Elikkä olen lähdössä lokakuussa Plataniakselle. Onko kukaan käynyt tuolla kyseisenä aikana? Jos joku voisi kertoa paljon tuolla olisi lämmintä keskimäärin tuolloin.
Platanias
9
3098
Vastaukset
- Samaan paikkan
Meidän perhe myös Plataniakseen lokakuun puolivälissä, eli kiinnostaa myös tuo lämpötila. Ja hotelli Nektar Beach, onko kokemuksia?
- useasti
pitäis olla ihan mukavan lämpöistä mut Nektar Beach hotelli ei kyllä sijaitse Plataniassa vaan Kato Staloksessa. Hotelli sinänsä on todella miellyttävä, samoin kuin hiihtotyylillä kävelevä isäntäkin, 2 metrinen, Nektarius!
- Nektarit
Nectar sijaitsee Kato Staloksessa, ei kovin pitkä matka Plataniakseen. Ollaan oltu Nectarissa pari vuotta sitten lokakuun alkupuolella ja silloin oli n. 25 astetta lämmintä, tosin seuraavalla viikolla sitten oli kovat sateet ja tulvat muutaman päivän. Ihan kiva hotelli on, kaikki lomailijat suomalaisia ko. paikassa!!!. Ihana ranta aivan vieressä. Lyhyt matka bussilla Haniaan, eikä maksa paljon. Hyvää lomaa.
- mutta hotelli ihana!
Viekää tuliaisiksi talon emännälle (vanhalle isoäidille)vaikka fazerin sininen suklaarasia, omistajat ovat tosi ystävällisiä, ovat teitä vastassa ja kädestä pitäen hyvästelee kun lähdette. Tuleevat teille kyllä tutuiksi :D Allasbaarista saa hyviä toasteja välipalaksi sekä tietty kylmää juotavaa....Hotla on siisti kaikinpuolin, tosin sängyt kovat kuten kaikissa muissakin :D Allasbaarista pääsee suoraan rantsuun, oikein hyvää lomaa teille, paikasta ei mitään pahaa sanottavaa!
- ari
Nektarit kirjoitti:
Nectar sijaitsee Kato Staloksessa, ei kovin pitkä matka Plataniakseen. Ollaan oltu Nectarissa pari vuotta sitten lokakuun alkupuolella ja silloin oli n. 25 astetta lämmintä, tosin seuraavalla viikolla sitten oli kovat sateet ja tulvat muutaman päivän. Ihan kiva hotelli on, kaikki lomailijat suomalaisia ko. paikassa!!!. Ihana ranta aivan vieressä. Lyhyt matka bussilla Haniaan, eikä maksa paljon. Hyvää lomaa.
Oltiin just samaan aikaan Agian puolella Alexiassa. Vettä alkoi tulla juuri, kun lähdimme kotimaahan. 10.10. Nektariin.
Jes! - ffd
ari kirjoitti:
Oltiin just samaan aikaan Agian puolella Alexiassa. Vettä alkoi tulla juuri, kun lähdimme kotimaahan. 10.10. Nektariin.
Jes!Onko hotelli alexia hyvä? Ollaan menossa lokakuussa
Olin viime vuonna lokakuussa Plataniaksessa ja silloin aurinkoista ja lämpötila 25-27 astetta.Hieno viikko.
- meriuimari
Kreikka-sivustolla käydyissä keskusteluissa on tullut ilmi, että lokakuussa voipi olla hyvinkin tuulista eikä mereen pääse uimaan. Onko tästä kokemuksia?
- ssd
Mekin mennäään lokakuun 2. pvä plantaniakselle, joten kyllä kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99871
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460