mitä tapahtui. Mitä horoskooppisi lupaa sulle täksi viikoksi?
Miksi palsta hiljeni
19
662
Vastaukset
- ei taida olla
mitään järkevää asiaa. Eipä sitä jätjetöntäkään taida olla.
En tiedä mitä horoskooppini lupasi. En lue niitä. Jos sua kiinnostaa niin voit käydä lukemassa mitä vesimiehelle luvataan.- pysyttele
kotosalla peiton alla ja lue kirjaa. Älä osallistu mihinkään ylimääräiseen
- Olen melkein
pysyttele kirjoitti:
kotosalla peiton alla ja lue kirjaa. Älä osallistu mihinkään ylimääräiseen
peiton alla. Tai oikeastaan peiton vieressä. Ei ole huvittanut koko päivänä tehdä mitään ylimääräistä. Ei edes lukea jotain kirjaa. Tullut luettua niitä joskus ihan riittävästi.
- kiroilua
Olen melkein kirjoitti:
peiton alla. Tai oikeastaan peiton vieressä. Ei ole huvittanut koko päivänä tehdä mitään ylimääräistä. Ei edes lukea jotain kirjaa. Tullut luettua niitä joskus ihan riittävästi.
hyi sua millaista kielenkäyttöä.
- vikaa siinä
kiroilua kirjoitti:
hyi sua millaista kielenkäyttöä.
nyt on? Eihän ne oo kun sanoja. Tai haluaisitko opettaa minulle sivistyneempää kielenkäyttöä?
- rumaa
vikaa siinä kirjoitti:
nyt on? Eihän ne oo kun sanoja. Tai haluaisitko opettaa minulle sivistyneempää kielenkäyttöä?
onhan sitä olemassa kauniimpia sanoja kuin kirosanat käytettäväkseen.
- niitä.
rumaa kirjoitti:
onhan sitä olemassa kauniimpia sanoja kuin kirosanat käytettäväkseen.
Totta turiset. Ei ole mitään syytä käyttää nyt niitä kauniimpia sanoja.
- Papeete1
Sekin sonta lupaavan silkkaa paskaa. Jotain vitun rakkautta ja suhteita se nyt lupaa mitä on luvannut aina ennenkin eikä se ole koskaan pitänyt paikkaansa. Lupais välillä jotain oikeasti hyödyllistä kuten rahaa ja pitäis vielä ne puheet.
Joo, en viitsi niitä höpinöitä enempää lukea etten tule vielä (jos vaan on enää edes mahdollista) pahantuulisemmaksi.Entinen jatkuu suurin piirtein samana. Välillä menee paremmin ja välillä huonommin.
Talvella pimenee ja keväällä kirkastuu.
Romantiikkaa löytyy jos sitä etsii.
Rahaa tulee ja menee.
Lottoon ei kannata sijoittaa.- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Entinen jatkuu suurin piirtein samana. Välillä menee paremmin ja välillä huonommin.
Talvella pimenee ja keväällä kirkastuu.
Romantiikkaa löytyy jos sitä etsii.
Rahaa tulee ja menee.
Lottoon ei kannata sijoittaa.Vau sä taidat tehdä noita sivutöinäs kun osaat hienosti :D
Papeete1 kirjoitti:
Vau sä taidat tehdä noita sivutöinäs kun osaat hienosti :D
Olen sanonut että kaikki onnistuu (vaik ei noi näytä aina uskovan). Pitääkin tehdä niille taas joskus kiusaa ja olla asiantuntija jollain tosi oudolla alalla.
- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Olen sanonut että kaikki onnistuu (vaik ei noi näytä aina uskovan). Pitääkin tehdä niille taas joskus kiusaa ja olla asiantuntija jollain tosi oudolla alalla.
Tuokin suju kuin vanhalta tekijältä. Näkyy tosiaan joitakin hieman hermostuttavan jos joku tietää jostain jotain.
Galaktinen sankari ja tietotoimisto :D Papeete1 kirjoitti:
Tuokin suju kuin vanhalta tekijältä. Näkyy tosiaan joitakin hieman hermostuttavan jos joku tietää jostain jotain.
Galaktinen sankari ja tietotoimisto :DOutoja. Luulis ymmärtävän et me hoidetaan niiden kaikki ongelmat.
Turha maksaa jollekin terapeutille kun annetaan vaan selvät ohjeet miten hommat hoituu.
- En.kerro
kun en ole lukenu...ei ne yleensä pidä paikkaansa edes. Olen skorpioni :)
- Mr.Kalluppi
Tuolta kun tsekkaatte, tiedätte elokuun kohtalonne.
http://www.astro.fi/future/monthlyForecast/sign/cancer
Itse olen rapu ja toimin ennusteen mukaisesti.
"Tämä onkin otollisinta aikaa harjoittaa omaa mieltä löytämään jokaisesta päivästä jotain uutta ja sitten myös toimia oman hetkellisen innostuksesi ohjaamana."
Jk. Viittaan edellisellä pikku ilkeilyyni tattimetsässä.- En.kerro
lupaili horoskooppi... ei pidä paikkaansa, tosin vielähän tässä on muutama päivä aikaa...
- Mr.Kalluppi
En.kerro kirjoitti:
lupaili horoskooppi... ei pidä paikkaansa, tosin vielähän tässä on muutama päivä aikaa...
kunhan syyskuu koittaa ja inventaarion teet lokakuusta.
Jk. Jospa pettymys on se, että koko kuukausi meni liian hyvin. - En.kerro
Mr.Kalluppi kirjoitti:
kunhan syyskuu koittaa ja inventaarion teet lokakuusta.
Jk. Jospa pettymys on se, että koko kuukausi meni liian hyvin.ei nyt liian hyvin mene varmaan koskaan :)
En oikein usko horoskooppeihin. Vaikka kyllä ne horoskooppimerkkien luonteet, piirteet ym. pitää joskus paikkaansakin.
Mutta nyt lähden nukkumaan, huomenna aamulla pitää viedä tenavat tutustumaan hoitopaikkaansa :)
Öitä. - Mr.Kalluppi
En.kerro kirjoitti:
ei nyt liian hyvin mene varmaan koskaan :)
En oikein usko horoskooppeihin. Vaikka kyllä ne horoskooppimerkkien luonteet, piirteet ym. pitää joskus paikkaansakin.
Mutta nyt lähden nukkumaan, huomenna aamulla pitää viedä tenavat tutustumaan hoitopaikkaansa :)
Öitä.Tämä päivä oli tällainen, huomisesta en mitään tiedä. Olenko elossakaan, sen huominen näyttää.
Hyvät yöt sullekin.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60834
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla221624- 44559
- 55546
- 76533
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k83495Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37490