mitä takuu korvaa.. käytetyn auton ostaa, ja siitä hajoaa webasto 7kk jälkeen, onko myyjä vastuussa tai vastaako takuu siitä, auto on 05 passatti. uudempaa korimallia
käytetyn auton takuu
9
756
Vastaukset
- kukas muukaan?
eikö tuo nyt ole päivän selvä juttu. Tuskinpa kukaan lahjoittaakaan sitä summaa, joka siihen uppoaa.
- se auto
hajonnut, vaan Webasto. Ei sitä kukaan korvaa.
- Retkuilija
niin ei tarvi kitistä.37-vuotiaaseen kuuluu jo iän puolesta.
- kilo80
takuu häviää kun perävalot häipyy näkyvistä.
- ex-Mosse
Normaali 'takuu' käytetyllä autolla on 6kk, mutta osa myyjistä antaa pidempiä vapaaehtoisia 'takuita' myymilleen autoille.
Takuu tehtaan puolelta autolle on ollut 2v eli se on mennyt umpeen 2007.
Sinä siis korvaat Webaston korjaamisen, jos sitä haluat käyttää.
Webaston rikkoutuminen on sen verran yleinen ongelma Passatissa, että se nyt oli odotettavissa. Siitä tehtaan asentamasta Webasto TT-V mallista hajoaa vähintään parin vuoden välein lämpötila-anturi, jonka vaihto vaatii keulan purkamista ja koko Webaston aukaisua. Ja sinun 'onneksesi' sitä ei voi tehdä muut kuin merkkiliikkeet eli kun on tehtaan malli tuo Webasto niin 'tavallinen' Webasto asentaja ei välttämättä saa osia siihen ja/tai korjausohjeita.- joka autossa
auton myyjä on vastuussa koko auton iän,käy pyytämässä korvauksia ja vähän extraa mielesi pahoittamisesta kun paskan myi.JOS on käynyt niin että auton myyjä on kuollut niin sitten vastuussa on perikunta,kyllähän se on niin että joku on saatava aina vastuuseen sinun autostasi.
- ex-Mosse
joka autossa kirjoitti:
auton myyjä on vastuussa koko auton iän,käy pyytämässä korvauksia ja vähän extraa mielesi pahoittamisesta kun paskan myi.JOS on käynyt niin että auton myyjä on kuollut niin sitten vastuussa on perikunta,kyllähän se on niin että joku on saatava aina vastuuseen sinun autostasi.
Miten minun autoni liittyy tähän keskusteluun ja miksi haluaisin siitä korvauksia?
Jos koitat provoilla niin voisitko edes vastata oikeaan viestiin :)
- bemaristi.
Älä nyt tommosta täältä kysy..jos tehdas myöntää jonkunlaista goodwilliä niin se selviää maahantuojan kautta ja jos ei myönnä niin se saattaa vaarantaa asiakassuhteen..eiks vaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683