Kyssäri!

Ärtynyt

Häiritseekö ketään teistä, jos jostakin kirjoittajasta keskustelupalstalla suorastaan HUOKUU, että hän on hakemassa henkilökohtaista seuraa?

Itseäni häiritsee. Syystä, että deittipalstat ovat eri asia, kuin keskustelupalstat. Minusta kertoo suuresti kirjoittajan henkilökohtaisista tavoista, jollei kirjoittaja ollenkaan kunnioita tätä faktaa.

Tutustua voi toki aina paikasta riippumattakin, mutta keskustelupalstalla tulee noudattaa tietynlaisia keskustelupalstoille ominaisia tapoja, joihin ei kuulu esimerkiksi omien mittojensa mainostaminen erillisillä aloituksilla tai pelkästään henkilökohtaista sukupuolista kiinnostustusta mukailevalla tavalla tehdyt keskustelun aloitukset.

48

1667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muka nyt

on hakemassa henk.koht. seuraa? Kuka sua ärsyttää??

• Miksi häiritsisi?

Tämähän on oikein monitoimipalsta.

• Ärtynyt

..vastata, koska hän veti minun persoonani mukaan täydellisen asiaanliittymättömällä tavalla, mutta sinulle voin kommentoidakin:

"Tämähän on oikein monitoimipalsta."

Millä tavalla "monitoimipalsta"? Nähdäkseni tämä on ainakin ensisijaisesti keskustelupalsta, mikä tarkoittaa sitä, että tällä palstalla tulee noudattaa ensisijaisesti keskustelupalstalle ominaista keskustelukäytäntöä.    

• täytyy?
        Ärtynyt kirjoitti:

..vastata, koska hän veti minun persoonani mukaan täydellisen asiaanliittymättömällä tavalla, mutta sinulle voin kommentoidakin:

"Tämähän on oikein monitoimipalsta."

Millä tavalla "monitoimipalsta"? Nähdäkseni tämä on ainakin ensisijaisesti keskustelupalsta, mikä tarkoittaa sitä, että tällä palstalla tulee noudattaa ensisijaisesti keskustelupalstalle ominaista keskustelukäytäntöä.    

Miksi pitää noudattaa jotain tiettyä käytäntöä?

Miksi se joidenkin seuranhaku yleensä häiritsee? Eihän niihin keskusteluihin ole mikään pakko osallistua. Musta on muutenkin huvittava seurata vonkaajien toimintaa täällä. Kohtuullisen viihdyttävää parhaimmillaan.

• vänkyrä-nainen

haittaa, en itseasiassa ees oo kiinnittänyt huomiota moisiin. Itse oon monesti sanonut, etten hae seksi-, enkä mitään muutakaan seuraa, koska oon niin huono ja arka tutustumaan uusiin ihmisiin, mutta musta se on jokaisen oma asia, millä mielellä tänne kirjoittelee.

• Ärtynyt

"Mua ei ainakaan
        vänkyrä-nainen 24.8.2008 klo 23.39
           haittaa, en itseasiassa ees oo kiinnittänyt huomiota moisiin. Itse oon monesti sanonut, etten hae seksi-, enkä mitään muutakaan seuraa, koska oon niin huono ja arka tutustumaan uusiin ihmisiin, mutta musta se on jokaisen oma asia, millä mielellä tänne kirjoittelee."

Sinua ei siis mitä ilmeisimminkään "häiritse". Onko ehkäpä myös täydellisesti "jokaisen oma asia, millä mielellä tänne kirjoittelee"?    

• vänkyrä-nainen
        Ärtynyt kirjoitti:

"Mua ei ainakaan
        vänkyrä-nainen 24.8.2008 klo 23.39
           haittaa, en itseasiassa ees oo kiinnittänyt huomiota moisiin. Itse oon monesti sanonut, etten hae seksi-, enkä mitään muutakaan seuraa, koska oon niin huono ja arka tutustumaan uusiin ihmisiin, mutta musta se on jokaisen oma asia, millä mielellä tänne kirjoittelee."

Sinua ei siis mitä ilmeisimminkään "häiritse". Onko ehkäpä myös täydellisesti "jokaisen oma asia, millä mielellä tänne kirjoittelee"?    

mitä kohtaa en ilmaissut tarpeeksi selvästi?

• Ei myöskään häiritse se, että yli puolet mieshen logiikka sivulla avatuista kesksutelusita ei mitenkään sivua miehen logiikkaa.

• Ärtynyt

"Ei häiritse
        runontaja 24.8.2008 klo 23.55
           Ei myöskään häiritse se, että yli puolet mieshen logiikka sivulla avatuista kesksutelusita ei mitenkään sivua miehen logiikkaa."

Sinuakaan ei siis mitä ilmeisimminkään "häiritse". Kiinnostuksesta kysyn kuitenkin, että miten olet päätynyt johtopäätökseen, että "yli puolet miehen logiikka sivulla avatuista" ei koskisi miehen logiikkaa?    

• En.kerro

tuo häiritse. Aloituksiakaan ei ole pakko lukea...

• tuollakaan mitään väliä tällä palstalla??

• Ärtynyt

"onkohan
        blackmetal68 24.8.2008 klo 23.59
           tuollakaan mitään väliä tällä palstalla??"

Mielestäni hyvinkin monilla asioilla on väliä.

• Ärtynyt kirjoitti:

"onkohan
        blackmetal68 24.8.2008 klo 23.59
           tuollakaan mitään väliä tällä palstalla??"

Mielestäni hyvinkin monilla asioilla on väliä.

ja sinä olet näköjään todellakin ärtynyt!;))

• FiliaFerusFabulosus

sellaiset 'puskajussit' jotka eivät uskalla kommentoida asioita rekatuilla nikillä, vaan käyvät kimppuun puskasta. Eivät uskalla tulla rekatulla nikillä suoraan päin sanomaan - sellainen on todella ärsyttävää. Tulee sellainen kuva heistä, että todellisessa elämässä he ovat niitä selkään puukotajia.
      Sellaiset rekkaamattomat ovat asia erikseen, jotka ovat asiallisia.

• on puskikseja live-elämässäkin,kyllähän sen tietää jokainen..mutta onnexi juskus löytyy poikkeuksiakin..tässäkään palstassa ei olisi mitään järkeä jos puskia ei ois olemassa;))))

• FiliaFerusFabulosus

mua koskee mahaan jo kolmatta päivää. Menen huomenna lekuriin jos ei kohta hellitä.

• FiliaFerusFabulosus
        blackmetal68 kirjoitti:

on puskikseja live-elämässäkin,kyllähän sen tietää jokainen..mutta onnexi juskus löytyy poikkeuksiakin..tässäkään palstassa ei olisi mitään järkeä jos puskia ei ois olemassa;))))

hyvin tämä kappale;
        http://www.youtube.com/watch?v=uV70mI8QmTE

• Ärtynyt

"Minua taas häiritsee
        FiliaFerusFabulosus 25.8.2008 klo 00.05
           sellaiset 'puskajussit' jotka eivät uskalla kommentoida asioita rekatuilla nikillä, vaan käyvät kimppuun puskasta. Eivät uskalla tulla rekatulla nikillä suoraan päin sanomaan - sellainen on todella ärsyttävää. Tulee sellainen kuva heistä, että todellisessa elämässä he ovat niitä selkään puukotajia.
        Sellaiset rekkaamattomat ovat asia erikseen, jotka ovat asiallisia."

Tuo mitä kuvasit ei tietenkään varmasti ole mukava kokemus. Olisiko sinulla kuitenkin myös aloitukseni aiheeseen mielipidettä?

• FiliaFerusFabulosus
        Ärtynyt kirjoitti:

"Minua taas häiritsee
        FiliaFerusFabulosus 25.8.2008 klo 00.05
        Sellaiset rekkaamattomat ovat asia erikseen, jotka ovat asiallisia."

Tuo mitä kuvasit ei tietenkään varmasti ole mukava kokemus. Olisiko sinulla kuitenkin myös aloitukseni aiheeseen mielipidettä?

johtuu myös siitäkin, että yritän tehdä samalla muutakin kuin kirjoittaa tänne.

Joo, vastaan; Ei häiritse.

• oo kuule

suivaantunut jollekki joka ahdistelee jotain tai niin pois päin.

• random_N

En ole täällä edes kauheasti kiinnittänyt huomiota vonkaamisiin, enkä ole itse ollut vonkaajana enkä kohteena.

Jos tämän palstan vonkausmäärä ahdistaa, niin chat-huoneisiin ei kannata mennä. Siellä sitä imex? nielex? kuppikokos? -settiä meinaan tulee aika reippaasti.

