...koska viha nimimerkkiäni kohtaan on niin suurta, että jopa (yli 30 000), lukijaa ei riittänyt siihen, että aloitukseni olisi saanut jäädä paikalleen.
Siirryn siis vainhoine kirjeineni "hakomaja" palstalle, koska tiedän, että sieltä vain moderaattorit voivat poistaa aloitukseni.
En ole käynyt S-24 palstalla koko viikonloppuna muiden kiireiden vuoksi.
Lupaan kuitenkin, että - palautan koko keskustelun "hakomaja"- palstalle, sekä että jatkan keskustelua siellä.
Siis - jatkuu, kunhan ennätän.
Terv: Alpo.
En laita kirjeitä tänne...
alpomurberger
3
450
Vastaukset
Ajattelepa, kuinka moni ehti sen lukea?
Boostauksen takia se poistettiin.
Älä nyt noin vähästä vedä hernettä nenääsi.
Ei muuta kun "uutta matoa koukkuun".- alpomurberger
Tämäkin avaus varmasti poistuu mitä pikemmin.
Te jotka ennätätte sen lukea, voitte, avauksen poistumisen jälkeen siirtyä "hakomajaan".
Terv. Alpo- en minä ainakaan.
Totean vain sen halpamaisen menettelyn, että avauksia saatetaan poistaa mielin määrin, kenen tahansa pyynnöstä.
Säästikö kukaan avaukseni?
Terv. Alpo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130