Onko sinulle tärkeää

saada sanoa oma mielipiteesi ääneen? Miksi?

17

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi..

      olisi?

      • kuitenkin...

        sanoo.... ;)


      • emminä tiedä, siks kysyin.


      • näin nimettömänä
        kuitenkin... kirjoitti:

        sanoo.... ;)

        tulee joskus jotain sanottua.


      • ja...
        näin nimettömänä kirjoitti:

        tulee joskus jotain sanottua.

        vielä selitelläänkin... Jos se kuitenkin oli jonkin verran tärkeää, se mielipiteen ilmaiseminen?


    • sama kuin "Nukutko sinä?".

      Miksi? Ei kait mitään yhtä motiivia ole. Huvin, vaikuttamisen, brassailun, naisen kaatamisen, en tiedä vuoksi - koska voin.

      • joihin ei tarvi tänne vastausta antaa, mut 'miksiä' voi miettii.


    • ..olen niin ujo (tai olen ainakin ollut) että mulle on saavutus kun sanon mielipiteeni ääneen. Joskus sitä sitten on tullut intaannuttua vähän liikaa omasta rohkeudesta ja olen paukuttanut omaa mielipidettäni muiden tietoon ehkäpä enemmän kuin olisi ollut tarpeen.

    • ei läheskään aina. Usein riittää se, kun itse tietää oman mielipiteensä.

      • mut sanoisin, et pääosin riittää kun itse tietää. Joskus harvoin tulee sellasia asioita jolloin sil oman mielipiteen kertomisella on isompaa merkitystä.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        mut sanoisin, et pääosin riittää kun itse tietää. Joskus harvoin tulee sellasia asioita jolloin sil oman mielipiteen kertomisella on isompaa merkitystä.

        ilmenee itsellä välillä runsaana keskeytä-nappulan käyttönä. Joskus taas huomaa, että kannatti sittenkin sanoa oma mielipide, vaikka aluksi tuntuikin turhalta.Siitä ehkä aukesikin uusi, itselle yllättäviä asioita avaava keskustelu.


    • rusalkaa

      enää. Nuorempana oli. Ajattilin, että vaikuttaa jotenkin.

      Nyt vaan TEEN niin kuin itteä huvittaa, vaiks toiset sanois mitä. Mieluummin olen hiljaa.

      • rusalkaa

        jos kukaan ei välitä kuunnella.


    • uk-ko

      Vai täällä?
      Täällähän se on tärkeää, siksi pAlstalle tulen että saan sanoa painavan sanani polttavan tärkeistä seikoista.

      Oikeassa elämässä se ei ole kovin tärkeää. Pärjään enimmän aikaa hyvin tarkkailijan roolissa. Sanon harvakseltaan mielipiteitä mutta yritän sitten sijoittaa ne strategisesti tärkeisiin hetkiin.
      Kokouksissa esim. on usein turhaa sanoa mitään paitsi alussa ja lopussa. Jos asia on mulle tärkeä, pyrin olemaan aktiivinen noissa kohdissa, muuten olen hiljaa.

      • mut tietty vastata saa niinkuin haluaa.


    • 0+000´900

      Ei ole tärkeää! Èikä ainakaan missään palstalla. Kai se vähän riippuu, mistä on kysymys ja kenen kanssa asiaa käsitellään.

    • Katti

      Itseasiassa mielipiteeni ääneen sanominen ei ole tärkeää vaan se, että jättäisin joskus sanomatta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe