Juuri nyt?
Minkä elokuvan haluaisit nähdä?
18
491
Vastaukset
the usual suspects.
- dayum
tuotakaan tullut katsottua ehkä noin 12-13 vuoteen. Voisi sen kyllä katsoa uudelleen, vaikka juonen oleellisimman kohokohdan muistankin.
- random_N
Joo, Siivottoman jutun voisi katsoa just nyt.
- Hossi
Madagasgar 2 tai Horton. Molemmat kyl katson vielä.
- Michiko_
Luulin jo löytäneeni netistä 1980-luvulla tehdyn Sherlock Holmes-sarjan, mutta saitti vaatii rekisteröitymistä. Tulee pian miljoona spammia.
No tuo Saw 5 pakko katsoa täs. Sitten Into The Wild tahdon katsoa uudestaan. Ja.. Niin, Tuulen viemää :D
- Taukolainen
Ihan sama mikä leffa se olisi.
Taidan kuitenkin säästää senkin joululomalle.
- JennieGiedeon
pilata mut se oli surkee...
JennieGiedeon kirjoitti:
pilata mut se oli surkee...
Kaikki Bondit on tullut nähtyä ja joukossa on sekä hyviä, että huonoja. Niin juonen ja ohjauksen kuin pääosan esittäjänkin suhteen. Danied Craig ei ainakaan voi olla huonompi kuin Timothy Dalton pehmobondeineen.
- dayum
Ratikkakuski kirjoitti:
Kaikki Bondit on tullut nähtyä ja joukossa on sekä hyviä, että huonoja. Niin juonen ja ohjauksen kuin pääosan esittäjänkin suhteen. Danied Craig ei ainakaan voi olla huonompi kuin Timothy Dalton pehmobondeineen.
Minulle uudesta Bondista jäi samanlainen vaikutelma kuin edellisestäkin, eli uusi on tietyllä tapaa hyvin samanlainen. En minä sitä huonoksi sanoisi.
Ainoa mikä häiritsi oli se, kun äänet olivat jostain syystä ihan perhanan kovalla. Vaikut tippui korvista.
Joku aurinkoinen kepeä ihmissuhde-elokuva, jossa on kauniita ihmisiä ja maisemia, paljon auringonpaistetta ja viinin lipitystä. Vaikka joku Eric Rohmerin leffa: http://www.youtube.com/watch?v=75JH3UbW1H8&feature=related
Ja katsonkin sen iltasella.
- caput.mortuum
Sen jossa Marlene Dietrich näytteli Katariina Suurta. Olen sen vuosia sitten nähnyt ja jotenkin se vain kolahti. Haluaisin nähdä sen uudelleen.
- cookos
ikivanha elokuva, jonk näin lapsena ja sen voisin nähdä vielä uudelleen..
- Michiko_
Vähän aikaa sitten katsoin "Päättymättömän tarinan". Se on ihana.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275