Palstakokin valinta

kysynpähän vaan

on kiihkeimmillään sivulla kaksi.

Laittakaapa mielipiteitänne sinne, vaikka valintaan ei mielipeesi vaikuta mitenkään, koska valinta tapahtuu täysin diktaattorimaisin menetelmin. Loppukilpailussa on mukana uk-ko, gek-ko, yksinkertainen blondi, rusalkaa ja vhite-peony:))

13

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menee ukolle.

      • gek-ko

        sitte sitä diktatuuria.

        Mä oon hei kampanjoinu, antanu perustelut miks just mä olisi tosi hyvä palstakokki, mä on selittäny tarkasti mitä mun safka pitää sisällään (enkä pelkästään luetellut ruokien nimiä, ja sitte onki ylläri lautasella).

        Niin. Mistä lähtien työtä ja vaivaa on arvostettu näin vähän, kysyn vaan


      • gek-ko kirjoitti:

        sitte sitä diktatuuria.

        Mä oon hei kampanjoinu, antanu perustelut miks just mä olisi tosi hyvä palstakokki, mä on selittäny tarkasti mitä mun safka pitää sisällään (enkä pelkästään luetellut ruokien nimiä, ja sitte onki ylläri lautasella).

        Niin. Mistä lähtien työtä ja vaivaa on arvostettu näin vähän, kysyn vaan

        että jos ukolle sattuu jotain, ni mä annan ääneni sulle. Olet sä naisista ehdottomasti paras.


      • gek-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

        että jos ukolle sattuu jotain, ni mä annan ääneni sulle. Olet sä naisista ehdottomasti paras.

        haluatko kaikenlaista piperrettyä purjoa ja muuta sälää, vai RUOKAA


      • uk-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

        että jos ukolle sattuu jotain, ni mä annan ääneni sulle. Olet sä naisista ehdottomasti paras.

        mulle pitäisi tapahtua, että äänesi menisi muille? Jos multa katkee jalka? Niin sitten en saa ääntä kokkikisassa?
        Käyn enintään laittamassa pari reseptiä lisää listalle.


      • uk-ko kirjoitti:

        mulle pitäisi tapahtua, että äänesi menisi muille? Jos multa katkee jalka? Niin sitten en saa ääntä kokkikisassa?
        Käyn enintään laittamassa pari reseptiä lisää listalle.

        emmä tiedä. Mut jos sä vaikka yhtäkkii katoisit palstalta ikiajoiksi, ni sitten mun pitäis harkita äänen antamista gekolle.


      • uk-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

        emmä tiedä. Mut jos sä vaikka yhtäkkii katoisit palstalta ikiajoiksi, ni sitten mun pitäis harkita äänen antamista gekolle.

        perustelut. Kävin lisäämässä perusteluni kisaketjuun. Käykääpäs kaikki vakuuttumassa mun näkemyksestä.


    • ja sanon, että mun suosikki oli Serpico. Aurinkokuivatut tomaatit lihapullissa teki vaikutuksen:P

      • gek-ko

        loppukilpailussa, mikä taas ei häiritse minua laisinkaan.

        aurinkokuivatut tomaatit...


      • ap.
        gek-ko kirjoitti:

        loppukilpailussa, mikä taas ei häiritse minua laisinkaan.

        aurinkokuivatut tomaatit...

        suoritettu, sivu 3 olkaa hyvä.


      • uk-ko
        ap. kirjoitti:

        suoritettu, sivu 3 olkaa hyvä.

        Täytyy nyt yrittää kerätä edes moraalisia pisteitä. Onnittelen voittajaa ja totean, että tuomaristo hoiti tehtävänsä mallikkaasti.

        Mutta tappioni syy oli kyllä voitelutiimin epäonnistumisessa vaikeissa olosuhteissa.


      • ap.
        uk-ko kirjoitti:

        Täytyy nyt yrittää kerätä edes moraalisia pisteitä. Onnittelen voittajaa ja totean, että tuomaristo hoiti tehtävänsä mallikkaasti.

        Mutta tappioni syy oli kyllä voitelutiimin epäonnistumisessa vaikeissa olosuhteissa.

        helppo ratkaisu tuomarille, vaan joutui kahdesta kovasta kilpailijasta arpomaan voittajan ja tällä kertaa onni suosi geggoa, mutta miesten sarjan ylivoimainen voittaja oli uk-kko ja onnittelut siitä.

        Tuomarin työskentely tapahtui diktaattori periaattein, koska se oli tässä tapauksessa joustavin tapa hoitaa valinta:))


    • Serpico

      se sienirouhe. Se pitää testata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe