Platanias

Lokakuussa

Elikkä olen lähdössä lokakuussa Plataniakselle. Onko kukaan käynyt tuolla kyseisenä aikana? Jos joku voisi kertoa paljon tuolla olisi lämmintä keskimäärin tuolloin.

9

3098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaan paikkan

      Meidän perhe myös Plataniakseen lokakuun puolivälissä, eli kiinnostaa myös tuo lämpötila. Ja hotelli Nektar Beach, onko kokemuksia?

      • useasti

        pitäis olla ihan mukavan lämpöistä mut Nektar Beach hotelli ei kyllä sijaitse Plataniassa vaan Kato Staloksessa. Hotelli sinänsä on todella miellyttävä, samoin kuin hiihtotyylillä kävelevä isäntäkin, 2 metrinen, Nektarius!


      • Nektarit

        Nectar sijaitsee Kato Staloksessa, ei kovin pitkä matka Plataniakseen. Ollaan oltu Nectarissa pari vuotta sitten lokakuun alkupuolella ja silloin oli n. 25 astetta lämmintä, tosin seuraavalla viikolla sitten oli kovat sateet ja tulvat muutaman päivän. Ihan kiva hotelli on, kaikki lomailijat suomalaisia ko. paikassa!!!. Ihana ranta aivan vieressä. Lyhyt matka bussilla Haniaan, eikä maksa paljon. Hyvää lomaa.


      • mutta hotelli ihana!

        Viekää tuliaisiksi talon emännälle (vanhalle isoäidille)vaikka fazerin sininen suklaarasia, omistajat ovat tosi ystävällisiä, ovat teitä vastassa ja kädestä pitäen hyvästelee kun lähdette. Tuleevat teille kyllä tutuiksi :D Allasbaarista saa hyviä toasteja välipalaksi sekä tietty kylmää juotavaa....Hotla on siisti kaikinpuolin, tosin sängyt kovat kuten kaikissa muissakin :D Allasbaarista pääsee suoraan rantsuun, oikein hyvää lomaa teille, paikasta ei mitään pahaa sanottavaa!


      • ari
        Nektarit kirjoitti:

        Nectar sijaitsee Kato Staloksessa, ei kovin pitkä matka Plataniakseen. Ollaan oltu Nectarissa pari vuotta sitten lokakuun alkupuolella ja silloin oli n. 25 astetta lämmintä, tosin seuraavalla viikolla sitten oli kovat sateet ja tulvat muutaman päivän. Ihan kiva hotelli on, kaikki lomailijat suomalaisia ko. paikassa!!!. Ihana ranta aivan vieressä. Lyhyt matka bussilla Haniaan, eikä maksa paljon. Hyvää lomaa.

        Oltiin just samaan aikaan Agian puolella Alexiassa. Vettä alkoi tulla juuri, kun lähdimme kotimaahan. 10.10. Nektariin.
        Jes!


      • ffd
        ari kirjoitti:

        Oltiin just samaan aikaan Agian puolella Alexiassa. Vettä alkoi tulla juuri, kun lähdimme kotimaahan. 10.10. Nektariin.
        Jes!

        Onko hotelli alexia hyvä? Ollaan menossa lokakuussa


    • Olin viime vuonna lokakuussa Plataniaksessa ja silloin aurinkoista ja lämpötila 25-27 astetta.Hieno viikko.

      • meriuimari

        Kreikka-sivustolla käydyissä keskusteluissa on tullut ilmi, että lokakuussa voipi olla hyvinkin tuulista eikä mereen pääse uimaan. Onko tästä kokemuksia?


    • ssd

      Mekin mennäään lokakuun 2. pvä plantaniakselle, joten kyllä kiinnostaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      871
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe