eikö vaan..?
Amispojat, parasta A-ryhmää...
29
1010
Vastaukset
- haluatko..
vajota mallarin tasolle?
Se joka itsensä korottaa, sen palkkaa alennetaan.- cookos
tunneherkkä aihealue :)..en tietenkään. Mut en poistakaan...
- Urpoja enimmäkseen.
Urpoja jotka uskoo titteleihin ja muuhun vastaavaan paskaan.
- cookos
Mun mielestä asia on just päinvastoin...he ovat elämässä kiinni.
- näyttää täysin
cookos kirjoitti:
Mun mielestä asia on just päinvastoin...he ovat elämässä kiinni.
muuta. Paskahousuja suurin osa, joilla ei ole munaa pitää puoliaan. Ainakin pk-seudulla.
- cookos
näyttää täysin kirjoitti:
muuta. Paskahousuja suurin osa, joilla ei ole munaa pitää puoliaan. Ainakin pk-seudulla.
on pohja työelämään, siitä lähdetään vasta oppimeen, ei tosiaan olla valmiita vielä. Ja se puolien pitäminen, sen ymmärtää tämän päivän työelämässä, siinä on vanhemmillakin tekemistä, saati nuorilla..
- tekemistä siinä
cookos kirjoitti:
on pohja työelämään, siitä lähdetään vasta oppimeen, ei tosiaan olla valmiita vielä. Ja se puolien pitäminen, sen ymmärtää tämän päivän työelämässä, siinä on vanhemmillakin tekemistä, saati nuorilla..
on? Tekee vaan ja pitää puolensa. Ainiin joo. Pankkilainat ja muut on maksettava. Ei pysty. Liian hapokasta.
Samalla tavalla ne "älykkäätkin" ovat koulutettuja ja enimmäkseen palkollisia, jotka tottelevat rahan ääntä.
"Johtajaksi ei voi kouluttautua" cookos kirjoitti:
tosi kuin vesi, amis antaa perustiedot, loput tulee kätännöstä.
Moni perusinssi ei osaa korjata/rakentaa mitä piirustuspöydän äärellä piirtää.
amislaisena liehuttaa amislaisten puolesta
Karaokea:
http://www.youtube.com/watch?v=_pHEtz2Rxx0- cookos
miestä on monenlaista...ou jee ;D
mut itekki oisin menny amikseen jos oisin tienny jo sillon mikä miusta tulee isona...
Jos on selkeet suunnitelmat ja tietää mitä tahtoo niin kannattaa mennä amikseen mieluummin ku lukioon. Ellei sit tiedä haluavasa akateemikoks.- lyyääkö V8 tulille
runontaja kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=cPJMpy4XISA&feature=related
And drive
http://www.youtube.com/watch?v=hDx2Mr4XxkQ
ps. muistaako kukaan mikä oli "Tuhatta ja sataa" elokuvan alkuperäinen nimi?
Nuo oli Kanuunakuularalista
Vaikka mun kyl pakko jäävätä itseni tässä kysymyksessä.
- cookos
myöhästä... ;)
cookos kirjoitti:
myöhästä... ;)
millään pahalla, mutta onpas teillä alempitasoisilla köyhä ajatusmaailma.
Mahtuuko pieniin mieliinne mitään muuta kuin autot ja kahvitunti.
"Voi voi"
MarttyyriMallari-TTt- cookos
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
"Voi voi"
MarttyyriMallari-TTttuolla taannoin...
"älykäs ihminen osaa yksinkertaistaa asiat ja jättää turhat pohdinnat sikseen" MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
"Voi voi"
MarttyyriMallari-TTtKuka on alempitasonen?
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
Kuka on alempitasonen?
aloitus oli todella turha, miksi itsestään selvästä asiasta pitää vääntää kättä.
Olikohan tää nyt sitä nyrkkitappelua, sitten sovito hali päälle. cookos kirjoitti:
aloitus oli todella turha, miksi itsestään selvästä asiasta pitää vääntää kättä.
Olikohan tää nyt sitä nyrkkitappelua, sitten sovito hali päälle.alotukset ei oo sen turhempia kuin kenenkään muunkaan alotukset täällä. Ja toisekseen, täällä ei paljon muuta tehdäkään kuin väännetä kättä itsestäänselvistä asioista.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
alotukset ei oo sen turhempia kuin kenenkään muunkaan alotukset täällä. Ja toisekseen, täällä ei paljon muuta tehdäkään kuin väännetä kättä itsestäänselvistä asioista.
meile suomalaisille hyvin,,,sitä tehtiin mun kotona lapsena aina, kun suku oli koolla. Väännettiin asioita ja oltiin eri mieltä...mut mites mä nyt näin soudan ja huopaan, totta hemmetissä hyvä aloitus ;)..hyvvee yötä sinnekin!
cookos kirjoitti:
meile suomalaisille hyvin,,,sitä tehtiin mun kotona lapsena aina, kun suku oli koolla. Väännettiin asioita ja oltiin eri mieltä...mut mites mä nyt näin soudan ja huopaan, totta hemmetissä hyvä aloitus ;)..hyvvee yötä sinnekin!
yötä. :)
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
"Voi voi"
MarttyyriMallari-TTtettei tällä palstalla ole kukaan puhunut autoista(onko volvo s80 auto?) niin paljon kuin sinä, mutta edistystä on havaittavissa, siis parempaan suuntaan(ei niin paljon puheita enää autosta) :)
- Yksi vastaus.
En koske enää muihin kuin akateemisiin. Muille tulee jossakin vaiheessa alemmuuskompleksi.
- cookos
Ollaan samoilla linjoillla, ajatusmaailma kohtaa toisensa.
Ketään ei voi arvioida pelkän koulutuksen perusteella.
Kunhan ei ole karvanoppia bemarin vuosimallia -82 lasissa roikkumassa...niinkään, ei siitä mihinkään pääse että suurin osa amitsun autonrassaajista on sellaista porukkaa että ainakaan mä en pysty oleen 5 minsaa samassa huoneessa. Tosin amitsuus on enemmänkin mielentila ja elämänarvo kysymys kuin puhdas koulutustausta, yhtä huonosti mä pystyn oleen samaisessa huoneessa jonkun sosiologiaa tai jotain muuta vastaavaa bull-shittiä opiskelevan wannabe-hipin ja maailmanparantajan kanssa.
- cookos
ikä tekijä, amiskalaiset on yleensä alle kakskymmpisiä, joilla on ihan omat jutut. Mut mä tuunkin kaikenikästen kanssa juttuun, käy 60 ja 20, ei haittaa. Kaks hyvää ystävää on 60 ja 55 vuotiaat, muuta on nuoriakin ystäviä. Jokaisella on erityispiirteensä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1312901Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2542550Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641678Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1911585- 591532
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa801195Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä771171- 431165
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391012Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M295995