Arvoisat palstalaiset

med börjareee

7

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

Tää oli ihan paras :D
      Toi yks kohta oli suoraan mun suusta "siinä on näköjään joku yrittänyt ajaa tolppaan muttei ihan osunut" Mäkin olen aina sitä mieltä, että ajotaidottomat nimenomaan yrittää osua aina johonkin, ei kai ne muuten törttöilsi.
      Minkähän takia tosta suolasta muuten aina rutistaan, mua se ei ainakaan haittaa, päinvastoin. Ai niin.. korroosio. Ei ne romut ole koko iäksi tarkoitettukkaan kestään.

Multa muuten saattaa hieman samansuuntaista tekstiä välillä tulla.. mikä vitun ajotaidoton homo toikin on?? Sul oli saatanan sokee kolmio!! Tiäksää mikä se on, ei se ole mikään pillunmerkki. Pirun sunnuntaiautoilijat.. ja mitä helkkaria sää dorka siinä toikkaroit, se vilkku toimii yhdestä viiksestä, vetele niitä kaikkia vuoronperään, niin kyl se jostain löytyy.. sitä pitäis ääliö käyttää kääntyessä, että muut tajuaa mihin sä olet toikkaroimassa. Haluuksä et mä ajan sun päälles, häh? Hei, tuolla vetää jalankulkija punasia päin, äkkiä himutteleen sitä..VITTU!! mistä toi saatanan kamikatzepyöräilijä tohon tuli, onneks on nopeet refleksit eikä se saanut tehtyä itsaria mun auton alle. Ei muulla väliä mutta maalia säälin. Yrittäköön jonkun muun alle. Mitä helkkaria sä siinä yrität kiilata, en varmaan saatana päästä eteen, mene taakse ja opettele ryhmittyyn ajoissa.

Melkein kaikki autoilijat on ajotaidottomia idiootteja paitsi mää :DD

• Pitäisköhän sinullekin laittaa videokamera mukaan.

Kuuluuko kummempia?

• Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

Pitäisköhän sinullekin laittaa videokamera mukaan.

Kuuluuko kummempia?

Ääneen höpise, vaan melskaan ihan keskenäni päässäni. Joskus harvoin saattaa tiukassa paikassa ohjeet tulla myös ääneen :D

Ei tässä ihmeempiä, nukkuun suunnittelen meneväni.

• Papeete1 kirjoitti:

Ääneen höpise, vaan melskaan ihan keskenäni päässäni. Joskus harvoin saattaa tiukassa paikassa ohjeet tulla myös ääneen :D

Ei tässä ihmeempiä, nukkuun suunnittelen meneväni.

Nukkuminen on terveellistä. Itse ajattelin tehdä hiukan sähköjuttuja yhteen mittariin.

• Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

Nukkuminen on terveellistä. Itse ajattelin tehdä hiukan sähköjuttuja yhteen mittariin.

Yönä jäi hieman huonolle se puuha, kun jännittää niin pirusti yks juttu. Kyllä se torstaihin mennessä ohi menee.

Öisin on muuten välillä erittäin duunailla, saa muka tehtyäkin paremmin kuin päivällä.. ellei nukuta.

Hyvät yöt :D

• Papeete1 kirjoitti:

Yönä jäi hieman huonolle se puuha, kun jännittää niin pirusti yks juttu. Kyllä se torstaihin mennessä ohi menee.

Öisin on muuten välillä erittäin duunailla, saa muka tehtyäkin paremmin kuin päivällä.. ellei nukuta.

Hyvät yöt :D

Joo, yöllä ei mikään häiritse kun tekee tarkkoja juttuja.

Raportoi sitten noista jännittävistä jutuista jos on julkaistava juttu.

• tullut

isän nenä ja suu, tosin tummemmat kutrit nyt jo laineillen olkapäille kihartuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      59
      778
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      763
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      636
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      212
      565
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    6. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      513
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      51
      508
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      496
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      473
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      470
    Aihe