oon tehny? =) Pari päivää rekattuna ja muutamia viestejä jättäny ja nyt kova jo kova haloo..
Mitä pahaa
29
1281
Vastaukset
Loukkaat ihmisiä.
Jos se on mielestäsi kivaa olet henkisesti sairas.- päätellen
ei ole kunnossa
- pahaa
me ollaan täällä kilttejä
ja annetaan mitä tilataan =)- eimikäänhienohelma
Et voi otta ihan coolist sitte, vai?
- sirpamaikkarilta
En minä mutta ne muut.
- eimikäänhienohelma
harmiton vittuilu ei tapa? Ei tää mitää vakaavaa oo et ollaan ihan iisisti, ok?
- ------
eimikäänhienohelma kirjoitti:
Tämä on erittäin vakavaa.
- sirpamaikkarilta
edes ole missään vaiheessa vittuillukkaan. Ja mun puolestani saat vaikka vittuillakki. Ei paljoa hetkauta suuntaan tai toiseen. Että anna mennä vaan.
- loukkannut
tai ihmettelet saamaasi kohtelua.
Ihan harmitonta vittuiluahan mekin sulle=)
- scale
anna mennä kuin vesi hanhen selästä.
- viilisniilis
Mikä haloo? Missä? Näytä.
- väliaika
täällä henkilökohtaisia näkemyksiä muista, jotka eivät ole pelkästään mairittelevia, niin voit varautua siihen että kuraa tulee niskaan.
Palstalla on huomattavasti helpompi käväistä, kun keskittyy kommentoimaan vaan asioista ja jättää henkilöön menevät kommentit omaan arvoonsa ja ennen kaikkea tekemättä. Näpäkällä kielenkäytöllä, nopeesti raksuttavalla aivokapasiteetilla ja kuvallisella profiililla osuutta asiaan.
Samalla sie oot vähän räväkkä niin eiks siinä oo jo ainekset kunnon soppaan, sopivan tulisella ärsytyksellä voi mää tiiä kuohahtaa :)- eimikäänhienohelma
Ja eikä täta nii vakavasti taartte ottaa ja en ole ainoo ketä osaa rankan huumori...
- sieltähän
Ja eikä täta nii vakavasti taartte ottaa ja en ole ainoo ketä osaa rankan huumori...
se "ketä" sana jo napsahti. Poks!
Yrmiöllekään vittuiltu ku 3-4 vuotta.. :D Että tsemppiä vaan....
Kyllähän rankka huumori on taitolaji, mut esitäppä se silleen että kukaan ei siitä loukkaannu.
tästä tyylistä on sellainen seuraus että sinua aletaan epäilemään minuksi.
"Jos se ei haittaa niin antaa palaa vaan"
MarttyyriMallari-TTt- eimikäänhienohelma
ei se haittaa elle sit sua? =)
ei se haittaa elle sit sua? =)
ei haittaa mikään, mutta se on hiukan ärsyttävää jos joku ajattelee minun huutelevan puskista tai pelaavan kahdella nimimerkillä :(
"Ei silläkään ole loppujen lopuksi väliä"
MarttyyriMallari-TTt
mua silloin kerran rekaamattomana kuulapääksi :)
Mulla on täällä piilovainajien kostajajoukko, joiden kirous on langennut yllesi varjostamaan palstailuasi hamaan juhannukseen saakka ;)
Hungh...melonipää on puhunut.- rapiskarpalo
kysellä missä se kova haloo mahtaa olla? Saaks muuten netist imuroida toisen kuvan omalle galleria sivulle? (ei millään pahalla) :))
- Sarvikuonokas
Et vaan oo hauska, etkä asiallinen.
- cookos
tulikin jo..
julki, ettei Joulupukkia ole olemassa.
Minä suutun, sillä uskon ehdottomasti Joulupukkiin. :D- Papeete1
Eihän sulle kukaan ole mitään pahaa sanonut. Taitaa neidillä olla herkkä nenu ;)
- Kuka ketäki
kielenkäyttö puheenaiheet paljastavat auttamatta tyhmyyden & epävarmuuden..
- Papeete1
Kuka ketäki kirjoitti:
Ei saa käyttää rumaa kieltä eikä käyttäytyä asiattomasti, jos toista siitä aiheesta arvostelee. Hyihyi, tuhma ja huono pikku provoilija :)
- vänkyrä-nainen
Kuka ketäki kirjoitti:
Se kuuluu meijän murteeseen, ei Helsinkiläiset niin sano.
- vänkyrä-nainen
varmaan mitään hirveen kovaa haloota, koska mäkään en ole mitään huomannut ja mä on sentään täällä usein. Joten tuskin mitään hätää.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383459Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742960Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271864- 651822
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641788- 671563
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa901336Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781272Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072