Työ-paikka kiusaamisessa Suomi on ylivoimaisesti euroopan ykkönen. Suomessa tehdään murhia enemmän kuin missään muussa euroopan maissa jopa tupla määrä. Suomi on itsemurha tilastoissa maailman kärkeä. Luontomme on likainen kadut tien-pientareet paskasia. Poikkeus on Jehovan todistajat jotka eivät kiusaa,tapa. eikä roskaa. Vaan heidän käytös on asiallista ja moitteetonta.
Mikä meitä
56
1614
Vastaukset
- hirvas
he kulkevat valehtelemassa sellaista, mitä ei ole koskaan tapahtunut. Sekö on moitteetonta käytöstä?
- esimerkiksi?
kysyn vaan?
- Epäilenkö turhaan?
...paskaa sinäkin suollat, vain eri paketissa!
Eikös se tuomitseminen pitänyt jättää jollekin
muulle kuin hirvaalle?
Eikös Jumala ole tuollaisten eksytysten takana? - hirvas
esimerkiksi? kirjoitti:
kysyn vaan?
nähnyt että Jeesus olisi tullut maan päälle 1. lokakuuta 1914. Ja Jeesus itse ilmoitti, ettei paluusta tiedä muut kuin Isä.
Jehovat ja heidän materiaalinsa väittää silti, että näin on tapahtunut.
Onko se mielestänne totuutta kertoa sellaista, mikä ei pidä paikkaansa? Epäilenkö turhaan? kirjoitti:
...paskaa sinäkin suollat, vain eri paketissa!
Eikös se tuomitseminen pitänyt jättää jollekin
muulle kuin hirvaalle?
Eikös Jumala ole tuollaisten eksytysten takana?>>Eikös se tuomitseminen pitänyt jättää jollekin
muulle kuin hirvaalle?
Kyseinen nimimerkki tuomitsee epäraamatullisen opin, jonka pitäisi olla sallittua ihan raamatunkin mukaan. Sen sijaan vt-seura ja sen vastuujäsenet tuomitsevat ihmisiä, joka taas on epäraamatullista ja joka piti jättää jollekin muulle, kuin vt-seuralle ja sen vastuujäsenille.- varmaan.
hirvas kirjoitti:
nähnyt että Jeesus olisi tullut maan päälle 1. lokakuuta 1914. Ja Jeesus itse ilmoitti, ettei paluusta tiedä muut kuin Isä.
Jehovat ja heidän materiaalinsa väittää silti, että näin on tapahtunut.
Onko se mielestänne totuutta kertoa sellaista, mikä ei pidä paikkaansa?ymmärtänyt väärin. Jeesus hallitsee maata taivaista.
- hirvas
varmaan. kirjoitti:
ymmärtänyt väärin. Jeesus hallitsee maata taivaista.
missä hallitsee vaan että VT-seuran materiaalit ilmoittavat Jeesuksen alkaneen hallita 1. lokakuuta 1914. Ja sitä ei Jeesus itse koskaan opettanut. Silloin se on valhetta.
- tiedät.
hirvas kirjoitti:
missä hallitsee vaan että VT-seuran materiaalit ilmoittavat Jeesuksen alkaneen hallita 1. lokakuuta 1914. Ja sitä ei Jeesus itse koskaan opettanut. Silloin se on valhetta.
varmasti, että jeesus ei alkanut hallitsemaan silloin?
- hirvas
tiedät. kirjoitti:
varmasti, että jeesus ei alkanut hallitsemaan silloin?
ihmislaskelma.
- mutta,
hirvas kirjoitti:
ihmislaskelma.
ei se sitä todista, Raamattuun ne laskelmat perustuu.
- hirvas
mutta, kirjoitti:
ei se sitä todista, Raamattuun ne laskelmat perustuu.
se on jehovien valheoppia.
- olisi,
hirvas kirjoitti:
se on jehovien valheoppia.
jos pystyisit asian jotenkin perustelemaan. Luultavasti vain luulet ettei se pidä paikkansa etkä osaa asiaa perustella sen paremmin?
- hirvas
olisi, kirjoitti:
jos pystyisit asian jotenkin perustelemaan. Luultavasti vain luulet ettei se pidä paikkansa etkä osaa asiaa perustella sen paremmin?
tarvitse perustella.
- sanoa
hirvas kirjoitti:
tarvitse perustella.
sitä valheeksi. Se on sinun mielipide jota et pysty perustelemaan?
- ..,,.
hirvas kirjoitti:
tarvitse perustella.
tarvitse perustella.
-Niin, kun et pysty perustelemaan uskoasikaan millään tavoin. Tysää kuin tämäkin juttu.. - pystyn
..,,. kirjoitti:
tarvitse perustella.
-Niin, kun et pysty perustelemaan uskoasikaan millään tavoin. Tysää kuin tämäkin juttu..perustelemaan. Minulla usko perustuu tietoon ei luuloihin.Entäs sinulla?
- pstynille
pystyn kirjoitti:
perustelemaan. Minulla usko perustuu tietoon ei luuloihin.Entäs sinulla?
>>> Minulla usko perustuu tietoon ei luuloihin.
- Jehovan
Todistajista löytyy paljon "työpaikkakiusaamista"
heidän omassa porukassa. Esimerkiksi kokouksiin
kenttäpalveluseen ja jatkuvaan VT seuran julkaisujen tutkimiseen mielenterveyden kustannuksella. Tällainen tapaus on tiedossani.
Skitsofreniaa potenutut sisar "myllytettiin" sairaalakuntoon. Että silleen.- hirvas
ei insestiasiat ole hyväksyttäviä..?
- pidetään.
hirvas kirjoitti:
ei insestiasiat ole hyväksyttäviä..?
nyt mielessä se tosiasia, että pedofiilit yms. Kuuluvat teikäläisiin.
- lailla.
"myllytettiin"?
- hirvas
pidetään. kirjoitti:
nyt mielessä se tosiasia, että pedofiilit yms. Kuuluvat teikäläisiin.
ole Jeesuksen opetuslapsissa.
- kentälle
lailla. kirjoitti:
"myllytettiin"?
viemisellä toisten "rakkaudelisten Sisarten" ohjaamana,jotta tärkeä raportti saadaan jätettyä
seurakuntaan. Samoin kokouksiin "laahaaamista".
Minusta tämä on mielentervyspotilaan "myllytystä" jota hän ei kestänyt. Riittääkö vastaukseksi... - vastentahtoisesti.
kentälle kirjoitti:
viemisellä toisten "rakkaudelisten Sisarten" ohjaamana,jotta tärkeä raportti saadaan jätettyä
seurakuntaan. Samoin kokouksiin "laahaaamista".
Minusta tämä on mielentervyspotilaan "myllytystä" jota hän ei kestänyt. Riittääkö vastaukseksi...kentälle viedä tai kokouksiin. Päinvastoin joskus tuntuu, että on vaikea saada kenttä-kaveria.
- vio-letti
>>>Poikkeus on Jehovan todistajat jotka eivät kiusaa
- se,
rekkakuskin työ ole pääasiassa yksinäistä "puurtamista". Ei siinä paljon työ-kavereita ole?
- vio-letti
se, kirjoitti:
rekkakuskin työ ole pääasiassa yksinäistä "puurtamista". Ei siinä paljon työ-kavereita ole?
>>>rekkakuskin työ ole pääasiassa yksinäistä "puurtamista"
- ei toiminut
vio-letti kirjoitti:
jt-oppien mukaisesti.
- violetti,.
vio-letti kirjoitti:
kertoa mistä nämä suuret erot Ruotsin ja Suomen välillä johtuvat "kulttuuri perimästäkö"?
- vio-letti
ei toiminut kirjoitti:
jt-oppien mukaisesti.
>>>Se vanhin ei toiminut jt-oppien mukaisesti
- vio-letti
violetti,. kirjoitti:
kertoa mistä nämä suuret erot Ruotsin ja Suomen välillä johtuvat "kulttuuri perimästäkö"?
>>>mistä nämä suuret erot Ruotsin ja Suomen välillä johtuvat "kulttuuri perimästäkö"?
- ollaan,.
vio-letti kirjoitti:
>>>mistä nämä suuret erot Ruotsin ja Suomen välillä johtuvat "kulttuuri perimästäkö"?
siinäkin, kai siihen nyt pikkuhiljaa aletaan kiinnittämään enemmän huomiota koska siitä paljon lehdissä kirjoitellaan. Suomessa suurin ennenaikaiselle eläkkeelle jäämisen syy on mielenterveyden häiriöt. Töissä ei enää jakseta olla tai se ainakin koetaan raskaaksi, työilmapiiri on raskas, ja kuulemma naisvaltaisilla aloilla kiusaamista tapahtuu eniten.
- kiusaamista
on vaan neljännes siitä määrästä mitä suomessa, mistä valtava ero? Myös psyyke lääkkeitä suomessa syödään ruotsiin verrattuna kolminkertainen määrä.Mistä näin suuret erot?
- uskonto..
saa paljon aikaan uskonnon uhreja, ja henkistä pahoinvointia, itsemurhia ym, alkoholismia, sukulaisriitoja. lapsia kiusataan vanhempien uskonnon takia, lapsi saa ikuiset traumat, kenties tälläisestä lapsesta tulee aikuisena työpaikkakiusaaja, purkaa sitten muihin omia traumoja.
- tuollaisia
olet päähäsi saanut?
- voi hyvänen aika
Niin MINÄ JA MIEHENI EROTAAN SITTEN - VUOSI ON OLLUT YHTÄ HELVETTIÄ...minä kun lopetin tutkimisen ja en mee kokouksiin (en jaksa...suren kuollutta lastani)...olen juoppo ja huono ihminen..(käyn 2 eri työpaikassa) ja sit kun minä haluan vähän ottaa SE ON NIIN HIRVEETÄ mustahan voi erota nyt sitten vaarannan muun perheen palveluksen!!- Sii ikinä en olisi oveamme avannu jos olisin tienny että se maksoi pitkän ja suht onnellisen liiton -ETTÄ PERHE viedään.. joka ikiseen kokouksiin lapsia ..juoksutetaan kentällä .. joka päivä pitää lukea Raamattua... MEILLE PERHEELLE EI SITTEN AIKAA JÄÄNYTKÄÄN tai jos jäi oli se vaan ärisemistä joten sitten huomenna ensin sairaslomaa ja sit asuntopaperit vetämään..MULLA on nyt hirvee suru ensin lapseni kuoli ja ERO perään kestääkä mulla pää?-ja tää tarina on TOSI!
- voi.
voi hyvänen aika kirjoitti:
Niin MINÄ JA MIEHENI EROTAAN SITTEN - VUOSI ON OLLUT YHTÄ HELVETTIÄ...minä kun lopetin tutkimisen ja en mee kokouksiin (en jaksa...suren kuollutta lastani)...olen juoppo ja huono ihminen..(käyn 2 eri työpaikassa) ja sit kun minä haluan vähän ottaa SE ON NIIN HIRVEETÄ mustahan voi erota nyt sitten vaarannan muun perheen palveluksen!!- Sii ikinä en olisi oveamme avannu jos olisin tienny että se maksoi pitkän ja suht onnellisen liiton -ETTÄ PERHE viedään.. joka ikiseen kokouksiin lapsia ..juoksutetaan kentällä .. joka päivä pitää lukea Raamattua... MEILLE PERHEELLE EI SITTEN AIKAA JÄÄNYTKÄÄN tai jos jäi oli se vaan ärisemistä joten sitten huomenna ensin sairaslomaa ja sit asuntopaperit vetämään..MULLA on nyt hirvee suru ensin lapseni kuoli ja ERO perään kestääkä mulla pää?-ja tää tarina on TOSI!
noilla perusteilla ottaa.
- mutta kun
voi. kirjoitti:
noilla perusteilla ottaa.
Joo vaikka ei mut nyt kuitenkin siinä pisteessä ollaan ...ja MITÄ SITÄ VÄKISIN LIITOSSA OLEMAAN JOS SE RAKKAUS PUUTTUU YMMÄRRYS ETTÄ IHMINENKIN MÄ VAAN OLEN -mulle kotiin tultiin haukkumaan mua.en ole lopettanut tupakointiani ja kun haluan joskus RENTOUTUA olen juoppo. Siinähän on syytä erota menee sananpalvelus sit vissiin...RAKKAUTTA minäkin olisin kaivannu, aikaa ukoltani, tukea EN SAANUT -ENKÄ SAA saan eropaperit varmaan ihan kohtapuoliin ja mää oon nyt sit sairaslomalla.Mutta teen vielä surutyötäkin lapsen menetyksen myötä ja kaikki tää ihanuus tuli vielä päälle...no nyt sitten minä koetan jaksaa päivän kerrallaan ..."tää ero tulee mun puolesta olemaan sit ihan LOPULLINEN minua ei kohdella ku koiraa!
- kai miestäsi
mutta kun kirjoitti:
Joo vaikka ei mut nyt kuitenkin siinä pisteessä ollaan ...ja MITÄ SITÄ VÄKISIN LIITOSSA OLEMAAN JOS SE RAKKAUS PUUTTUU YMMÄRRYS ETTÄ IHMINENKIN MÄ VAAN OLEN -mulle kotiin tultiin haukkumaan mua.en ole lopettanut tupakointiani ja kun haluan joskus RENTOUTUA olen juoppo. Siinähän on syytä erota menee sananpalvelus sit vissiin...RAKKAUTTA minäkin olisin kaivannu, aikaa ukoltani, tukea EN SAANUT -ENKÄ SAA saan eropaperit varmaan ihan kohtapuoliin ja mää oon nyt sit sairaslomalla.Mutta teen vielä surutyötäkin lapsen menetyksen myötä ja kaikki tää ihanuus tuli vielä päälle...no nyt sitten minä koetan jaksaa päivän kerrallaan ..."tää ero tulee mun puolesta olemaan sit ihan LOPULLINEN minua ei kohdella ku koiraa!
on ojennettu seurakunnassa, kun ei pidä vaimostaan parempaa huolta? Nuo syyt ei ole peruste raamatulliseen eroon.
- kun ne ei tiedä
kai miestäsi kirjoitti:
on ojennettu seurakunnassa, kun ei pidä vaimostaan parempaa huolta? Nuo syyt ei ole peruste raamatulliseen eroon.
-Nyt tänään on ensimmäinen soitto sinne suuntaan annettu...mutta ...tärkeintä kun on että VIHKIYTYNYT pysyy lujasti nyt totuudesta MILLÄÄN MUULLA ei tunnu olevan merkitystä...minä olen nyt katkera mutta kun minä muutan pois ...saan oman rauhan ei tarvitse olla enää paskarätti ja palvelija sille alkaa varmaan minuakin helpottaa joskus ainakin.Itse asiahan siellä on ihan OK , mutta se vikahan on meissä eläjissä. Jos ei pysty elämään oppiensa mukaan eihän sitä voi muuta kun valittaa..ja jos vikoja näkee vain MUISSA niinkun minä saan kaiken paskan niskaani koko ajan niin eiköhän ne eri osoitteet ole ihan hyvä ratkaisu...opettaa se tää elämä ihan takuulla ajan kanssa tuota ihmistä koko noin yli vuosi on nyt meidän elämä ollu- MITÄ MUN MIES HALUAA !!! -siis minun suru kaikki vastoinkäymiset on ollu ihan sivuseikka... eli sillon tulee mieleen KETÄ SE OIKEESTI RAKASTAA ja tulos on ITTEÄNSÄ.( mukava jutella jonkun kanssa...näistä asioista...)
-ja yksi sellanen seikka taitavasti hän on järkänny asiat NIIN että meillähän ne ei nyt käy...eli mulla ei ole mitään mahiksia millään tavalla puolustautua ja kertoa asioiden oikeaa laitaa sinne. Olen nyt sairaslomalla ja lähden käymään asuntotoimistossa kohta...ja alan pakkailemaan omat tavarani ja vaatteeni odottamaan tulevaa muuttoa..eipä oo muutakaan mahdollisuutta enää mulla. - vanhimmille
kun ne ei tiedä kirjoitti:
-Nyt tänään on ensimmäinen soitto sinne suuntaan annettu...mutta ...tärkeintä kun on että VIHKIYTYNYT pysyy lujasti nyt totuudesta MILLÄÄN MUULLA ei tunnu olevan merkitystä...minä olen nyt katkera mutta kun minä muutan pois ...saan oman rauhan ei tarvitse olla enää paskarätti ja palvelija sille alkaa varmaan minuakin helpottaa joskus ainakin.Itse asiahan siellä on ihan OK , mutta se vikahan on meissä eläjissä. Jos ei pysty elämään oppiensa mukaan eihän sitä voi muuta kun valittaa..ja jos vikoja näkee vain MUISSA niinkun minä saan kaiken paskan niskaani koko ajan niin eiköhän ne eri osoitteet ole ihan hyvä ratkaisu...opettaa se tää elämä ihan takuulla ajan kanssa tuota ihmistä koko noin yli vuosi on nyt meidän elämä ollu- MITÄ MUN MIES HALUAA !!! -siis minun suru kaikki vastoinkäymiset on ollu ihan sivuseikka... eli sillon tulee mieleen KETÄ SE OIKEESTI RAKASTAA ja tulos on ITTEÄNSÄ.( mukava jutella jonkun kanssa...näistä asioista...)
-ja yksi sellanen seikka taitavasti hän on järkänny asiat NIIN että meillähän ne ei nyt käy...eli mulla ei ole mitään mahiksia millään tavalla puolustautua ja kertoa asioiden oikeaa laitaa sinne. Olen nyt sairaslomalla ja lähden käymään asuntotoimistossa kohta...ja alan pakkailemaan omat tavarani ja vaatteeni odottamaan tulevaa muuttoa..eipä oo muutakaan mahdollisuutta enää mulla.kirje, jossa tuot kaikki asiat ilmi. Miten miehesi on huonosti kohdellut sinua ym. ja mitä muuta tähän asiaan liittyy.
- osaa.
kun ne ei tiedä kirjoitti:
-ja yksi sellanen seikka taitavasti hän on järkänny asiat NIIN että meillähän ne ei nyt käy...eli mulla ei ole mitään mahiksia millään tavalla puolustautua ja kertoa asioiden oikeaa laitaa sinne. Olen nyt sairaslomalla ja lähden käymään asuntotoimistossa kohta...ja alan pakkailemaan omat tavarani ja vaatteeni odottamaan tulevaa muuttoa..eipä oo muutakaan mahdollisuutta enää mulla.lapsesi kuoleman johdosta. Miten se tapahtui?
- kirjoittaminen mutta..
vanhimmille kirjoitti:
kirje, jossa tuot kaikki asiat ilmi. Miten miehesi on huonosti kohdellut sinua ym. ja mitä muuta tähän asiaan liittyy.
No niin sitäkin olen kyllä harkinnut...mutta eihän mulle paljon arvoa anneta KOSKA meikä ei lopeta tupakointiaan ja haluan rentoutua joskus siis vaikka kerran kuussa jos otan niin OLEN JUOPPO akka JA heille on SE TÄRKEINTÄ että se vihkiytynyt pysyy seurakunnassa...vaikka olen aina kuvitellut VIHKIYTYNYT AVIOLIITTOON ihmisen kanssa...SE ON NIILLE se pointti jos mulla ei henkiset voimavarat riitä heidän NORMEIHIN ja en ole lapseni kuolemasta toipunut (ylösnousemus toivo) joka ei nyt minua lohduta tippaakaan eikö sitä ihmisen kuulu surra herraisä kuolutta ihan elämässä?? eli jotenkin kait se olisi yhtätyhjän kanssa alkaa riitelemään koska minulla on tullut kurkku täyteen niitten asioita MITÄ MINUN PITÄÄ TEHDÄ ja kylmä kohtelu kun jotenkin on aina läsnä...LUOVUTAN ..
