on kiihkeimmillään sivulla kaksi.
Laittakaapa mielipiteitänne sinne, vaikka valintaan ei mielipeesi vaikuta mitenkään, koska valinta tapahtuu täysin diktaattorimaisin menetelmin. Loppukilpailussa on mukana uk-ko, gek-ko, yksinkertainen blondi, rusalkaa ja vhite-peony:))
Palstakokin valinta
13
450
Vastaukset
menee ukolle.
- gek-ko
sitte sitä diktatuuria.
Mä oon hei kampanjoinu, antanu perustelut miks just mä olisi tosi hyvä palstakokki, mä on selittäny tarkasti mitä mun safka pitää sisällään (enkä pelkästään luetellut ruokien nimiä, ja sitte onki ylläri lautasella).
Niin. Mistä lähtien työtä ja vaivaa on arvostettu näin vähän, kysyn vaan gek-ko kirjoitti:
sitte sitä diktatuuria.
Mä oon hei kampanjoinu, antanu perustelut miks just mä olisi tosi hyvä palstakokki, mä on selittäny tarkasti mitä mun safka pitää sisällään (enkä pelkästään luetellut ruokien nimiä, ja sitte onki ylläri lautasella).
Niin. Mistä lähtien työtä ja vaivaa on arvostettu näin vähän, kysyn vaanettä jos ukolle sattuu jotain, ni mä annan ääneni sulle. Olet sä naisista ehdottomasti paras.
- gek-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
että jos ukolle sattuu jotain, ni mä annan ääneni sulle. Olet sä naisista ehdottomasti paras.
haluatko kaikenlaista piperrettyä purjoa ja muuta sälää, vai RUOKAA
- uk-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
että jos ukolle sattuu jotain, ni mä annan ääneni sulle. Olet sä naisista ehdottomasti paras.
mulle pitäisi tapahtua, että äänesi menisi muille? Jos multa katkee jalka? Niin sitten en saa ääntä kokkikisassa?
Käyn enintään laittamassa pari reseptiä lisää listalle. uk-ko kirjoitti:
mulle pitäisi tapahtua, että äänesi menisi muille? Jos multa katkee jalka? Niin sitten en saa ääntä kokkikisassa?
Käyn enintään laittamassa pari reseptiä lisää listalle.emmä tiedä. Mut jos sä vaikka yhtäkkii katoisit palstalta ikiajoiksi, ni sitten mun pitäis harkita äänen antamista gekolle.
- uk-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
emmä tiedä. Mut jos sä vaikka yhtäkkii katoisit palstalta ikiajoiksi, ni sitten mun pitäis harkita äänen antamista gekolle.
perustelut. Kävin lisäämässä perusteluni kisaketjuun. Käykääpäs kaikki vakuuttumassa mun näkemyksestä.
ja sanon, että mun suosikki oli Serpico. Aurinkokuivatut tomaatit lihapullissa teki vaikutuksen:P
- gek-ko
loppukilpailussa, mikä taas ei häiritse minua laisinkaan.
aurinkokuivatut tomaatit... - ap.
gek-ko kirjoitti:
loppukilpailussa, mikä taas ei häiritse minua laisinkaan.
aurinkokuivatut tomaatit...suoritettu, sivu 3 olkaa hyvä.
- uk-ko
ap. kirjoitti:
suoritettu, sivu 3 olkaa hyvä.
Täytyy nyt yrittää kerätä edes moraalisia pisteitä. Onnittelen voittajaa ja totean, että tuomaristo hoiti tehtävänsä mallikkaasti.
Mutta tappioni syy oli kyllä voitelutiimin epäonnistumisessa vaikeissa olosuhteissa. - ap.
uk-ko kirjoitti:
Täytyy nyt yrittää kerätä edes moraalisia pisteitä. Onnittelen voittajaa ja totean, että tuomaristo hoiti tehtävänsä mallikkaasti.
Mutta tappioni syy oli kyllä voitelutiimin epäonnistumisessa vaikeissa olosuhteissa.helppo ratkaisu tuomarille, vaan joutui kahdesta kovasta kilpailijasta arpomaan voittajan ja tällä kertaa onni suosi geggoa, mutta miesten sarjan ylivoimainen voittaja oli uk-kko ja onnittelut siitä.
Tuomarin työskentely tapahtui diktaattori periaattein, koska se oli tässä tapauksessa joustavin tapa hoitaa valinta:))
- Serpico
se sienirouhe. Se pitää testata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581