tosi hullu.

"Kiitos kutsusta"

MarttyyriMallari-TTt

• fifi-neiti

se oli vitsi vain :) En kuule ääniä, mutta jos haluaa erottua porukasta täytyy käyttäytyä muista poikkeavasti ja täällähän se tarkoitaa käytännössä sitä että on oltava tosi hullu.

"Kiitos kutsusta"

MarttyyriMallari-TTt

onks täällä sit niin normaaleja ihmisiä....tai enmä tiedä mitä mun mielestä mä oon ihan mukavalla tavalla hullu, niinku hyväntuulinen höperö jonka keittiössä syntyy pöperö...

• fifi-neiti kirjoitti:

onks täällä sit niin normaaleja ihmisiä....tai enmä tiedä mitä mun mielestä mä oon ihan mukavalla tavalla hullu, niinku hyväntuulinen höperö jonka keittiössä syntyy pöperö...

he ole normaaleja ihmisiä. Lue heidän kirjoituksiaan ja näet mitä tarkoitan. Mistä sen tietää puhuvatko he totta vai ei. Veikkaan että osa on vakavasti nettiriippuvaisia ja
        muutenkin omalaatuisia. Suurin osa rekatuista kirjoittaa koko päivän viestejä mikä tarkoitta sitä että he eivät käy töissä. Silti he kehuvat kuinka sosiaalista ja mukavaa elämää he viettävät.

"Ristiriitaista"

MarttyyriMallari-TTt

• fifi-neiti

he ole normaaleja ihmisiä. Lue heidän kirjoituksiaan ja näet mitä tarkoitan. Mistä sen tietää puhuvatko he totta vai ei. Veikkaan että osa on vakavasti nettiriippuvaisia ja
        muutenkin omalaatuisia. Suurin osa rekatuista kirjoittaa koko päivän viestejä mikä tarkoitta sitä että he eivät käy töissä. Silti he kehuvat kuinka sosiaalista ja mukavaa elämää he viettävät.

"Ristiriitaista"

MarttyyriMallari-TTt

jotain opiskelijoita jotka nyhää jotain opinnäytetyötä... olin itsekin joskus aika nysvä... :) nyt olen valmistunut ja vietän säännöölistä elämää...

• OIKEA fifi-neiti

joku häiriintynyt nettiaddikti ja läskinainen koittaa huijata teitä miehiä mun nimissä!!

Kysykää vaikka kuva siltä :o)

• fifi-neiti

onx täällä ollu joku toinenki fifi... oi sori mä oon kauheen pahoillani jos vein sun nikin... :(

Mut tää Fifi kuvastaa mua vaan täydellisesti...

• Puskista.

Minulla on aivan pieni epäilys tämän neidin suhteen.

Pitäisi mennä nukkumaan, mutta ei taida malttaa.

• fifi-neiti

voitaisko mennä piknikille vaix? tekisin eväät... ja tota voisin mä tulla vähän kotoa poiskin päin...

• Puskista.
        fifi-neiti kirjoitti:

voitaisko mennä piknikille vaix? tekisin eväät... ja tota voisin mä tulla vähän kotoa poiskin päin...

Kerro nyt oikeesti missä alueella suurin piirtein olet (siis jos ei ole suuri salaisuus), niin katsotaan sitten ehdinkö korjaamaan sen pyörän.

Ensi viikolla menen Helsinkiin joskus ti-ke tienoilla, eli jos olet jossain Tampere Hki välillä, niin onnistuu.

(eikä saa naurattaa enempää)

• fifi-neiti
        Puskista. kirjoitti:

Kerro nyt oikeesti missä alueella suurin piirtein olet (siis jos ei ole suuri salaisuus), niin katsotaan sitten ehdinkö korjaamaan sen pyörän.

Ensi viikolla menen Helsinkiin joskus ti-ke tienoilla, eli jos olet jossain Tampere Hki välillä, niin onnistuu.

(eikä saa naurattaa enempää)

olen kyllä, enkö vaan... kiva... mä laitan sulle kunnon eväät ja kahviahan sä et,ai niin mistäpäsitä uusista ihmisistä tietää, siis saat kaikkiaruokia, eikä oo mistään sitimarketista ostettuja valmisruokia...
        ja
        ootas
        mä ajattelin laittaa tonne mungalleriaan kaikkia kädentaitojuttuja mitä olen ite tehny, ja sisustusyksityiskohtia ja muuta, voinkomä ladata ne jotenkin... en mä voi suoraan omalle koneelle :(

no täytyy keksiä joku väliaikaisratkaisu eiks oo semmonen kun aijaa.com... :)

• Puskista.
        fifi-neiti kirjoitti:

olen kyllä, enkö vaan... kiva... mä laitan sulle kunnon eväät ja kahviahan sä et,ai niin mistäpäsitä uusista ihmisistä tietää, siis saat kaikkiaruokia, eikä oo mistään sitimarketista ostettuja valmisruokia...
        ja
        ootas
        mä ajattelin laittaa tonne mungalleriaan kaikkia kädentaitojuttuja mitä olen ite tehny, ja sisustusyksityiskohtia ja muuta, voinkomä ladata ne jotenkin... en mä voi suoraan omalle koneelle :(

no täytyy keksiä joku väliaikaisratkaisu eiks oo semmonen kun aijaa.com... :)

Sinullahan on tietysti vaaleanpunaiset pitsiverhot, tuoksukynttilöitä ja se fifi kulkee käsilaukussa mukana ostoksilla.

• Puskista.
        Puskista. kirjoitti:

Sinullahan on tietysti vaaleanpunaiset pitsiverhot, tuoksukynttilöitä ja se fifi kulkee käsilaukussa mukana ostoksilla.

Siinä pyörässäsi on sellainen pikku kori lampun paikalla ja hamesuojat takana.

• fifi-neiti
        Puskista. kirjoitti:

Siinä pyörässäsi on sellainen pikku kori lampun paikalla ja hamesuojat takana.

mä oon jo kolmesti saanu sakot kun mulla ei oo lamppua sinä pyörässä... kun se kori on niin kiva ja siinä voi kuljettaa kaikkea ja muutenkin. Poliisit on niin ankaria... mutta on ne kyllä komeita... se univormu tekee aina sellasen mieletömän säväyksen niinku... vähänku upseeri tai jotain et ihan ku ois just pelastettu jostain... kyllä siitä mielellään vähän maksaakin...

• Puskista.
        fifi-neiti kirjoitti:

mä oon jo kolmesti saanu sakot kun mulla ei oo lamppua sinä pyörässä... kun se kori on niin kiva ja siinä voi kuljettaa kaikkea ja muutenkin. Poliisit on niin ankaria... mutta on ne kyllä komeita... se univormu tekee aina sellasen mieletömän säväyksen niinku... vähänku upseeri tai jotain et ihan ku ois just pelastettu jostain... kyllä siitä mielellään vähän maksaakin...

Miten siihen koriin enää mahtuu mitään kun se on aina täynnä niitä kedoilta keräämiäsi kukkia.

• fifi-neiti
        Puskista. kirjoitti:

Miten siihen koriin enää mahtuu mitään kun se on aina täynnä niitä kedoilta keräämiäsi kukkia.

olkihattuun tai viedä kaikille ystäville, olenko kerttonu että olen älyttömän sosiaalienn ja ihana ja soittelen just ihmisten ovikelloa vaan että mä toin sulle kukkia ja eväskorin ja ai kun ihanat verhot ja muuta sellasta.

• Puskista.
        fifi-neiti kirjoitti:

olkihattuun tai viedä kaikille ystäville, olenko kerttonu että olen älyttömän sosiaalienn ja ihana ja soittelen just ihmisten ovikelloa vaan että mä toin sulle kukkia ja eväskorin ja ai kun ihanat verhot ja muuta sellasta.

Silloin samalla kun käyt ulkoiluttamassa niiden koirat.

• fifi-neiti
        Puskista. kirjoitti:

Silloin samalla kun käyt ulkoiluttamassa niiden koirat.

pitäiskö mennä vähän nukkumaan kun mulla on huomenna kunnollisen kansalaisen hommapäivä... niin kuin sinullakin ainakin tai siis on... menen lääkäriin kun on ollut mikreeniä eikä se lähde... tai sillen kunnolla lähde, kun se tulee heti takasin...

öitä... vaikutat kivalta ja avoimelta tyypiltä kun näin paljon juttelet vaikkei koskaan olla nähtykään taimitään... :)

• Puskista.
        fifi-neiti kirjoitti:

pitäiskö mennä vähän nukkumaan kun mulla on huomenna kunnollisen kansalaisen hommapäivä... niin kuin sinullakin ainakin tai siis on... menen lääkäriin kun on ollut mikreeniä eikä se lähde... tai sillen kunnolla lähde, kun se tulee heti takasin...

öitä... vaikutat kivalta ja avoimelta tyypiltä kun näin paljon juttelet vaikkei koskaan olla nähtykään taimitään... :)

ei vainkaan, tai tuskin kun olen kaukana kaikesta. Sinä puolestasi vaikutat juuri sopivan sekopäiseltä ja fiksulta.

Migreeni on ikävä juttu. Nuku tarpeeksi ja pidä sokerit tasaisena. Samoja juttuja on minullakin aina välillä.

Öitä ja halit.

• fifi-neiti
        Puskista. kirjoitti:

ei vainkaan, tai tuskin kun olen kaukana kaikesta. Sinä puolestasi vaikutat juuri sopivan sekopäiseltä ja fiksulta.

Migreeni on ikävä juttu. Nuku tarpeeksi ja pidä sokerit tasaisena. Samoja juttuja on minullakin aina välillä.

Öitä ja halit.

jee...

• sirpamaikkarilta

Tuliks kukaan korjaa sun pyörää? Mun pitäs käydä ostaakki pyörä kun ei vielä oo. Mut onneks kaupanpojat on tosi kivoja. Ne aina neuvoo ja auttaa. Eikä ne yhtään ihmettele vaikka mä ostin kameranki sen takia kun se oli niin kivanvärinen.

• sä oon mun uus 'kenet ottaisit autiolle saarelle', 'kenet haluaisit tavata' ja 'ketä haluaisit panna perseeseen' valittuni :-) Uusi naispuolinen nimimerkki palstalla, sehän se riittää kyseiseen titteliin.

• Yksinkertainen blondi

Vaikutat ihanalta ihmiseltä profiilin perusteella;)
      Kakku näytti tosi hyvältä ,samoin lihakeitto, puhumattakaan romanttisesta makuuhuoneesta:)
      Värjää vain hiuksesi blondiksi, meillä blondeilla on
      hauskempaaXD Vaikka hauskaa sulla on joka tapauksessa, sen kyllä uskon...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2328
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      207
      1964
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      58
      1490
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      174
      1306
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1228
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1036
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      63
      952
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      907
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      884
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      851
    Aihe