Millaisia ajatuksia sinussa..

herättää...?

Jos näet kaupungilla *parin* jossa mies on ~ 30 vee ja nainen melkein 50 vee.

Ulkoisesti mies näyttää jopa itseään nuoremmalta ja nainen puolestaan enemmän keski-ikäiseltä.

Ainakin vilkuilevia katseita me kerätään......................

Miksi?

25

842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gek-ko

nyt oletat jo valmiiksi että se herättää ajatuksia. En minä ajattele mitään.

• kattoo,

että miesraukka on sekaisin.

• Minä ainakin katson kaikkea tavallisuudesta poikkeavaa. Ulkomaalaisia, kääpiöitä, todella lihavia, invalidejä ja tietysti pariskuntia, joissa nainen voisi olla miehen äiti. Eikö se ole aivan luonnollista?

• jos tiedostat tuon,

niin eikö olisi hienotunteista koettaa olla tekemättä sitä?

• caput.mortuum
        jos tiedostat tuon, kirjoitti:

Meinasin kysyä ihan samaa.

• jos tiedostat tuon, kirjoitti:

Mutta sanopas, mitä pahaa on muiden ihmisten katselemisessa? Enhän minä sentään tuijottamaan jää, en irvistele enkä hymistele. Puhumattakaan, että sanoisin mitään. Miksi olisi kohteliasta sulkea silmänsä kaikelta erilaiselta?

Sitä paitsi usein ventovieraat ihmiset tervehtivät minua kadulla, kun luulevat, että tunnemme jostain. ;-)

• caput.mortuum

Onko maamme pääkaupunki edelleen niin junttimainen kaupunki ettei sielläkään voi olla erilainen ilman että ihmiset tuijottavat? Käsittääkseni olet hesalainen...

• sulkea silmiään,
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mutta sanopas, mitä pahaa on muiden ihmisten katselemisessa? Enhän minä sentään tuijottamaan jää, en irvistele enkä hymistele. Puhumattakaan, että sanoisin mitään. Miksi olisi kohteliasta sulkea silmänsä kaikelta erilaiselta?

Sitä paitsi usein ventovieraat ihmiset tervehtivät minua kadulla, kun luulevat, että tunnemme jostain. ;-)

kunhan ei katso sen pidempään kuin muitakaan.

Kyllä minä olen tähän ikään mennessä jo nähnyt kaikella tavalla invalidin, kääpiön, tavallista kauniimman ym. ym... niin monta kertaa, ettei minun tarvitse heitä enää erikseen huomata. Kansalaisia siinä missä muutkin.

• nyt väärällä

palstalla kun olen nainen mut vastaanpa silti et 20 vuoden ikäero on jo ihan liikaa.

• todistettua että ei kaikkien mielestä liikaa, omilla vanhemmillani 19 vuotta ikäeroa :D Suurimmalti osin ihmisistä itsestään kiinni, antaako häiritä, kait sen oikean voi löytää ikäerosta huolimatta?

• j.....
        chalistra87 kirjoitti:

todistettua että ei kaikkien mielestä liikaa, omilla vanhemmillani 19 vuotta ikäeroa :D Suurimmalti osin ihmisistä itsestään kiinni, antaako häiritä, kait sen oikean voi löytää ikäerosta huolimatta?

boheemeja?

• j..... kirjoitti:

boheemeja?

ei ole, todellakaan, HAH! Mie taidan kyl olla niit enemmän, jollai taval.

• tunnistan ne

pariksi?

• jää itseltäni

huomaamatta kaikkien pariskuntien kohdalla. Ehkä mä en vaan seuraile ympäristöstä muuta kuin vaaran merkkejä.

• -Aloittaja-

Onko pari: nuorempi mies ja vanhempi nainen yhä sinusta meillä tabu?

• se on

SAIRASTA!

• Mitä pyhää tai kiellettyä siinä olisi, jos molemmat ovat täysi-ikäisiä?

• Michiko_

erottuu selvä trendi: osa on saman ikäisiä, mutta yleensä nainen 1-8 vuotta miestä vanhempi. Me olemme poikkeus, koska mies on minua muutaman vuoden vanhempi. Appivanhemmilla puolestaan oli parin vuosikymmenen ikäero ;-) Älkää välittäkö katseista, antaa mennä vaan!

• gips

että äiti ja poika on yhessä vaikkapa ostoksilla tms.

• valitan.

• Et onpas mukava poika ku on äitiään kävelyttämässä..

Samoin katson jos mies alkaa muistuttaa enempi muumiota kuin ihmistä ja käsipuolessa roikkuu joku pissis...

• :(

Hyi pedofiliaa!

• ;(

Näin on.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4428
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3291
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      55
      2560
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2554
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2285
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1681
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1540
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe