saada sanoa oma mielipiteesi ääneen? Miksi?
Onko sinulle tärkeää
17
581
Vastaukset
- Miksi..
olisi?
- kuitenkin...
sanoo.... ;)
- näin nimettömänä
kuitenkin... kirjoitti:
sanoo.... ;)
tulee joskus jotain sanottua.
- ja...
näin nimettömänä kirjoitti:
tulee joskus jotain sanottua.
vielä selitelläänkin... Jos se kuitenkin oli jonkin verran tärkeää, se mielipiteen ilmaiseminen?
sama kuin "Nukutko sinä?".
Miksi? Ei kait mitään yhtä motiivia ole. Huvin, vaikuttamisen, brassailun, naisen kaatamisen, en tiedä vuoksi - koska voin...olen niin ujo (tai olen ainakin ollut) että mulle on saavutus kun sanon mielipiteeni ääneen. Joskus sitä sitten on tullut intaannuttua vähän liikaa omasta rohkeudesta ja olen paukuttanut omaa mielipidettäni muiden tietoon ehkäpä enemmän kuin olisi ollut tarpeen.
ei läheskään aina. Usein riittää se, kun itse tietää oman mielipiteensä.
mut sanoisin, et pääosin riittää kun itse tietää. Joskus harvoin tulee sellasia asioita jolloin sil oman mielipiteen kertomisella on isompaa merkitystä.
relaxed_eyes kirjoitti:
mut sanoisin, et pääosin riittää kun itse tietää. Joskus harvoin tulee sellasia asioita jolloin sil oman mielipiteen kertomisella on isompaa merkitystä.
ilmenee itsellä välillä runsaana keskeytä-nappulan käyttönä. Joskus taas huomaa, että kannatti sittenkin sanoa oma mielipide, vaikka aluksi tuntuikin turhalta.Siitä ehkä aukesikin uusi, itselle yllättäviä asioita avaava keskustelu.
- rusalkaa
enää. Nuorempana oli. Ajattilin, että vaikuttaa jotenkin.
Nyt vaan TEEN niin kuin itteä huvittaa, vaiks toiset sanois mitä. Mieluummin olen hiljaa.- rusalkaa
jos kukaan ei välitä kuunnella.
- uk-ko
Vai täällä?
Täällähän se on tärkeää, siksi pAlstalle tulen että saan sanoa painavan sanani polttavan tärkeistä seikoista.
Oikeassa elämässä se ei ole kovin tärkeää. Pärjään enimmän aikaa hyvin tarkkailijan roolissa. Sanon harvakseltaan mielipiteitä mutta yritän sitten sijoittaa ne strategisesti tärkeisiin hetkiin.
Kokouksissa esim. on usein turhaa sanoa mitään paitsi alussa ja lopussa. Jos asia on mulle tärkeä, pyrin olemaan aktiivinen noissa kohdissa, muuten olen hiljaa. - 0+000´900
Ei ole tärkeää! Èikä ainakaan missään palstalla. Kai se vähän riippuu, mistä on kysymys ja kenen kanssa asiaa käsitellään.
- Katti
Itseasiassa mielipiteeni ääneen sanominen ei ole tärkeää vaan se, että jättäisin joskus sanomatta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275