Nikkivaras sai kyytiä

e.W

Nikkivaras sai aikoinaan niin kovaa kyytiä, että se otti itsetunnon päälle. Sen takiahan nikkivaras on "erikoistunut" minuun.

Huonoitsetuntoinen nikkivaras jäi niin pahaan alakynteen, ettei muuta vaihtoehtoa ole.

Väittelyssähän hän ei pärjää kenellekään.

30

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

perkele provosoi, kun kerrankin on hieman rauhallista.

• No..

ei kai tämä mikään lepopaikka ole!

*tappelua kehiin*

• e.W

etkös ole täällä itsekin. Kumma kun itse saat kirjoittaa jokaiseen ketjuun ja olet muilta sitä kieltämässä. Katso peiliin.

• nikkivaras

vei alta lipan .. :D

• Papeete1
        e.W kirjoitti:

etkös ole täällä itsekin. Kumma kun itse saat kirjoittaa jokaiseen ketjuun ja olet muilta sitä kieltämässä. Katso peiliin.

Kuka tässä kirjoittamisesta on mitään puhunut? Turhanpäiväisestä provoomisesta jonka seurauksena on taas 67 aloitusta silkkaa paskaa muiden nikeillä taikka muista nikeistä. Ihan turhaa touhua, kato ite sinne peiliin. Suurentavaan peiliin.

• W.e
        Papeete1 kirjoitti:

Kuka tässä kirjoittamisesta on mitään puhunut? Turhanpäiväisestä provoomisesta jonka seurauksena on taas 67 aloitusta silkkaa paskaa muiden nikeillä taikka muista nikeistä. Ihan turhaa touhua, kato ite sinne peiliin. Suurentavaan peiliin.

Koska olen vain nikkivaras #2.

• Papeete1
        W.e kirjoitti:

Koska olen vain nikkivaras #2.

Sun mennä etsiin jotain leikkikavereita irlin puolelta? Vähentäis tota turhautuneisuutta.

• Papeete1
        No.. kirjoitti:

ei kai tämä mikään lepopaikka ole!

*tappelua kehiin*

täällä on tapella. Kehään vaan ilman hanskoja ja sääntöjä. Siinä on sen verran tappelua ettei tarvi vähään aikaan toivoa lisää.

• Papeete1
        nikkivaras kirjoitti:

vei alta lipan .. :D

Sai :)

• nikkivaras
        Papeete1 kirjoitti:

Sun mennä etsiin jotain leikkikavereita irlin puolelta? Vähentäis tota turhautuneisuutta.

kun ei ole mitään turhautumista. Voin kertoa sinulle rehellisen vastauksen.

Tylsä, mutta rehellinen.

Olen siivonnut koko päivän, eikä tässä jaksa kokoajan huhkia, aina välillä on kiva istahtaa alaskin. Ei minulla ole minkään näköisiä huolia asian suhteen, mutta sinulla näyttää olevan.

• Papeete1
        nikkivaras kirjoitti:

kun ei ole mitään turhautumista. Voin kertoa sinulle rehellisen vastauksen.

Tylsä, mutta rehellinen.

Olen siivonnut koko päivän, eikä tässä jaksa kokoajan huhkia, aina välillä on kiva istahtaa alaskin. Ei minulla ole minkään näköisiä huolia asian suhteen, mutta sinulla näyttää olevan.

Enpähän usko :)

• MarttyyriMallari-Tt
        Papeete1 kirjoitti:

Enpähän usko :)

sitten :D

"usko tai älä"

MarttyyriMallari-Tt

• e.W
        Papeete1 kirjoitti:

täällä on tapella. Kehään vaan ilman hanskoja ja sääntöjä. Siinä on sen verran tappelua ettei tarvi vähään aikaan toivoa lisää.

.. keskustelupalstan "yleistilanteen" jotenkin rauhattomaksi, kertoo tuntemus useissa tapauksissa kokijansa omista sisäisistä jännitteistä. Samoin jos kokee erityisen voimakasta tarvetta vältellä esimerkiksi riitoja, voi ihminen todellisuudessa itse provosoida ja edistää sellaisia osin tiedostamattaankin käytöksellään. Kyse on siinä tapauksessa projisoinnista > ihminen projisoi ts. ulkoistaa sisäisiä aggressiivisia yllykkeitään ja pelkojaan käytöksellä, joka ei kuitenkaan välttämättä palvele hänen etujaan ja todellisia toiveitaan.

Kyllä tän palstan "tunnelmat" väliin rauhattomiakin on olleet...Joo. Eipä sillä. Tietynlaisia tunnelmia voi keskustelupalstalta joskus erottaa, mutta mitään "yleistunnelmaa" keskustelupalstoilla ei ole olemassakaan.

Ps. En ole aloittaja enkä toi toinen, jonka kanssa keskustelit tossa.

• Papeete1
        e.W kirjoitti:

.. keskustelupalstan "yleistilanteen" jotenkin rauhattomaksi, kertoo tuntemus useissa tapauksissa kokijansa omista sisäisistä jännitteistä. Samoin jos kokee erityisen voimakasta tarvetta vältellä esimerkiksi riitoja, voi ihminen todellisuudessa itse provosoida ja edistää sellaisia osin tiedostamattaankin käytöksellään. Kyse on siinä tapauksessa projisoinnista > ihminen projisoi ts. ulkoistaa sisäisiä aggressiivisia yllykkeitään ja pelkojaan käytöksellä, joka ei kuitenkaan välttämättä palvele hänen etujaan ja todellisia toiveitaan.

Kyllä tän palstan "tunnelmat" väliin rauhattomiakin on olleet...Joo. Eipä sillä. Tietynlaisia tunnelmia voi keskustelupalstalta joskus erottaa, mutta mitään "yleistunnelmaa" keskustelupalstoilla ei ole olemassakaan.

Ps. En ole aloittaja enkä toi toinen, jonka kanssa keskustelit tossa.

Mun tapauksessa ei kerro omista jutuista. Elämä on rauhallista yms. Mutta kun tulee palstalle, niin palsta on melkein täynnä pelkkää paskaa ja toisten kiusaamista. Ja uutta pukkaa tiheeseen tahtiin. On tähän touhuun moni muukin jo kyllästynyt.

• mutta-
        Papeete1 kirjoitti:

Sai :)

niinhän sun kommentit usein ovat...

• e.W
        Papeete1 kirjoitti:

Mun tapauksessa ei kerro omista jutuista. Elämä on rauhallista yms. Mutta kun tulee palstalle, niin palsta on melkein täynnä pelkkää paskaa ja toisten kiusaamista. Ja uutta pukkaa tiheeseen tahtiin. On tähän touhuun moni muukin jo kyllästynyt.

.. oikeassa:

"Mutta kun tulee palstalle, niin palsta on melkein täynnä pelkkää paskaa ja toisten kiusaamista."

• e.W
        e.W kirjoitti:

.. oikeassa:

"Mutta kun tulee palstalle, niin palsta on melkein täynnä pelkkää paskaa ja toisten kiusaamista."

Enkä myöskään sinänsä yhtään ihmettele kyllästymistäsi näihin nikkien lainailijoihin etc. hörhöilytouhuun...

Keskustelemassahan sinäkin täällä olet ( tarkoitan kunnollista keskustelua, en pelleilyä).

• e.W

No onhan se hyvä, että sä teet aloituksia. Mä kun teen niitä kato max vain muutaman vuodessa.;)

• e.W

Epäilen, että olet jo liiaksikin erikoistunut persoonaani.:(

• e.W
        e.W kirjoitti:

Epäilen, että olet jo liiaksikin erikoistunut persoonaani.:(

Samaistut palstakokemuksiini kiitettävällä tavalla.

Joko demonstratiivinen esimerkkisi nimim. "e.W":ta koskevista palstakokemuksista on suorastaan nerokas analyyttisuudessaan, tai vaihtoehtoisesti olet kyllä harvinaisen ketku.;D

• e.W nro 2
        e.W kirjoitti:

Samaistut palstakokemuksiini kiitettävällä tavalla.

Joko demonstratiivinen esimerkkisi nimim. "e.W":ta koskevista palstakokemuksista on suorastaan nerokas analyyttisuudessaan, tai vaihtoehtoisesti olet kyllä harvinaisen ketku.;D

vain siitä, että minulta kiellettiin tämän nimimerkin käyttö.. (varas nro 1 oli tuohtunut) pakkohan sitä oli heti vähän käyttää.. mihinkäs koira karvoistaan pääsisi.

• e.W
        e.W nro 2 kirjoitti:

vain siitä, että minulta kiellettiin tämän nimimerkin käyttö.. (varas nro 1 oli tuohtunut) pakkohan sitä oli heti vähän käyttää.. mihinkäs koira karvoistaan pääsisi.

..muka on kieltäny nimimerkin "e.W nro. 2" käyttämisen? Ja mikä ihmeen "tuohtunut varas?" Mä en ainakaan ole varas.:)

Enkä mä ainakaan kieltäis sulta nimimerkin e.W nro. 2 käyttämistä.:)

Olet hauska (mut tää on jo liian noloa keskustelua...). Ryhdistäydyhän sinäkin.

• kakkonen
        e.W kirjoitti:

..muka on kieltäny nimimerkin "e.W nro. 2" käyttämisen? Ja mikä ihmeen "tuohtunut varas?" Mä en ainakaan ole varas.:)

Enkä mä ainakaan kieltäis sulta nimimerkin e.W nro. 2 käyttämistä.:)

Olet hauska (mut tää on jo liian noloa keskustelua...). Ryhdistäydyhän sinäkin.

eilen täälä oli tämä selventäjä viesti, joka näyttäs hävinneen tai sit en vaan nää eteeni, jos se oli sun, ni sit oon pahoillani.. :D

• e.W
        kakkonen kirjoitti:

eilen täälä oli tämä selventäjä viesti, joka näyttäs hävinneen tai sit en vaan nää eteeni, jos se oli sun, ni sit oon pahoillani.. :D

..puhut.

Ja nyt kaikki rakkaat copyni ( joita teitä on aikojen saatossa ollut kiitettävä määrä ja käyttäytymisenne lähes mitaliin oikeuttavan sitkeätä...) ehdotus teille!:

Voisitteko tehdä sillä tavalla, että tosiaan laittaisitte siihen nikkinne perään vaikka "nron 2.", tms. jonkin muun mut teistä erottavan tunnistetekijän. Tehkää pilkkaa ja parodiaa musta vaikka miten paljon tahdottekin ja änkikää samoihin ketjuihin mun kanssa, mutta hauskempaa olis jos mut ja teidät olis erotettavissa toisistamme.:) Saisitte pisteitäkin paremmin vittuilutaidoistanne.;) Nythän on niin, että osa teille kuuluvista pojoista ropisee kuitenkin mulle. Sehän on lähes synti...

• e.W
        e.W kirjoitti:

..puhut.

Ja nyt kaikki rakkaat copyni ( joita teitä on aikojen saatossa ollut kiitettävä määrä ja käyttäytymisenne lähes mitaliin oikeuttavan sitkeätä...) ehdotus teille!:

Voisitteko tehdä sillä tavalla, että tosiaan laittaisitte siihen nikkinne perään vaikka "nron 2.", tms. jonkin muun mut teistä erottavan tunnistetekijän. Tehkää pilkkaa ja parodiaa musta vaikka miten paljon tahdottekin ja änkikää samoihin ketjuihin mun kanssa, mutta hauskempaa olis jos mut ja teidät olis erotettavissa toisistamme.:) Saisitte pisteitäkin paremmin vittuilutaidoistanne.;) Nythän on niin, että osa teille kuuluvista pojoista ropisee kuitenkin mulle. Sehän on lähes synti...

Tiedän kyllä, etä toi oli harvinaisen epäonnistunutta psykologiaa.;D

Nythän te tietysti alatte käyttää numerointia JA nimimerkkiä e.W samoissa ketjuissa ( tai mitä tahansa muuta nimimerkkiä, mitä mä ikinä käyttäisinkään...).

Jostakin syystä en kuitenkaan jaksa juuri välittää siitä. Tää palsta on harvinaisen kipeä.;D

• E.wee
        e.W kirjoitti:

Tiedän kyllä, etä toi oli harvinaisen epäonnistunutta psykologiaa.;D

Nythän te tietysti alatte käyttää numerointia JA nimimerkkiä e.W samoissa ketjuissa ( tai mitä tahansa muuta nimimerkkiä, mitä mä ikinä käyttäisinkään...).

Jostakin syystä en kuitenkaan jaksa juuri välittää siitä. Tää palsta on harvinaisen kipeä.;D

Ei vaan se oikea varas kielsi muita käyttämästä nikkiä e.W. Sillä taitaa olla aika kovia traumoja. En minä sinun nikkiäsi käytä muutenkaan. Se menee hauskuuden yli, jos sitä mainitsemaasi parodiaa ei voi tehdä.

• e.W
        E.wee kirjoitti:

Ei vaan se oikea varas kielsi muita käyttämästä nikkiä e.W. Sillä taitaa olla aika kovia traumoja. En minä sinun nikkiäsi käytä muutenkaan. Se menee hauskuuden yli, jos sitä mainitsemaasi parodiaa ei voi tehdä.

"Ei vaan se oikea varas kielsi muita käyttämästä nikkiä e.W. Sillä taitaa olla aika kovia traumoja."

En oikein nyt tiedä, että mitä tähän olis järkevää sanoa. Se kuitenkin tiedän, että tällä palstalla on ollut ainakin yksi h-y-v-i-n paljon ns. mun persoonaani "kiinnittynyt" kirjoittaja pitkään (tai onhan niitä ollu useampiakin...mutta yksi erityisesti oli aika "metkan" spesiaali tapaus...). Talvella se sai asiat sotkettua siihen malliin, että tyyliin suurin osa tän palstan kirjoittajista kääntyi vihamieliseksi mua kohtaan, puhumattakaan kaikista muista tempauksistaan. Älykäs tyyppi, mutta keskustelupalstaorientaationsa on NIIN metsässä kuin ihmisellä voi vaan ikinä olla.;D Luulen, että kyseessä on joku turhautunut internet-riippuvainen ihminen (em. tapauksessa).

En tiedä, onko em. tyyppi ihastunut muhun vai vihaako hän mua ( jälkimmäisestä ainakin vois vähän jo huolestuakin). Jokatapauksessa hän on aiheuttanut paljon mutkia mun "keskustelupalstauralleni". Kenties(?) hän yrittää patistaa mua rekisteröitymään kirjoittajaksi ( tai jotain mitä lie ikinä...en tiedä). Joskus ja joidenkin muidenkin kirjoittajien kohdalla olen nähnyt sellaisia "patistusoperaatioita": uudet keskusteluiden osanottajat ovat nopeasti rekisteröityneet, kun copyt on alkaneet liikaa sössiä keskusteluita.

Ikävämmillä copyilla on kuitenkin joskus myös oikeastikin hauskoja virkaveljiä, että ei sillä.:)

"En minä sinun nikkiäsi käytä muutenkaan. Se menee hauskuuden yli, jos sitä mainitsemaasi parodiaa ei voi tehdä."

Parodiaa musta saa tehdä oikein hyvinkin, jos joku nyt siitä nauttii. Tylsää sen sijaan on, jos ei palstalla enää edes keskustelemaan pysty sen takia, kun väärinkäsitykset kirjoittajien identiteeteistä haittaavat liikaa.    

Ties mikä sinäkin olet: oletkohan lintu vai kala motiiveiltasi.;) En sano pahalla. Olen hämmentynyt yksilö.   Palsta saa mut mykistymään. Etenkin kun nyt kuumeessa olen, nää jutut on erityisen hilpeitä.;D

• nikkivarkaita on enemmän kuin yksi.

"Jokaisella rekatulla on omat ihailijansa"

MarttyyriMallari-TTt

• MarttyyriMallari-Tt

veljeni.

"yritä mitata setripuun kasvu. Leiriydy sen alle kuukaudeksi, ja kerro minulle kuinka paljon se on kasvanut."

MarttyyriMallari-Tt

• e.W

..taas kohta nikin vaihto edessä.:/ Oi voi.

Enhän mä voi e.W:na enää kirjoittaa, kun muut kirjoittaa jätti-dildoista alkaen vaikka mitä skeidaa tällä nikillä.;D

On tämä elämä kovaa. Jos ei taso parane, on se aika huono juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3103
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      234
      1987
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1936
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1634
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1386
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1254
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1008
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      929
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      917
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      906
    Aihe