Uutta valoa !!!!

Harmagedon_verilöyly

1975 oli floppi, koska siinä oli painovirhe ja ennustelu on kielletty muutenkin. No jotta kaikki uusi ennustus kuitenkin on 2008 vuodelle. Kello 21:52 Lokakuun 12 päivä alkaa harmagedon. Laittakaa ovet lukkoon ja ikkunat säppiin, silloin meinaa rytisee kun vääräoppisten jäseniä sinkoilee ylt'ympäri.

16

867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitoni

oota ku ensin pesen pyykit ja paan kuivamaan

• "Se on kuule....

...nyt viimeisten p....en aika.Meillä on täs vielä aikaa vajaat parituntia pelehtiä.Sitte lähti henki.VAIMMOOO!!!"

• euron tiukut

Kello 21:52 Lokakuun 12 päivä alkaa harmagedon.

- Älä ainakaan sano olevasi Jehovan todistaja, koska JT;a ei sanoisi noin kuin sinä sanoit..

• >>Älä ainakaan sano olevasi Jehovan todistaja, koska JT;a ei sanoisi noin kuin sinä sanoit..

Ehkei, mutta vuonna 1972 veli Mouritz kertoi eräässä puheessaan että loppu tulee muutaman hassun vuoden kuluttua, ja että jehovantodistajat ovat varmoja siitä. Vertasipa jehovantodistajia vielä raamatun profeettoihin. Mitäpä siihen tuumaat?

• enkä ennusta.
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Älä ainakaan sano olevasi Jehovan todistaja, koska JT;a ei sanoisi noin kuin sinä sanoit..

Ehkei, mutta vuonna 1972 veli Mouritz kertoi eräässä puheessaan että loppu tulee muutaman hassun vuoden kuluttua, ja että jehovantodistajat ovat varmoja siitä. Vertasipa jehovantodistajia vielä raamatun profeettoihin. Mitäpä siihen tuumaat?

- Emme ole täydellisiä, kuten huomaat. Mutta uutta valoa tulee ja valkaistaan kansoja.

• Repe-Pekka
        enkä ennusta. kirjoitti:

- Emme ole täydellisiä, kuten huomaat. Mutta uutta valoa tulee ja valkaistaan kansoja.

>> Mutta uutta valoa tulee >>

Voisitko valaista vähäsen , mitä tämä noin niinkuin käytännössä tarkoittaa.
        Vai onko kyseessä pelkkä fraasi?

>> valkaistaan kansoja. >>

Entäs tämä valkaisu, mitähän tämä on käytännössä?

• enkä ennusta. kirjoitti:

>>Minä en ole ennustanut, enkä ennusta.

Mikähän saisi sinut ymmärtämään että yksilöllä - tässä tapauksessa sinulla - ei ole mitään erkitystä sen kanssa, mitä vt-seura kulloinkin opettaa? Mielipiteesi ei muuta vt-seuran linjauksia pätkän vertaa, ja vt-seura piti (pitänee edelleenkin) itseään raamatun profeettoihin verrattavana ennustelijana vuoden 1975 merkityksen suhteen. Se oli väärä profetia, kuten monet monet muutkin vt-seuran profetioista.

>>Emme ole täydellisiä, kuten huomaat. Mutta uutta valoa tulee ja valkaistaan kansoja.

Tarkoituksellista valehtelua ei voi pistää minkään sortin epätäydellisyyden piikkiin. Valehteluksi tässä kohtaa lasketaan vt-seuran valehtelu omista ennusteluista.

Toisekseen raamattu ei puhu missään kohtaa minkäänlaisesta uudesta valosta, jolla olisi mitään tekemistä jenkkiläisen - tai minkään muunkaan - uskonlahkon väärien profetioiden kanssa, saati niiden raamatullisesta oikeuttamisesta.

• paiskis
        enkä ennusta. kirjoitti:

Siinä käy niin,että sokeutuu kun saa aina uutta valoa lisää.JT on käynyt juuri niin.Mitä siitä tulee kun toinen sokea taluttaa toista?Harhaoppisuus kun ei enää julistus ole RAAMATUN mukaista muutetaan PYHÄNKIRJAN tekstiä JT opin mukaiseksi.Näin on saatu aikaiseksi um.käännös eli väännös.

• ja kuivaa
        Repe-Pekka kirjoitti:

>> Mutta uutta valoa tulee >>

Voisitko valaista vähäsen , mitä tämä noin niinkuin käytännössä tarkoittaa.

>> valkaistaan kansoja. >>

Entäs tämä valkaisu, mitähän tämä on käytännössä?

> Voisitko valaista vähäsen , mitä tämä noin niinkuin käytännössä tarkoittaa.

Jes.46:9 Muistakaa ensimmäisiä asioita kaukaisesta ajasta asti, että minä olen Jumalallinen eikä ole toista Jumalaa eikä ketään minun kaltaistani,
        10 joka kertoo alusta asti lopun ja muinaisuudesta saakka sen, mitä ei vielä ole tehty, joka sanoo: ’Minun päätökseni pysyy, ja kaiken, mihin olen mieltynyt, minä teen’, 11 joka kutsuu auringonnoususta petolinnun, kaukaisesta maasta miehen panemaan päätökseni täytäntöön. Olenkin puhunut sen; minä myös toteutan sen. Olen hahmotellut sen; minä myös teen sen.

Jes.42:9 Ensimmäiset asiat — katso, ne ovat tulleet, mutta uusia minä ilmoitan. Ennen kuin ne alkavat orastaa, annan teidän kuulla ne.”

Sananl.4:18 Mutta vanhurskaiden polku on kuin se kirkas valo, joka kirkastuu kirkastumistaan täyteen päivään saakka.

> Entäs tämä valkaisu, mitähän tämä on käytännössä?

Daniel 11:35 Ja jotkut ymmärtäväisistä saatetaan kompastumaan, jotta heidän takiaan tehtäisiin jalostustyötä ja puhdistusta ja valkaisua lopun aikaan asti, sillä se on vasta määräaikana.

Ilm.7:13 Ja yksi vanhimmista sanoi minulle tämän johdosta: ”Keitä nämä pitkiin valkoisiin vaatteisiin puetut ovat, ja mistä he ovat tulleet?”
        14 Niin minä sanoin hänelle viipymättä: ”Herrani, sinä tiedät sen.” Ja hän sanoi minulle: ”Nämä ovat ne, jotka tulevat siitä suuresta ahdistuksesta, ja he ovat pesseet pitkät vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä

Ilm.21:1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan, sillä entinen taivas ja entinen maa olivat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Minä näin myös pyhän kaupungin, Uuden Jerusalemin, tulevan alas taivaasta Jumalan luota, valmistettuna niin kuin miehelleen kaunistettu morsian.
        3 Sen jälkeen minä kuulin suuren äänen sanovan valtaistuimelta: ”Katso! Jumalan teltta on ihmisten luona, ja hän asuu heidän kanssaan, ja he ovat hänen kansojaan. Ja Jumala itse on heidän kanssaan.
        4 Ja hän pyyhkii pois kaikki kyyneleet heidän silmistään, eikä kuolemaa enää ole, eikä surua eikä valitushuutoa eikä kipua enää ole. Entiset ovat kadonneet.”

5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: ”Katso! Minä teen kaiken uudeksi.” Lisäksi hän sanoo: ”Kirjoita, sillä nämä sanat ovat luotettavat ja todet.”

• ettei tipotiessään
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Minä en ole ennustanut, enkä ennusta.

Mikähän saisi sinut ymmärtämään että yksilöllä - tässä tapauksessa sinulla - ei ole mitään erkitystä sen kanssa, mitä vt-seura kulloinkin opettaa? Mielipiteesi ei muuta vt-seuran linjauksia pätkän vertaa, ja vt-seura piti (pitänee edelleenkin) itseään raamatun profeettoihin verrattavana ennustelijana vuoden 1975 merkityksen suhteen. Se oli väärä profetia, kuten monet monet muutkin vt-seuran profetioista.

>>Emme ole täydellisiä, kuten huomaat. Mutta uutta valoa tulee ja valkaistaan kansoja.

Tarkoituksellista valehtelua ei voi pistää minkään sortin epätäydellisyyden piikkiin. Valehteluksi tässä kohtaa lasketaan vt-seuran valehtelu omista ennusteluista.

Toisekseen raamattu ei puhu missään kohtaa minkäänlaisesta uudesta valosta, jolla olisi mitään tekemistä jenkkiläisen - tai minkään muunkaan - uskonlahkon väärien profetioiden kanssa, saati niiden raamatullisesta oikeuttamisesta.

Mikähän saisi sinut ymmärtämään että yksilöllä - tässä tapauksessa sinulla - ei ole mitään erkitystä sen kanssa, mitä vt-seura kulloinkin opettaa?

- Millä peruselet väitteesi?

Mielipiteesi ei muuta vt-seuran linjauksia pätkän vertaa, ja vt-seura piti (pitänee edelleenkin) itseään raamatun profeettoihin verrattavana ennustelijana vuoden 1975 merkityksen suhteen. Se oli väärä profetia, kuten monet monet muutkin vt-seuran profetioista.

- Onko jossain julkaisussa mainittu vuosi 1975 lopun ajaksi?

Tarkoituksellista valehtelua ei voi pistää minkään sortin epätäydellisyyden piikkiin. Valehteluksi tässä kohtaa

- Tietty tiuku tietää kaiken!

• Repe-Pekka
        ja kuivaa kirjoitti:

> Voisitko valaista vähäsen , mitä tämä noin niinkuin käytännössä tarkoittaa.

Jes.46:9 Muistakaa ensimmäisiä asioita kaukaisesta ajasta asti, että minä olen Jumalallinen eikä ole toista Jumalaa eikä ketään minun kaltaistani,
        10 joka kertoo alusta asti lopun ja muinaisuudesta saakka sen, mitä ei vielä ole tehty, joka sanoo: ’Minun päätökseni pysyy, ja kaiken, mihin olen mieltynyt, minä teen’, 11 joka kutsuu auringonnoususta petolinnun, kaukaisesta maasta miehen panemaan päätökseni täytäntöön. Olenkin puhunut sen; minä myös toteutan sen. Olen hahmotellut sen; minä myös teen sen.

Jes.42:9 Ensimmäiset asiat — katso, ne ovat tulleet, mutta uusia minä ilmoitan. Ennen kuin ne alkavat orastaa, annan teidän kuulla ne.”

Sananl.4:18 Mutta vanhurskaiden polku on kuin se kirkas valo, joka kirkastuu kirkastumistaan täyteen päivään saakka.

> Entäs tämä valkaisu, mitähän tämä on käytännössä?

Daniel 11:35 Ja jotkut ymmärtäväisistä saatetaan kompastumaan, jotta heidän takiaan tehtäisiin jalostustyötä ja puhdistusta ja valkaisua lopun aikaan asti, sillä se on vasta määräaikana.

Ilm.7:13 Ja yksi vanhimmista sanoi minulle tämän johdosta: ”Keitä nämä pitkiin valkoisiin vaatteisiin puetut ovat, ja mistä he ovat tulleet?”
        14 Niin minä sanoin hänelle viipymättä: ”Herrani, sinä tiedät sen.” Ja hän sanoi minulle: ”Nämä ovat ne, jotka tulevat siitä suuresta ahdistuksesta, ja he ovat pesseet pitkät vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä

Ilm.21:1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan, sillä entinen taivas ja entinen maa olivat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Minä näin myös pyhän kaupungin, Uuden Jerusalemin, tulevan alas taivaasta Jumalan luota, valmistettuna niin kuin miehelleen kaunistettu morsian.
        3 Sen jälkeen minä kuulin suuren äänen sanovan valtaistuimelta: ”Katso! Jumalan teltta on ihmisten luona, ja hän asuu heidän kanssaan, ja he ovat hänen kansojaan. Ja Jumala itse on heidän kanssaan.
        4 Ja hän pyyhkii pois kaikki kyyneleet heidän silmistään, eikä kuolemaa enää ole, eikä surua eikä valitushuutoa eikä kipua enää ole. Entiset ovat kadonneet.”

5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: ”Katso! Minä teen kaiken uudeksi.” Lisäksi hän sanoo: ”Kirjoita, sillä nämä sanat ovat luotettavat ja todet.”

Lue sitten kun olet saanut pyykit pestyä.

14. Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa.
        2Kor 3.

4. niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
        5. Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden.
        6. Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa.
        2Kor 4.

14. Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
        Joh 1.

12. Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".
        Joh. 8.

• ettei tipotiessään kirjoitti:

Mikähän saisi sinut ymmärtämään että yksilöllä - tässä tapauksessa sinulla - ei ole mitään erkitystä sen kanssa, mitä vt-seura kulloinkin opettaa?

- Millä peruselet väitteesi?

Mielipiteesi ei muuta vt-seuran linjauksia pätkän vertaa, ja vt-seura piti (pitänee edelleenkin) itseään raamatun profeettoihin verrattavana ennustelijana vuoden 1975 merkityksen suhteen. Se oli väärä profetia, kuten monet monet muutkin vt-seuran profetioista.

- Onko jossain julkaisussa mainittu vuosi 1975 lopun ajaksi?

Tarkoituksellista valehtelua ei voi pistää minkään sortin epätäydellisyyden piikkiin. Valehteluksi tässä kohtaa

- Tietty tiuku tietää kaiken!

>>Millä peruselet väitteesi?

Ei se ole mikään väite. Et sinä omilla mielipiteilläsi kykene vaikuttamaan vt-seuran oppeihin tai käytäntöihin millään tavalla. Jos et sitten satu kuulumaan hallintoelimeen, jota epäilen kevyesti.

>>Onko jossain julkaisussa mainittu vuosi 1975 lopun ajaksi?

Jos julkaisuksi kelpaa julkinen puhe, niin on. Jos taas ei, niin tästä vaikka kirjallisena:

"Haaratoimiston kirje 2/72 1 1972

Rakkaat Julistajat

- -

Eräs seikka oli vuoden 1975 läheisyys ja se, mitä voitaisiin odottaa silloin. Tajuatko, että vuosi 1975 on vain kolmen lyhyen vuoden päässä? Tulisiko meidän lähestyä tuota aikaa odottaen jotakin erikoista? Olimme hyvin hämmästyneitä pannessamme merkille, miten monta kertaa Seuran julkaisut ovat viitanneet 1970-luvun puoliväliin ja siihen, mitä meidän tulee odottaa, ja havaitsimme myös, että Seura on puhunut etukäteen vain yhdestä muusta vuodesta tällä tavoin, nimittäin vuodesta 1914. Täyttikö vuosi 1914 odotuksemme? Kyllä varmasti täytti! Luuletko, että myös vuosi 1975 täyttää odotuksemme? Seura varmasti ajattelee siten"...

>>Kyllä puhuu!

Et voi ottaa lauseesta yhtä osa ja vastata siihen kun lauseyhteydellä ei ole lainaamasi kohdan kanssa mitään tekemistä.

Kyllä jokainen entinen jehovantodistaja tietää että raamatusta löytyy tuo sananlaskujen kohta, joka puhuu kristityn elämästä kuin aamuruskosta, mutta tuolla kohdalla ei ole mitään yhteyttä tämän ajan jenkkiläisten uskonlahkojen väärien profetioiden kanssa, tai että tuolla raamatunpaikalla voi hyväksyttää mitkä väärät profetiat tahansa. Tuo on hyvin tärkeä, vaikkakin jehovantodistajalle vaikea asia ymmärtää.

Voisimme myös tarkastella antamaasi raamatunpaikkaa ja sitä lukeeko siinä ylipäätään valosta yhtään mitään. Lainasit näin: "Sananl.4:18 Mutta vanhurskaiden polku on kuin se kirkas valo, joka kirkastuu kirkastumistaan täyteen päivään saakka."

No mitä ysikakkonen ja 33/38 jakeesta sanoo?

33/38 18 Mutta vanhurskasten polku on kuin aamurusko, joka kirkastuu kirkastumistaan sydänpäivään saakka.

1992 18 Oikeamielisten tie on kuin aamun kajo, joka kirkastuu kirkastumistaan täyteen päivään saakka.

Käsitettä 'uusi valo' ei löydy edes raamatusta.

• Kyllä sä

olet nyt kuullut väärin. Senhän piti alkaa vasta puolenyön jälkeen.Senhän piti tulla niinkun varas yöllä.Mulla on ovet ja ikkunat jo kiinni.

• japutin

jokainen on toki uskossaan autuas, mutta eiköhän nuo maailmanlopun päivät kannata jättää ennustamatta, sillä vain että jos menee väärin niin selittäminen on noloa.

• totta puhut

!!!

• ...................

...............

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      561
      1923
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      92
      934
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      927
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      826
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      757
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      69
      718
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      658
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      553
    Aihe