KAVERIT JA KAVERIPYYNNÖT

kysely rekatuille

Kenellä on periaatepäätös: ei kavereita, ei kaveripyyntöjä?
Kuka on suosituin, kenellä on paljon kavereita? Mitä se kertoo jos on paljon kavereita galleriassa tai ei yhtään?
Pidätkö näistä kaveri-systeemeistä gallerioissa?

16

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jihuuu

En ota mitään kavereita tuntemattomista miehistä tai naisistakaan, tosin vain nämä miespuoliset ovat niitä pyyntöjä pistäneet.. itse taas en ymmärrä, miksi niitä kavereita pitäisi hamstrata vaikket oikeasti edes tiedä kuka toinen osapuoli on??

Mulla on vain muutama tuttu nikki äitien palstan puolelta joitten kaveriksi olen ruvennut.

• Jihuuu

Onhan mul neitibebsi :D Tältä palstalta voisin tuttujen nikkien kaveriksi ehkä suostuakin, mut ei oo kukaan kysyny. Nyyh! :D

• Jihuuu kirjoitti:

Onhan mul neitibebsi :D Tältä palstalta voisin tuttujen nikkien kaveriksi ehkä suostuakin, mut ei oo kukaan kysyny. Nyyh! :D

pitäähän mammojen kaveerata ;))

• help me?

Mitä tarkoittaa kaveripyyntö? Onko se talkoojuttu?

• Se on vähän kuin vapaamuurarit ja muut salaseurat, jotka herättävät rekisteröimättömissä mustanikeissä jatkuvaa uteliaisuutta.

Ja ei, en osallistu kaverijuttuihin täällä sen enempää kuin Facebookissakaan, josta deletoin itseni.

• niinpä tietenkin...
        Ratikkakuski kirjoitti:

Se on vähän kuin vapaamuurarit ja muut salaseurat, jotka herättävät rekisteröimättömissä mustanikeissä jatkuvaa uteliaisuutta.

Ja ei, en osallistu kaverijuttuihin täällä sen enempää kuin Facebookissakaan, josta deletoin itseni.

Jaa se on jokin toiminto. Ilmankos meni vähän ohi avaus.

Ehkä pitää rekkautua niin voi tutkia noita sitten. On vaan vaikea keksiä jokin järkevä nimimerkki. Kaikki joita jokin aika sitten yritin oli jo varattu. Muutama on sitten semmoinen että melkein sama on jo olemassa, siis jos vaikka Milla ällillä on niin laittaisi Mi11a ykkösillä, ei kumminkaan oo kivaa koska menevät sitten sekaisin lukijoilla jos samoilla palstoilla heiluupi.

• Papeete1

Mä en katsele kenekään kaverilistoja, joten en saa niistä mitään fiboja ko. henkilöstä.

Itse en ole tainnut lähettää kuin muutaman kaverikutsun, ja sekin ennenkuin tajusin mitä tein :D

Mulle kyllä tulee niitä kutsuja, ja hylkään ne yleensä suoralta kädeltä, koska ne on tyypeiltä joiden kanssa en ole sanaakaan vaihtanut. Ikinä nähnytkään. Ei semmoiset mun mielestä silloin kaverilistalle kuulu.

Eli hyväksyn sellaisia, joiden kanssa on oikeastikkin tekemisissä ollut pidempään. Eli on verrattavissa kavereihin.

Oikeasti mä en tykkää yhtään tuosta enkä vieraskirjaominaisuudessa tuossa galleriassa. Itseasiassa vihaan koko uudistusta. Ainoa hyvä asia siinä on se, että saa useamman kuvan. Muuta hyvää ei ole, enkä edes uskalla käydä siellä nykyään (nytkään en ole käynyt varmaan 2 viikkoon) kun siellä on niitä viestejä ja vaikka mitä. Vituttaa ku tunnen että mun tontilleni on luvatta tunkeuduttu. Se ei ole enää mun alue joten välttelen sitä. Sitten hävettää laittaa niitä hylkäyksiä ollen epäkohtelias muttei voi mitään.. päätöksissä on pysyttävä koska vielä pahemmalta tuntuis lipsua siitä.

Nauran muuten räkäsesti niille jotka kerää ihan kaikki kynnelle kykenevät.. ne on just varmaan niitä listallaan brassailevia eikä edes muista ketä siellä on. Eli ei ole sisäistänyt listan ideaa ihan oikein.

• lähettänyt, jokusen vastaanottanut ja jokusen tuntemattomilta tyypeiltä tulleen hylännyt.

Ei se kenestäkään kerro mitään onko nolla vai sata kaveria, en myöskään katsele toisten kaverilistoja.

Kaveri-systeemi ei herätä fiiliksiä puoleen eikä toiseen mutta muuten uudistus on ihan jees.

• sosiaalista pääomaa galleriassa.

Olen lähettänyt ja vastaanottanut kaverikutsuja jonkin verran. Kuitenkaan kukaan 'tuntematon' ei ole pyytänyt kaveriksi, ni ei oo tarvinnu ketään viel torjua.

Ja, että pidänkö...no vanha galleria oli riittävä, mut ehkä se mun kaverilista kertoo vain enemmän siitä, että kenestä pidän ja kenen rekatun tekstejä täält luen. Jotta niinku systeemi nyt on oikestaan samantekevä, mut kaverilistalla olevista tyypeistä pidän.

• eiköhän sellaset kuulu oikeeseen elämään.

• orpana-67

ei oo kavereita. En tiedä mitä se kertoo. Joko sitä, etten ole suosittu, tai sitä, että kirjoittelen täällä niin harvoin, enkä ole siis tunnettu nimimerkki. Tai sitten en halua kerätä kavereita galleriaan.
      En osaa sanoa pidänkö kaveri-systeemistä vai en. Jotenkin se tuntuu hassulta ja tarpeettomalta osiolta:)

• Kukaan ei ole pyytänyt minua kaveriksi enkä minä ole pyytänyt ketään kaveriksi. En tiedä onko tuosta "virallisesta kaveruudesta" sen kummempaa hyötyä, ominaisuus ei minua henk. koht hirveästi kiinnosta mutta eipä toisaalta haittaakaan. Monet haluvat luoda kaveripiirejä ja se on ihan o.k. Luulen että kuvalliset naiset saavat paljon kaverikutsuja (tuntemattomiltakin) miehiltä, etenkin jos nainen on kaunis ja / tai kuva edustava.

• KAveri-NAiset HÄnnystelevät Kukon KIntereillä.

eli

Ka.na.Hä.k.ki

Ei sitä tarvi ottaa niin kauhean vakavasti ;-)

• sininen_sitruuna

Kohta tulee siitä Bebsin kuuluisasta pannusta tai tukkapöllöä! :)

Sitruunoista ei saa kanaa tekemälläkään.

• sininen_sitruuna

... aika sama. Sellasia sitten kaveriksi pyydellyt/ hyväksynyt kenen kanssa on jotakin naputeltu. Tai sitten muuten tuttuja tms.

Joiltakin tuntemattomilta tyypeiltä hylännyt kutsun.

Ei tuu kaverilistoja katsottua, eikä oo mulle mitään merkitystä monta niitä siinä on.

• No joo.. Kaveripyynnöistä: just vasta rekkauduin ja uskaltauduin tekemään yhden kaveripyynnön. Siihen ei tullut vastausta. Näin synkkään vuodenaikaan en halua lisää "pakkeja" vähään aikaan... Siispä pysyttelen kaverittomana ja epäsuosittuna:(

;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4428
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3291
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      55
      2560
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2554
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2285
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1681
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1540
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe