Millaisia ajatuksia sinussa..

herättää...?

Jos näet kaupungilla *parin* jossa mies on ~ 30 vee ja nainen melkein 50 vee.

Ulkoisesti mies näyttää jopa itseään nuoremmalta ja nainen puolestaan enemmän keski-ikäiseltä.

Ainakin vilkuilevia katseita me kerätään......................

Miksi?

25

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gek-ko

nyt oletat jo valmiiksi että se herättää ajatuksia. En minä ajattele mitään.

• kattoo,

että miesraukka on sekaisin.

• Minä ainakin katson kaikkea tavallisuudesta poikkeavaa. Ulkomaalaisia, kääpiöitä, todella lihavia, invalidejä ja tietysti pariskuntia, joissa nainen voisi olla miehen äiti. Eikö se ole aivan luonnollista?

• jos tiedostat tuon,

niin eikö olisi hienotunteista koettaa olla tekemättä sitä?

• caput.mortuum
        jos tiedostat tuon, kirjoitti:

Meinasin kysyä ihan samaa.

• jos tiedostat tuon, kirjoitti:

Mutta sanopas, mitä pahaa on muiden ihmisten katselemisessa? Enhän minä sentään tuijottamaan jää, en irvistele enkä hymistele. Puhumattakaan, että sanoisin mitään. Miksi olisi kohteliasta sulkea silmänsä kaikelta erilaiselta?

Sitä paitsi usein ventovieraat ihmiset tervehtivät minua kadulla, kun luulevat, että tunnemme jostain. ;-)

• caput.mortuum

Onko maamme pääkaupunki edelleen niin junttimainen kaupunki ettei sielläkään voi olla erilainen ilman että ihmiset tuijottavat? Käsittääkseni olet hesalainen...

• sulkea silmiään,
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mutta sanopas, mitä pahaa on muiden ihmisten katselemisessa? Enhän minä sentään tuijottamaan jää, en irvistele enkä hymistele. Puhumattakaan, että sanoisin mitään. Miksi olisi kohteliasta sulkea silmänsä kaikelta erilaiselta?

Sitä paitsi usein ventovieraat ihmiset tervehtivät minua kadulla, kun luulevat, että tunnemme jostain. ;-)

kunhan ei katso sen pidempään kuin muitakaan.

Kyllä minä olen tähän ikään mennessä jo nähnyt kaikella tavalla invalidin, kääpiön, tavallista kauniimman ym. ym... niin monta kertaa, ettei minun tarvitse heitä enää erikseen huomata. Kansalaisia siinä missä muutkin.

• nyt väärällä

palstalla kun olen nainen mut vastaanpa silti et 20 vuoden ikäero on jo ihan liikaa.

• todistettua että ei kaikkien mielestä liikaa, omilla vanhemmillani 19 vuotta ikäeroa :D Suurimmalti osin ihmisistä itsestään kiinni, antaako häiritä, kait sen oikean voi löytää ikäerosta huolimatta?

• j.....
        chalistra87 kirjoitti:

todistettua että ei kaikkien mielestä liikaa, omilla vanhemmillani 19 vuotta ikäeroa :D Suurimmalti osin ihmisistä itsestään kiinni, antaako häiritä, kait sen oikean voi löytää ikäerosta huolimatta?

boheemeja?

• j..... kirjoitti:

boheemeja?

ei ole, todellakaan, HAH! Mie taidan kyl olla niit enemmän, jollai taval.

• tunnistan ne

pariksi?

• jää itseltäni

huomaamatta kaikkien pariskuntien kohdalla. Ehkä mä en vaan seuraile ympäristöstä muuta kuin vaaran merkkejä.

• -Aloittaja-

Onko pari: nuorempi mies ja vanhempi nainen yhä sinusta meillä tabu?

• se on

SAIRASTA!

• Mitä pyhää tai kiellettyä siinä olisi, jos molemmat ovat täysi-ikäisiä?

• Michiko_

erottuu selvä trendi: osa on saman ikäisiä, mutta yleensä nainen 1-8 vuotta miestä vanhempi. Me olemme poikkeus, koska mies on minua muutaman vuoden vanhempi. Appivanhemmilla puolestaan oli parin vuosikymmenen ikäero ;-) Älkää välittäkö katseista, antaa mennä vaan!

• gips

että äiti ja poika on yhessä vaikkapa ostoksilla tms.

• valitan.

• Et onpas mukava poika ku on äitiään kävelyttämässä..

Samoin katson jos mies alkaa muistuttaa enempi muumiota kuin ihmistä ja käsipuolessa roikkuu joku pissis...

• :(

Hyi pedofiliaa!

• ;(

Näin on.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe