Taisin löytää elämäni tarkoituksen. Sen on pakko olla syöminen.
Tänäänkin olen tuijotellut tyhjyyteen ja koittanut nukkua koko päivän. Ollut alakuloinen ja apaattinen.
Äsken keitin kunnon teet ja rupesin syömään. Kas, johan alko päivä paistamaan.
Onkohan mulla syömishäiriö? Noh se nyt ei sinäänsä haittaa mittään. Tässä mun ajokoiran vartalossa, kun ei pari siivua pullaa, tai pari voileipää pahemmin näy. Muutenkin yötyöt ja polkupyöräily kuluttaa.
Luumusatokin näyttäis olevan tänä syksynä hyvä. Vois kokeilla rommiin säilöttyjä luumuja. Siihen viellä hiukkasen vanilijajäätelöä.
Olen huomannut, että työn teko on ainut asia joka pitää mun elämän edes jossain kurssissa.
Okei, kun on paljon ja pitkiä työpäiviä niin se väsyttää eikä millään jaksaisi mennä töihin, mutta silloin taas ei ole aikaa ajatella. Nyt taas kun on vähän vähemmin töitä alkaa se vaihe ettei saa mitään aikaiseksi ja tulee apaattinen olo.
Ens viikonloppu on vapaa ja ens viikolla työt vähenee entisestään. Saas nähä miten äijän käy. Vähän se kyllä pelottaa.
Löysin elämäni tarkoituksen
14
626
Vastaukset
- mhmhmh
tulee äidillinen olo, kun lukee sinun stooriasi..
- Enrique_Lister
Rupeisitko sä sit mun äidiks? Meinaan vaan et sellanen puuttuis, kun edellinen syö luumuja siellä missä luumut ei lopu pöydästä koskaan.
- mhmhmh
Enrique_Lister kirjoitti:
Rupeisitko sä sit mun äidiks? Meinaan vaan et sellanen puuttuis, kun edellinen syö luumuja siellä missä luumut ei lopu pöydästä koskaan.
mamma menee kyllä nyt nukkumaan.. iltahali!
- myytikki
selkeesti masennuspotilas!
- väliaika
kone.
Koneet tykkää että niitä käytetään.
Kasvaako sulla luumuja takapihalla?- Enrique_Lister
On tuol vissii 8 puuta.
- väliaika
Enrique_Lister kirjoitti:
On tuol vissii 8 puuta.
en tiennyt että Suomessa voi kasvattaa luumuja.
Vaatii varmaan tietyn leveyspiirin tuollainen takapiha. väliaika kirjoitti:
en tiennyt että Suomessa voi kasvattaa luumuja.
Vaatii varmaan tietyn leveyspiirin tuollainen takapiha."Sinikkaa" lisätään Laukaassa ja menestyy hyvissä olosuhteissa jonkin verran pohjoisemmassakin.
Viiniköynnöstä haluavat voivat kokeilla esim. lajiketta "Zilga", joka myös kelpaa ainakin keski-suomeen.- väliaika
buddy-love kirjoitti:
"Sinikkaa" lisätään Laukaassa ja menestyy hyvissä olosuhteissa jonkin verran pohjoisemmassakin.
Viiniköynnöstä haluavat voivat kokeilla esim. lajiketta "Zilga", joka myös kelpaa ainakin keski-suomeen.tiesin kyllä onnistuvan tälläkin korkeudella, mutta että luumut? No, aina voi kaikkea oppia.
väliaika kirjoitti:
tiesin kyllä onnistuvan tälläkin korkeudella, mutta että luumut? No, aina voi kaikkea oppia.
Voit kokeilla myös päärynöitä. Venäläisissä lajikkeissa on meille sopivia, eikä niihin tule matoja.
Eteläisimmässä Suomessa kokeillaan jo persikoitakin.- Enrique_Lister
buddy-love kirjoitti:
Voit kokeilla myös päärynöitä. Venäläisissä lajikkeissa on meille sopivia, eikä niihin tule matoja.
Eteläisimmässä Suomessa kokeillaan jo persikoitakin.Meillä on ollut luumupuita jo ainakin 30 vuotta. Vanhemmiten (ilmastonmuutos?) niistä on tullut erittäinkin satoisia.
Päärynää tekis mieli koittaa, kun pitäis saada puutarhaan kuolevien ja kuolleiden omenapuiden tilalle jotakin. Näyttää muuten niin autiolle.
Myydäänkö noita ihan taimikaupoissa?
On totta että ruoka tuo lohtua ja onhan syöminen muutenkin eräs hienoimmista nautinnoista elämässä... Taidat muuten olla aika maassa, mutta en usko että mitään syömishäiriötä on, kun eihän se nyt mitään sairaalloista ahmimista ole..? No se on ainakin hyvä että työnteko pitää sinut reippaanpana. Koita nyt pärjäillä..
- Enrique_Lister
Se nyt on tulkinnan varainen juttu onko ahmimista vai ei. Paikoitellen menee paljonkin ruokaa.
- sirpamaikkarilta
ku juominen. Luumuista mä olen jo kateellinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60834
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla221624- 44559
- 55546
- 76533
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k83495Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37490