netistä etsii alastomien naisten kuvia. Eron paikka!
Mä en voisi seukata
17
662
Vastaukset
- fkldjgkjd
Niiden on oltava alastonkuvia miehistä.
Pidä kiinni periaatteistasi. ;-)
- sirpamaikkarilta
En mäkää jos se tekis sen ilman mua.
muutenkaan voi seukata miehen kaa, etsi sitten netistä alastomia naisia tai ei.
- Levemir
etsiä tarvitse, sähköpostit tulvii vaikka mitä eritettä.
- mkdv
Mä en edes itse kehtaa lukea lähettämiäni sähköposteja.
- Levemir
mkdv kirjoitti:
Mä en edes itse kehtaa lukea lähettämiäni sähköposteja.
pitää tarkemmin pohtia, mitä lähettää.
- mkdv
Levemir kirjoitti:
pitää tarkemmin pohtia, mitä lähettää.
hyödyttäisi? On kuitenkin väärin "pohtia" toiselle tarkoitettua postia tai tehdä siihen muutoksia.
- Papeete1
Joku dorka voi sanoa kohtuuttomaksi!? Sun rinnallahan mä olen varsinainen Rouva Vapaamielinen :D
- Enrique_Lister
Mun saaman mielikuvan mukaan sinähän olet moniinkin naisiin verrattuna rouva Vapaamielinen.
Nojoo mä olenkin herra varapaavi.
- mkdv
seukata naisen kanssa, joka netistä etsii alastomien naisten kuvia. Eron paikka!
- sirpamaikkarilta
Me ei sit voida alkaa seukkaa.
- Puolivelmu
kyllähän se voi olla ylitsepääsemätön juttu. Hyvä tietää sinänsä, tälle tiedolle voi joskus olla käyttöä.
- ..............................
No hyvä, sit mun kumipukufetissini ei varmaankaan haittaa sua laisinkaan :D
Kaikesta kaiken tietävänä, suosittelen tuolle aloittajan kumppanille yiffingiä. Eipä taatusti ole alastomia naisia.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=yiffing
Et sitten vain seukkaa sellaisen kanssa.
- FiliaFerusFabulosus
laittaisin seksifilmin pyörimään, jos mies ei muuten innostuis hommista ja pukisin itseni seksikkäisiin hepeniin ja siinä sitten leikkisin ittekseni. Eiköhän pian mieskin tulis mukaan leikkiin. ;D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470