Jos teen parannuksen ja haluan syntini anteeksi, minulle ne antaa 15vuotias tyttö(vl). Olenko silloin saanut syntini anteeksi?.
Kun sanotaan että vain vl voi antaa synit anteeksi mutta ei määritellä minkälainen vl aikuinen,lapsi,nainen?
Kysymys
8
500
Vastaukset
- Asiallinen vastaus
sinulle synnit antaa anteeksi. Älä usko vl-jorinoita, jotka on keksitty pienessä pätkässä.
Jos olet rikkonut tätä ko. tyttöä vastaan, hän voi sinulle antaa anteeksi. Mutta muut synnit sinun pitää pyytää anteeksi asianosaisilta erikseen, keitä vastaan olet rikkonut.
Kaikki synnit sinulle voi antaa vain Jumala anteeksi.- spk
Kun rukoilette "ja anna meille meidän syntimme anteeksi, niin kuin mekin anteeksiannamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet", toivotteko koskaan, että Jumala antaisi teille kuitenkin jotenkin läheisemmällä tavalla anteeksi, kuin millä tavalla te itse pystytte muille ihmisille heidän rikkeensä anteeksi antamaan? Tekeekö rukouksen sisältö teistä hiljaisen? Lisäättekö siihen jotakin?
Minun ainakin on pakko lisätä. - acim lai nen
spk kirjoitti:
Kun rukoilette "ja anna meille meidän syntimme anteeksi, niin kuin mekin anteeksiannamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet", toivotteko koskaan, että Jumala antaisi teille kuitenkin jotenkin läheisemmällä tavalla anteeksi, kuin millä tavalla te itse pystytte muille ihmisille heidän rikkeensä anteeksi antamaan? Tekeekö rukouksen sisältö teistä hiljaisen? Lisäättekö siihen jotakin?
Minun ainakin on pakko lisätä.Toiset ihmiset ovat peilikuviasi. Jumalalla on VAIN YKSI POIKA. Jokainen olemme osa Jumalan Poikaa (oikeasti voimme vain HENGESSÄ olla yhtä)
Kun annat sydämessäsi anteeksi lähimmäisellesi niin annat anteeksi osalle itsestäsi. Osa Jumalan pojasta = sinusta tulee näin anteeksiannetuksi.Kun olet toteuttanut tämän kaikkien ihmisten kohdalla kuten Jeesus toteutti antaessaaan koko maailman synnit anteeksi olet "valmis".
- Sarir
15 v uskovainen voi antaa synnit anteeksi pyytävälle.
- voi.
Kyllä, toinen uskovainen eli vl ikään ja sukupuoleen katsomatta voi saarnata sinulle kaikki synnit anteeksi.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
siis tarkotin, että uskovainen voi saarnata synnit anteeksi...siis sinun kohdallasi..ei voi vielä puhua, että"toinen uskovainen..
- en taida liittyä lahkoonne
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
siis tarkotin, että uskovainen voi saarnata synnit anteeksi...siis sinun kohdallasi..ei voi vielä puhua, että"toinen uskovainen..
tuli vaan sellainen olo että parannuksen kautta liittyminen vl yhteisöön tuskin on pätevä jos se suorittaa joku nuori vl ja vielä tyttö.
varmasti joku vanhempi pääjehu haluaa se liittymis sulan omaan hattuunsa eikä sitä anneta tyttölaselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754