kehukaa toisianne välillä haukkumisten sijaan! :))moiks..
No ne Top 5 ihastuttavimmat
50
2447
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
1. Fredu - En muista et olis aiheetta kenestäkään pahaa sanaa sanonut. Muutenkin mukavantuntuinen ja kohtelias on...
2. Dayum - samaten kohtelias ja asiallinen, kirjoittaa suoraan ja selvästi ja plussana on tuonut monia hyviä mielipiteitä ja ajatuksia miesten ajatusmaailmasta esiin. Eli just nimenomaan sitä miehen logiikkaa...
3. Serpico - Cocktail noista ylemmistä
4. Gek~ko - Tähän vasta sopii tuo sana "ihastuttava". Se vaan on.
5. Aurinko - Kiva, ystävällinen, positiivinen, sovittelunhaluinen, oikeudenmukainen...
Tuossa nyt joitain...Olishan listaa pidemmäksikin saanut helposti. Paljon kivoja tyyppejä täällä on.:)- dayum
No pakkohan se on kyllä myöntää että on mulla kyllä aika hyviä näkemyksiä, krhm...
- vänkyrä-nainen
dayum kirjoitti:
No pakkohan se on kyllä myöntää että on mulla kyllä aika hyviä näkemyksiä, krhm...
Ihan palstan parhaimmistoa. En mä huvin vuoksi ketään kehu..oon ihan liian laiska semmoseen.:)
- gek-ko
supreher:lle paskapehmolelua. On se paskan ihastelu jo sen verran hellyttävällä tasolla. Hän puolestaan lupasi tuunata minulle jonkinlaisen ponin.
Olen iskenyt lumoutuneet liskonsilmäni alrunaan ja sarvikuonoon ja palvon heitä hievahtamatta.
Ja kuinka Papua voisi unohtaa :D kehun e.W:tä siitä että hän osaa suhtautua asioihin asioina ja ei menetä malttiansa kovinkaan helposti.
"Samaa ei voisi sanoa minusta :)"
MarttyyriMallari-TTt- e.W
Kiitän, MarttyyriMallari-TTt.
- Lukija.
tulee jo kohta yöuniini.
uusin suosikkini palstalla on eimikäänhienohelma (n).
"Hän ei kuvia kumartele"
MarttyyriMallari-TTt
Cookos
Hunaja
Viilisniilis
Vänkyrä-nainen
Gekko
Enempää ei sovi top vitoseen.- cookos
musta tulloo vielä ylepee kun aina mua ylistät, mut kiitos huomiosta :). Kyllä se tuo miehen huomio tekkee hyvää mannaa syämelle.
Jotenkin en vaan ymmärrä, oonko liian höpö, taijan olla. cookos kirjoitti:
musta tulloo vielä ylepee kun aina mua ylistät, mut kiitos huomiosta :). Kyllä se tuo miehen huomio tekkee hyvää mannaa syämelle.
Jotenkin en vaan ymmärrä, oonko liian höpö, taijan olla.tartte ymmärtääkään, otat vaan vastaan. Simppeliä.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
tartte ymmärtääkään, otat vaan vastaan. Simppeliä.
tulla sitten vaan. Ei niitä kehuja aina tule,..vaikka joskus kylläkin, yllättävästi, kuten nytkin,..ja silloin ne onkin tehokkaimpia.
Naiset taitaa tosiaan olla turhamaisia. ja mikä tekee huomionkipeeks, kun oon kuulema sitä. Simppeliys olis hyvä taito, keskittyä olennaiseen...mulla olis yks juttu tehtävä tänä iltana ja en viittis sitten millään. Ja nyt kun sen teen, ei oo enää painolastina, Sen takee oon niin rasittunut :). Laiiiiskottaaaa...... cookos kirjoitti:
tulla sitten vaan. Ei niitä kehuja aina tule,..vaikka joskus kylläkin, yllättävästi, kuten nytkin,..ja silloin ne onkin tehokkaimpia.
Naiset taitaa tosiaan olla turhamaisia. ja mikä tekee huomionkipeeks, kun oon kuulema sitä. Simppeliys olis hyvä taito, keskittyä olennaiseen...mulla olis yks juttu tehtävä tänä iltana ja en viittis sitten millään. Ja nyt kun sen teen, ei oo enää painolastina, Sen takee oon niin rasittunut :). Laiiiiskottaaaa......vaan ja teet sen, ei sen kummempi juttu ole.
Olet sä muuten niitä eväitä vienyt?- viilisniilis
Mä olin top vitskassa! Sähän voisit palkata mut kesällä lastenvahdiksi, kun meette vaimokkeen kanssa viihteelle. Varsinkin kun mä oon top 5:ssa ja kliffa tyyppi siis :D.
viilisniilis kirjoitti:
Mä olin top vitskassa! Sähän voisit palkata mut kesällä lastenvahdiksi, kun meette vaimokkeen kanssa viihteelle. Varsinkin kun mä oon top 5:ssa ja kliffa tyyppi siis :D.
sä oot livenä yhtä loistava, kuin täällä, ni sä oot todella loistava lapsenvahti. Mul on vaan jo niin isoja tyttöjä, et vanhempi menee kesällä jo itekin osa-aika lapsenvahdiksi.
- viilisniilis
relaxed_eyes kirjoitti:
sä oot livenä yhtä loistava, kuin täällä, ni sä oot todella loistava lapsenvahti. Mul on vaan jo niin isoja tyttöjä, et vanhempi menee kesällä jo itekin osa-aika lapsenvahdiksi.
Mä oon ihan sika hyvä lasten kanssa, vaikka itse kehunkin. Mä oon vieläkin niin pirun hyvä leikkimään :D.
viilisniilis kirjoitti:
Mä oon ihan sika hyvä lasten kanssa, vaikka itse kehunkin. Mä oon vieläkin niin pirun hyvä leikkimään :D.
ei oo vaikee uskoa. :D
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
vaan ja teet sen, ei sen kummempi juttu ole.
Olet sä muuten niitä eväitä vienyt?mutta en siihen paikkaan, mikä olis "retkipaikka". Mut oon vieny herkkua ja on keitety kahvit :)
Nyt vois olla retkipaikka-hetki tällä hetkellä, vaan en tiedä missä se on, liikkuvaista sorttia, ihan kuin siä.
Ilman mitään järjestystä
Top 5
relaxed_eyes
runontaja
alruna
Aurinko79
cookos- cookos
mukavia, RE, Frederico , Hunaja.....lista jatkuu ja en voi enkä osaa laittaa paremmusjärjstykseen.
Kaikki. - viilisniilis
-Mä tykkään Sirpasta, koska meitä yhdistää moni asia.
-Mä tykkään Gek-kosta, koska hän on hauska.
-Fredusta tykkään, kun se on niin positiivinen ja söpö ;).
-Rellu aka. r_e on reilu tyyppi (vaikka se porvari onkin). Joskus oon kertonut Rellulle vähän omasta elämästäni vaikeitakin asioita... Mitä se ei toivottavasti muista.
-Sumi on mukava heppu, harmi kun ei ole useasti täällä.
-Papu on vaan ihq. Tykkään sen järkähtämättömyydestä.
-Cranky, mutta missähän se on? Kaikki ymmärtää, miksi tykkään Crankystä.
-la.ra vaan on niin mukava ja järkevä.
-Yrppä, koska se on hauska, kun se on niin kovis.
Tuli yli 5. Mutta rikon aina sääntöjä.- viilisniilis
relaxed_eyes kirjoitti:
sillai, että oon unohtanu. :)
Koska sä et oikeastikkaan muista :D. Sellasia te miehet vaan ootte.. ;)
viilisniilis kirjoitti:
Koska sä et oikeastikkaan muista :D. Sellasia te miehet vaan ootte.. ;)
Sellasia me miehet vaan ollaan. Hyvä ny ku olennaisen muistaa.
- Pullopersesika
..että mä olen repeillyt viime aikoina noita "Hossin" ja sp86 aloituksia lukiessa, miellyttävän kieroutunutta huumoria..
Sori vaan kaikille kärsineille..mitäs ruokitte trolleja.
;)- Pullopersesika
..vielä samaan hintaan e.W, Yrmiö ja Fiilari.
- gek-ko
että kaikki se olis huumoria.
Masentavaa. - Pullopersesika
gek-ko kirjoitti:
että kaikki se olis huumoria.
Masentavaa.kertaukseksi viestini syyllistävä osio.
;) - viilisniilis
Pullopersesika kirjoitti:
..vielä samaan hintaan e.W, Yrmiö ja Fiilari.
mä toi Hiilari-Fiilari? Toivonko turhaan?
- Pullopersesika
viilisniilis kirjoitti:
mä toi Hiilari-Fiilari? Toivonko turhaan?
..mutta mun listalle pääsee ainoastaan häiriintyneitä.
;) - viilisniilis
Pullopersesika kirjoitti:
..mutta mun listalle pääsee ainoastaan häiriintyneitä.
;)sitten voi minä olla. Joku muu, on toi Fiilari.
- Pullopersesika
viilisniilis kirjoitti:
sitten voi minä olla. Joku muu, on toi Fiilari.
..niin sen täytyy varmana ollla..
- vakuutusmies
ovat Ryynänen, Imurikauppias, ratikkakuski ja muut isot pojat. Terse vaan kaikille!
- on kieltämättä
aika ihastuttava persoona. Mallari tulee hyvänä kakkosena perässä. Ex-Wastaajalla on hetkensä. Vänkyrä on myös ihastuttavien joukossa. MMiehellä on loistavia kommentteja ja ajatuksia.
Muut on sitten vähän niin ja näin. Kaikilla on hetkensä ja ei-hetkensä. - ei ole vielä
onnistunut siinä Ärsyttämisessä. Aika nyhveröitä siinä asiassa.
- väärään aloitukseen.
Pahoittelen.
Aurinko79(Lähtee aina mielikuvaseikkailuun mukaan paikasta riippumatta)
Papeete1(Ei tykkää, jos sitä yritetään iskeä, ruutia riittää mukavasti)
viilisniilis(Siinä on jotain kiehtovaa antiromantiikkaa, josta en ole vielä päässyt oikein jyvälle)
vänkyränainen(On luvannut opettaa mua ratsastamaan, taitojen taito)
Emma(Harmi kun karkasi omille teilleen)Hankala listata vain viittä, mutta mun kestolemppari Sumi on aina mainittava ;) Fredu, Sarvis, Vänkyrä, Relax, Kukkis, Papu, Rapiskarpalo on mun suosikkeja myös ja uusista Pete ja Alruna on tehnyt vaikutuksen. Ai niin ja Hunaja. Ja Cookos on kiva...
Ei tästä tuu mitään, mä tykkään teistä kaikista ;)- e.W
Laitetaan nyt TOP 5 ihastuttavat ( tai muuten, jollakin tapaa ja/tai joltakin osin miellyttävät)"kirjoittajatyypitkin" sitten.;) Ei kun..laitanpa TOP 6 -listan.
1. Analyyttinen ja aina silloin tällöin, joskin (kai) melko harvoin, palstoilla vilahtava kirjoittaja jota luulen kuitenkin ( siis huom. jossakin määrin ja ehkä..) pystyväni identifioimaan ts. tunnistamaan samaksi kirjoittajaksi ( ainakin välillä, joskus varmaankin erehtyenkin;). On todennäköisimmin naiskirjoittaja. Terävät kommentit ja kirkas logiikka. Aikuinen ja sivistynyt nainen, eikä mikään teinipeeloilija. Naisena ihailen häntä ( & muitakin hänen kaltaisiaan, btw) fiksuna oman sukupuoleni edustajana.
2. Fiksu ja symppis mieskirjoittaja, joka pohtii asioita. Selkeän havaittavasti ja jopa erottuvasti älykäs. Omaa huumoria, eikä se ole toisia polkevaa luonteeltaan. Sosiaalinen, suvaitsevaisen oloinen ja sivistynyt.
3. Kirjoittajahahmo, jolla on kirjoituksissaan usein pointtia ja persoonallista otetta, vaikka näkyykin väliin osoittavan aivan muunlaisiakin piirteitä. Ainakin jos pelkästään kirjoituskyvyn perusteella arvioidaan, tätä ei kuitenkaan voi jättää laskuista.
4. Kiva, symppis ja aidosti sosiaalinen kirjoittaja, joka ei juuri esitä kovin vahvoja mielipiteitä, mutta onnistuu silti antamaan itsestään vaikutelman aidosta ihmisestä. Luo hyvää mieltä enkä ole nähnyt, että koskaan sorsisi ketään.
5. Fiksu ( varmaan vielä melko nuori) mieskirjoittaja, joka omaa oikeasti mietittyjä mielipiteitä ja jolla on kykyä ottaa osaa keskusteluihin ilman häiritseviin mittoihin menevää huomiohakuisuutta ja asiassa pysyen. Onnistuu silti laittamaan keskusteluissa peliin persoonaansakin, mikä tekee tyypistä sympaattisen.
6. Sympaattinen ja järkevä naiskirjoittaja, joka vaikkei erityisen syvällisiä kirjoitakaan, onnistuu silti antamaan itsestään positiivisen vaikutelman. Tällä on kykyä tuntea aidosti empatiaa ja hän vaikuttaa jalat maassa olevalta ihmiseltä.- nimetkin:
näkösälle, ei se ole keneltäkään pois.
- e.W
nimetkin: kirjoitti:
näkösälle, ei se ole keneltäkään pois.
Antaa niiden nimien olla. Ei se nimien laittaminen pois keneltäkään tietysti ole, mutta olkoot näin nyt.
:) - Mr Kalluppi
e.W kirjoitti:
Antaa niiden nimien olla. Ei se nimien laittaminen pois keneltäkään tietysti ole, mutta olkoot näin nyt.
:)Päiväni on pilalla. Ei edes säälipisteitä lukuisista epätoivoisista gallup-ponnisteluistani. Nyyh, nyyh:(
- ...
Nyt varmaan palstalaiset miettivät kuumeisesti sopiiko mikään profiili itseen :)
- e.W
Mr Kalluppi kirjoitti:
Päiväni on pilalla. Ei edes säälipisteitä lukuisista epätoivoisista gallup-ponnisteluistani. Nyyh, nyyh:(
..ny kerro nimimerkkejä.
Sori.:)
En kerro siitä syystä, että jaetulle sijalle mahtuis joiltakin osin useampikin.
Voin kyllä kertoa, että sä mielestäni hanskaat gallupit keskimääräistä palstailijaa paremmin.;D *Ei mut: olen tosissani ja vilpittömänä* - e.W
... kirjoitti:
Nyt varmaan palstalaiset miettivät kuumeisesti sopiiko mikään profiili itseen :)
..pari saattais itsensä hiljaisesti tunnistaakin, mutta jollekulle se saattais ehkä olla yllätyskin, että ajattelen hänestä kirjoittajana siten kuin ajattelen.
Synmppiksiä kirjoittajia on kyllä.:) - Mr Kalluppi
e.W kirjoitti:
..ny kerro nimimerkkejä.
Sori.:)
En kerro siitä syystä, että jaetulle sijalle mahtuis joiltakin osin useampikin.
Voin kyllä kertoa, että sä mielestäni hanskaat gallupit keskimääräistä palstailijaa paremmin.;D *Ei mut: olen tosissani ja vilpittömänä*En vain kokenut itse olevani valituissa joukoissa. Siitä suruni johtui. Laiha lohdutus pelastus yrityksesi järkyttymiseni suhteen. No yritithän edes. Tästä eteenpäin funtsaan mitä kirjoitan.
- Yksinkertainen blondi
mut menköön:P
Tässä heitä, joita kaipaan, jos en ole pitkään aikaan palstalla nähnyt: Serpico, La.ra, Papeete, Yrmiö, gek-ko, Supreme-s. , Marttyyri-m, Kukkomies, vänkyränainen ja monimoni muukin...Ja viisi meni jo aikoja sitten. - cat.mint
(ei järjestystä)
Aurinko79
vänkyrä-nainen
cookos
Frederico
Kukkomies
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363145Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712768Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641728Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2111712- 601618
- 481299
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831259Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781232Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3121107Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042