Rekattu = luonteeton?
Määräytyykö rekkojen luonne muiden rekattujen mielipiteiden mukaan? Näyttäisi siltä, että on tahdotonta meininkiä.
Rekkojen luonteettomuus
18
557
Vastaukset
- Marie-Cecile
ollaan kaikki samasta muotista ja vielä lampaita... Onneksi on Joulu, niin on hyvä syy teurastaa pari ja maailma on parempi paikka.
- Persoonattomuus
Paistaa nimenomaan onttous. Rekat ovat usein (eivät aina) värittömiä ja kaavamaisia turinoissaan ja raapaisevat asioita vain pintapuolisesti.
- gips
alle, muovautuu muutakin kuin luonne. Rekkojen luonteesta on paha sanoa mitään. Oon luullu, että ne on sieluttomia autoja vaan.
- logistii
puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä.
näkyykö se luonne edes täällä? Mun mielestä tääl näkyy enemmän wannabe-luonnetta, kuin mitään todellista.
- sekin
kerro luonteesta?
sekin kirjoitti:
kerro luonteesta?
yleisellä tasolla kertoo? Ei mitään. Varmasti jokaisella on omat syynsä siihen wannabe-luonteen omaamiseen.
- on,
relaxed_eyes kirjoitti:
yleisellä tasolla kertoo? Ei mitään. Varmasti jokaisella on omat syynsä siihen wannabe-luonteen omaamiseen.
heikko luonne?
- vahvaa
relaxed_eyes kirjoitti:
vahva?
siinä on jos massan mukaan ajelehtii?
vahvaa kirjoitti:
siinä on jos massan mukaan ajelehtii?
Mut mä nyt vastaan oman mielipiteeni sun kysymykseen. Suurin osa ihmisistä on massaa, sen mukana liikkuminen ei osoita sen paremmin heikkoutta kuin vahvuuttakaan, eikä sen sitä tarvistekaan tehdä.
- asiasta,
relaxed_eyes kirjoitti:
Mut mä nyt vastaan oman mielipiteeni sun kysymykseen. Suurin osa ihmisistä on massaa, sen mukana liikkuminen ei osoita sen paremmin heikkoutta kuin vahvuuttakaan, eikä sen sitä tarvistekaan tehdä.
Suurin osa rekatuista on massaa,heikot myötäilee toisiaan,vahvat sanoo vastaankin.
asiasta, kirjoitti:
Suurin osa rekatuista on massaa,heikot myötäilee toisiaan,vahvat sanoo vastaankin.
No mun mielestä se vastaansanominen voi osoittaa myös heikkoutta, ja samanmielisyys osoittaa vahvuutta. Riippuu asiasta ja tilanteesta, ei niinkään siitä, että onko rekisteröitynyttä massaa vai ei.
- monte puskana
aah tää on ihanaaaaaaa
et kyennyt olla manitsematta kuka tekstin kirjoitti. Ei sillä, en minäkään siihen kykene.
- monte puskana
relaxed_eyes kirjoitti:
et kyennyt olla manitsematta kuka tekstin kirjoitti. Ei sillä, en minäkään siihen kykene.
nimensä kuten myytikki aikaisemmin
monte puskana kirjoitti:
nimensä kuten myytikki aikaisemmin
olikin aiemmin mustanikki. Oikea puska ei tuo omaa persoonaansa millään tavalla esille...tai korkeintaan kysyttäessä.
huomasin muuttuvani oikeasti pliisummaksi kun rekkauduin. Tosin en aikasemminkaan mustanikkinä tehnyt minkään sortin rajuja aloituksia, mutta puskista sentään joskus.
Olen pliisu "rekka":( Rekattunahan vois toisaalta oikein revitellä, koska viestithän voi poistaa. Mikä estää? En tiedä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603