saan siltä osin rauhan ittelleni ja passaan vain tästäeteen päin itteäni ..mulla on aikaa ittelleni...eipä oo valmiiksi petaamassa meikä kenellekkään elämää enää-ja musta tuntuu että mun mies ei MUUTU enää että jatkuvuutta voisi ajatella
-seurakunta on VAHVA yhteisö ja se palvelus se on tärkeintä ei muu..ei varmaan joku akanräähkä ole minkään arvonen ongelminen PUHUKOON lähimmäisenrakkaudesta sitten mitenpaljon vaan.. - lapseni me...
osaa. kirjoitti:
lapsesi kuoleman johdosta. Miten se tapahtui?
Lapseni menehtyi ÄKILLISESTI LIIKENNEONNETTOMUUDESSA.Menehtyen vammoihinsa paikan päällä.
- todella
lapseni me... kirjoitti:
Lapseni menehtyi ÄKILLISESTI LIIKENNEONNETTOMUUDESSA.Menehtyen vammoihinsa paikan päällä.
ikävä tapaus. Jaksamisia ja kirjoita niille vanhimmille.
- Tietoa?
"Jehovan todistajat jotka eivät kiusaa,tapa. eikä roskaa. Vaan heidän käytös on asiallista ja moitteetonta."
Huumori ei ole kuollut.- huumoria
vaan täyttä totta. Tutustu Jehovan todistajiin niin huomaat sen itsekkin?
- itse Jehovan todistajat?
huumoria kirjoitti:
vaan täyttä totta. Tutustu Jehovan todistajiin niin huomaat sen itsekkin?
Miten pitkää tutustumisaikaa suosittelisit? Entä kuinka perinpohjaista tutustumista?
Tämä sinun kovin yksisilmäinen ja ehdoton lausuntosi Jt:n hyvyydestä antaa sen vaikutelman, että itse et tunne todistajia kovinkaan hyvin. Olet ehkä kiinnostunut, parhaillaan rakkauspommituksen kohteena?
Meitä kymmeniä vuosia JT-seurakunnan jäsenenä ja VT-seuran alamaisena olleita on tällä palstalla useita (useita kymmeniä, ehkä satoja) ja voimme käsi Raamatulla vakuuttaa sinun olevan väärässä. Jehovan todistajat eivät ole tilastollisesti yhtään sen kummempia ihmisiä hyvässä tai pahassa kuin keskimäärin muutkaan ihmiset. Tilastollisia ääripäitä löytyy valtaväestöstä samoin kuin todistajista. Yksi pieni ero ehkä kuitenkin on, jota ei ole voitu tilastoida, mutta jonka monet kuitenkin vahvistaisivat mutu-perusteella: todistajien joukossa saattaa olla keskiarvoa enemmän pedofiilejä. - Markku_Meilo
>>Huumori ei ole kuollut.
Toki jehovantodistajien suorittamista henkirikoksista on huumori yhtä kaukana kuin se on kenen tahansa suorittamasta henkirikoksesta. Tässä yksi kuuluisa esimerkki jehovantodistajan suorittamasta henkiriksesta:
http://www.watchtowerinformationservice.org/murder.htm
Vt-seuran kasvatustulos näkyi myös Christian Longossa:
http://www.jehovahs-witness.com/14/50240/1.ashx - kuule ollut
itse Jehovan todistajat? kirjoitti:
Miten pitkää tutustumisaikaa suosittelisit? Entä kuinka perinpohjaista tutustumista?
Tämä sinun kovin yksisilmäinen ja ehdoton lausuntosi Jt:n hyvyydestä antaa sen vaikutelman, että itse et tunne todistajia kovinkaan hyvin. Olet ehkä kiinnostunut, parhaillaan rakkauspommituksen kohteena?
Meitä kymmeniä vuosia JT-seurakunnan jäsenenä ja VT-seuran alamaisena olleita on tällä palstalla useita (useita kymmeniä, ehkä satoja) ja voimme käsi Raamatulla vakuuttaa sinun olevan väärässä. Jehovan todistajat eivät ole tilastollisesti yhtään sen kummempia ihmisiä hyvässä tai pahassa kuin keskimäärin muutkaan ihmiset. Tilastollisia ääripäitä löytyy valtaväestöstä samoin kuin todistajista. Yksi pieni ero ehkä kuitenkin on, jota ei ole voitu tilastoida, mutta jonka monet kuitenkin vahvistaisivat mutu-perusteella: todistajien joukossa saattaa olla keskiarvoa enemmän pedofiilejä.mukana 60luvulta lähtien, niin voin sanoa että aika hyvin tunnen.
- tapauksissa
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Huumori ei ole kuollut.
Toki jehovantodistajien suorittamista henkirikoksista on huumori yhtä kaukana kuin se on kenen tahansa suorittamasta henkirikoksesta. Tässä yksi kuuluisa esimerkki jehovantodistajan suorittamasta henkiriksesta:
http://www.watchtowerinformationservice.org/murder.htm
Vt-seuran kasvatustulos näkyi myös Christian Longossa:
http://www.jehovahs-witness.com/14/50240/1.ashxoli muistaakseni niin, että olivat jo jättäneet totuuden, eli kuuluivat luopio porukkaan.
- puran..
HENKINEN KIUSAAMINEN ON SAATANA VIE YHTÄ HIRVEETÄ eihän ne muka opettele tappamaan PITÄÄHÄN SIINÄ OLLA JOKU ASIA EDES PAPERILLA SAA PULLISTELLA...JÄT JÄT RIITOJA ON SEURAKUNNASSAKIN IHAN TARPEEKSI..kun ne on niin kauhean siistejä tulevat arvostelemaan toisten kodit ,,tää on tosi asia tää...
-En alleviivaa niitten käytösväitettä näytellä aina voi..kotona ei sellasia ainakaan näy..koska akkaa voi kohdella sikamaisesti ja mitäpä sitä auttamaan ...meillä ei ittestään roskat häviä jos minä en niitä vie niin sit ei kukaan.-Mutta kokouksiin mennään HYMYSSÄ SUIN JA AH NIIN ONNELLISINA JA RAKASTUNEINA??? eihän siellä voi näyttää omaa minää SIELLÄ NÄYTELLÄÄN "KULISSIT" OVAT TÄRKEITÄ.-Kokemusta on ihan tarpeeksi. - Markku_Meilo
tapauksissa kirjoitti:
oli muistaakseni niin, että olivat jo jättäneet totuuden, eli kuuluivat luopio porukkaan.
>>oli muistaakseni
Mr ms Slack olivat seurakunnan jäseniä, joten siltä osin muistisi ei palvele halujasi.
He jos kukaan käyttää lainsuomaa porsaan reikää hyväkseen ja pitävät löysässä hirressä jehovantodistajista eronnutta lastensa toista vanhempaa,vain siksi että hän viis veisaa koko lahkossa.
Siispä aivopestään lapsi uskomaan että sinä et tarvitse tuota ex jehovantodistajaa kuin välttämättömissä asioissa ja se on tuon isän/äidin mahdolliset hautajaiset.
RIKOLLISTA touhua sanon minä.
Sairasta.SIKA SAIRASTA.
Ei edes pääpirun mieleen voisi tulla tuollainen,mutta jehovalaiselle kyllä.- kohtalotoveri täällä
Näin se menee.!!!-Mutta tapaamisoikeushan se lakien mukaan on JA SIITÄ PIDÄN KIINNI kunhan siihen asiaan päästään!Se perustuu suomen lakiin...minä haastan vaikka oikeuteen jos se yritetään estää.
- kävi
ikävällä tavalla ilmi se tosiasia josta avauksessa puhut, taas kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?66613- 65533