• Ärtynyt

"Ei haittaa
        random_N 25.8.2008 klo 00.23
           En ole täällä edes kauheasti kiinnittänyt huomiota vonkaamisiin, enkä ole itse ollut vonkaajana enkä kohteena."

Jos oikein olen noteerannut, taidatkin olla melko uusi kirjoittaja(?). Voin olla väärässäkin, mutta tällainen mielikuva on. Sinua ei siis "häiritse", etkä ole havainnut. Ok.

"Jos tämän palstan vonkausmäärä ahdistaa, niin chat-huoneisiin ei kannata mennä. Siellä sitä imex? nielex? kuppikokos? -settiä meinaan tulee aika reippaasti."    

Tuon mitä kerroit voi muuten hyvin uskoa...*ugh*      

• Ärtynyt (aloittaja)

Kiitän kaikkia vastanneita lämpimästi ja palaan keskusteluun paremmalla ajalla, jos mahdollista.:)

Jatkakaa keskustelua vainen.

• ...

Kelpaisko seura?

• .,.,

*reps*

• että...
        .,., kirjoitti:

*reps*

kelpaisko?

• ...
        että... kirjoitti:

kelpaisko?

You had your chance

• ettiköön se seuraa jos niikseen tulee. Ei taida olla henk. koht. multa pois milläänlailla. Mahtuuhan tänne kaikenlaista piipertäjää. Toiset vonkaa ja toiset haukkuu. Eiks se kuitenki oo pääasia että keskustelua riittää, niin aidasta ku aidanseipäästä.

• Ärtynyt

"Ei häiritte
        Frederico 25.8.2008 klo 01.36
           ettiköön se seuraa jos niikseen tulee. Ei taida olla henk. koht. multa pois milläänlailla. Mahtuuhan tänne kaikenlaista piipertäjää. Toiset vonkaa ja toiset haukkuu. Eiks se kuitenki oo pääasia että keskustelua riittää, niin aidasta ku aidanseipäästä."

Mielipiteesi mukailee siis linjaa, jota yleisesti ottaen olen paljon havainnut. Kiitos vastauksestasi.:) Sinua siis ei "häiritse".

Itsestäni voin kertoa, että ei minuakaan "häirinnyt" siihen asti kerrassaan yhtään ja tuon taivaallista, kunnes jotkut (ilmeisen!) seuranhakuintresseillä liikenteessä olevat kirjoittajat alkoivat sotkea minuakin tavallisena keskustelupalstakirjoittajana mukaan omiin touhuihinsa aiheettomasti mustamaalaamalla minua (mitä ilmeisiminkin ilmeisesti ihastustensa huomion kalastelun vuoksi)...

Olen itsekin sitä miltä, että saahan sitä seuraakin hakea ( jopa keskustelupalstoiltakin), enkä ole missään väittänyt, että seuranhaussa itsessään olisi mitään vikaa, mutta keskustelupalstoilla se asia on mielestäni tehtävä e-r-i-t-y-i-s-e-n hienotunteisesti ja ehdottomasti sivullisia omiin asioihinsa aiheetta sekoittamatta. Syystä, että tämä todellakin on vain keskustelupalsta.   

• HirveeKyyttoni

Ihmisiä erilaisista ympyröistä ja seksistiset heitot voivat olla ihan vaan huulenheittoa, tai sitten haetaan seuraa. Ei se minua häiritse, en ole niin kamalasti sellaista nähnyt ja jos jotakin intiimimpää näyttää olevan jossakin, niin lyhyen vilkaisun jälkeen jätän sellaiset ketjut omaan arvoonsa. That's life!!!

• Ärtynyt

"Miehen logiikkaa"
        HirveeKyyttoni 25.8.2008 klo 05.55
           Ihmisiä erilaisista ympyröistä ja seksistiset heitot voivat olla ihan vaan huulenheittoa, tai sitten haetaan seuraa. Ei se minua häiritse, en ole niin kamalasti sellaista nähnyt ja jos jotakin intiimimpää näyttää olevan jossakin, niin lyhyen vilkaisun jälkeen jätän sellaiset ketjut omaan arvoonsa. That's life!!!"

Kiitos vastauksestasi. Sinua siis ei "häiritse".    

• Levemir

jotkin asiat voi vain sivuuttaa.

*valikoiva näkö*

• Ärtynyt

"Ei häiritse,
        Levemir 25.8.2008 klo 08.05
           jotkin asiat voi vain sivuuttaa.

*valikoiva näkö*"

Sinua siis ei "häiritse".

• "Häiritseekö ketään teistä, jos jostakin kirjoittajasta keskustelupalstalla suorastaan HUOKUU, että hän on hakemassa henkilökohtaista seuraa?"

- En ole huomannut tuota huokumista.

• Ärtynyt

"Ei häiritse.
        Richartti 25.8.2008 klo 08.57
           "Häiritseekö ketään teistä, jos jostakin kirjoittajasta keskustelupalstalla suorastaan HUOKUU, että hän on hakemassa henkilökohtaista seuraa?"

- En ole huomannut tuota huokumista."

Sinua siis ei "häiritse", etkä ole "huomannut tuota huokumista". Minä voin kertoa, että minä olen huomannut huokumista.:) Sellaista mielestäni on joskus esimerkiksi jonkun yksittäisen kirjoittajanimimerkin huhuileminen erillisillä aloituksilla tai esimerkiksi mainostusluontoisten aloitusten tekeminen henkilökohtaisista fyysisistä mitoista tunnistettavilla nimimerkeillä.   

• zippex
        Ärtynyt kirjoitti:

"Ei häiritse.
        Richartti 25.8.2008 klo 08.57
           "Häiritseekö ketään teistä, jos jostakin kirjoittajasta keskustelupalstalla suorastaan HUOKUU, että hän on hakemassa henkilökohtaista seuraa?"

- En ole huomannut tuota huokumista."

Sinua siis ei "häiritse", etkä ole "huomannut tuota huokumista". Minä voin kertoa, että minä olen huomannut huokumista.:) Sellaista mielestäni on joskus esimerkiksi jonkun yksittäisen kirjoittajanimimerkin huhuileminen erillisillä aloituksilla tai esimerkiksi mainostusluontoisten aloitusten tekeminen henkilökohtaisista fyysisistä mitoista tunnistettavilla nimimerkeillä.   

sulla ongelma

• Mä en kiinnitä porukan seuranhakuyrityksiin niin paljoa huomiota, että se pääsis ärsyttämään. On tässä maailmassa vakavampiakin asioita, joista riittää ärsyyntymisen aihetta ihan tarpeeks.

• Ärtynyt

"Ei häiritse
        Aurinko79 25.8.2008 klo 09.45
           Mä en kiinnitä porukan seuranhakuyrityksiin niin paljoa huomiota, että se pääsis ärsyttämään. On tässä maailmassa vakavampiakin asioita, joista riittää ärsyyntymisen aihetta ihan tarpeeks."

Sinua siis ei "häiritse". Toivonmukaan et tuossa kuitenkaan kyseenalaistanut _minun oikeuttani_ ärtymykseeni...   

• Ärtynyt kirjoitti:

"Ei häiritse
        Aurinko79 25.8.2008 klo 09.45
           Mä en kiinnitä porukan seuranhakuyrityksiin niin paljoa huomiota, että se pääsis ärsyttämään. On tässä maailmassa vakavampiakin asioita, joista riittää ärsyyntymisen aihetta ihan tarpeeks."

Sinua siis ei "häiritse". Toivonmukaan et tuossa kuitenkaan kyseenalaistanut _minun oikeuttani_ ärtymykseeni...   

Jokainen ärsyyntyköön ihan vapaasti niistä asioista, mitkä mieltää ärsyyntymisen arvoisiksi.

• scale

olevan sen verran puhtaita stalkkerieden vittuilualoituksia, että koen ne enemmänkin häiritsevinä.

Joskin olen sitä mieltä, että ne on mielisiraiden avohoitopotilaiden hengentuotteita ja siksi ne on syyntakeettomia.

Jos kaksi ihmistä lepertelee täällä, niin miten vitussa se voi ketään häiritä? Vai oletko kade?

• Ärtynyt

"Täällä näyttää...
        scale 25.8.2008 klo 11.02
           olevan sen verran puhtaita stalkkerieden vittuilualoituksia, että koen ne enemmänkin häiritsevinä.

Joskin olen sitä mieltä, että ne on mielisiraiden avohoitopotilaiden hengentuotteita ja siksi ne on syyntakeettomia.

Jos kaksi ihmistä lepertelee täällä, niin miten vitussa se voi ketään häiritä? Vai oletko kade?"    

..että tekisi mieli jättää kiittämättä vastauksesta, mutta kiitän nyt kuitenkin. Kiitos siis sinullekin vastauksestasi, vaikket a.) edes ottanut   kantaa aloitukseni kysymyksiin ja vaikka b.) suhtauduit tungettelevasti persoonaani kysymykselläsi.

Siitä olen samaa mieltä, että "stalkereiden" vittuilualoitukset ovat ahdistavia. Jos sinua (ihan todella?) sellaiset häiritsevät, kehoittaisinkin sinua suuntaamaan aggressioitasi sellaisiin aloituksiin ja sellaisille kirjoittajille, eikä aiheettomasti minulle.

• Papeete1

Mpw:n vonkaamiset oli suorastaan riemastuttavia ja jatkuvan huvin ja ilon aihe. Harmi että se on ne nyt lopettanut :D

Ei ne tosiaan häiritse millään tavalla, ja sopiikin hyvin paikkaan. Pieni flirttailu tekee vaan hyvää tässäkin kuivassa ajatteluympäristössä :)

• Ärtynyt

Sinuakaan siis ei "häiritse" aloituksessani kuvaamat asiat. Ok.

• Ärtynyt

Keskustelu on nyt osaltani pulkassa ja loppuunkäsitelty. Kiitän tässä vielä kaikkia vastanneita yhteisesti, mutta enää myöhemmin en ketjuun tule palaamaan. Niille en valitettavasti voinut kommentoida mitään, joiden kirjoittama koski ainoastaan minun (= aloittajan) persoonaani, mutta kiitän tässä yhteydessä kuitenkin myös heitä vastauksistaan. Pahoittelen, jos(?) jollekulle jäi vahingossa nyt vastaamatta, mutta yritin olla mahdollisimman tasapuolinen.

Lopputulema asiasta näyttäisi olevan sen sorttista & sen suuntaista, että ketään vastanneista ei (jos nyt nopeasti oikein tulkitsin) häiritse avoimesti seuranhakuasenteella olevat kirjoittajat tällä keskustelupalstalla. Useampikin myös ilmaisi, ettei ole huomannut sellaista mentaliteettia tällä palstalla.

Ourait.:)

• Mikäli tämä johtui rose18:n viestistä minun suuntaani, niin ilmoitan tässä näin jälkikäteen ettei se ollut tarkoittamaasi tyyppiä.

• Ärtynyt
        buddy-love kirjoitti:

Mikäli tämä johtui rose18:n viestistä minun suuntaani, niin ilmoitan tässä näin jälkikäteen ettei se ollut tarkoittamaasi tyyppiä.

..muutoin en keskusteluun enää palaa.

"1 juttu
        buddy-love 26.8.2008 klo 11.50
           Mikäli tämä johtui rose18:n viestistä minun suuntaani, niin ilmoitan tässä näin jälkikäteen ettei se ollut tarkoittamaasi tyyppiä."

Et näy ymmärtäneen edes aloitukseni aihetta. Ei "johtunut" mistään, mistä sinä siinä höpäjät. En ole aikoihin edes lukenut sinun kirjoittamiasi viestejä, enkä suoraansanottuna edes välitä enempää tietää, että mistä sinä siinä höpiset.

• Ärtynyt kirjoitti:

"1 juttu
           Mikäli tämä johtui rose18:n viestistä minun suuntaani, niin ilmoitan tässä näin jälkikäteen ettei se ollut tarkoittamaasi tyyppiä."

Et näy ymmärtäneen edes aloitukseni aihetta. Ei "johtunut" mistään, mistä sinä siinä höpäjät. En ole aikoihin edes lukenut sinun kirjoittamiasi viestejä, enkä suoraansanottuna edes välitä enempää tietää, että mistä sinä siinä höpiset.

Ei minun viestini, vaan hänen viestinsä.
        Ymmärsin, mutta sinä et ymmärtänyt.

• Linkittäjä--
        Ärtynyt kirjoitti:

"1 juttu

Tätä viestiähttp://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000037398781&view_mode=threaded

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      834
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      221
      624
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      44
      559
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      55
      546
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      83
      495
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      490
    Aihe