on kiihkeimmillään sivulla kaksi.
Laittakaapa mielipiteitänne sinne, vaikka valintaan ei mielipeesi vaikuta mitenkään, koska valinta tapahtuu täysin diktaattorimaisin menetelmin. Loppukilpailussa on mukana uk-ko, gek-ko, yksinkertainen blondi, rusalkaa ja vhite-peony:))
Palstakokin valinta
13
428
Vastaukset
menee ukolle.
- gek-ko
sitte sitä diktatuuria.
Mä oon hei kampanjoinu, antanu perustelut miks just mä olisi tosi hyvä palstakokki, mä on selittäny tarkasti mitä mun safka pitää sisällään (enkä pelkästään luetellut ruokien nimiä, ja sitte onki ylläri lautasella).
Niin. Mistä lähtien työtä ja vaivaa on arvostettu näin vähän, kysyn vaan gek-ko kirjoitti:
sitte sitä diktatuuria.
Mä oon hei kampanjoinu, antanu perustelut miks just mä olisi tosi hyvä palstakokki, mä on selittäny tarkasti mitä mun safka pitää sisällään (enkä pelkästään luetellut ruokien nimiä, ja sitte onki ylläri lautasella).
Niin. Mistä lähtien työtä ja vaivaa on arvostettu näin vähän, kysyn vaanettä jos ukolle sattuu jotain, ni mä annan ääneni sulle. Olet sä naisista ehdottomasti paras.
- gek-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
että jos ukolle sattuu jotain, ni mä annan ääneni sulle. Olet sä naisista ehdottomasti paras.
haluatko kaikenlaista piperrettyä purjoa ja muuta sälää, vai RUOKAA
- uk-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
että jos ukolle sattuu jotain, ni mä annan ääneni sulle. Olet sä naisista ehdottomasti paras.
mulle pitäisi tapahtua, että äänesi menisi muille? Jos multa katkee jalka? Niin sitten en saa ääntä kokkikisassa?
Käyn enintään laittamassa pari reseptiä lisää listalle. uk-ko kirjoitti:
mulle pitäisi tapahtua, että äänesi menisi muille? Jos multa katkee jalka? Niin sitten en saa ääntä kokkikisassa?
Käyn enintään laittamassa pari reseptiä lisää listalle.emmä tiedä. Mut jos sä vaikka yhtäkkii katoisit palstalta ikiajoiksi, ni sitten mun pitäis harkita äänen antamista gekolle.
- uk-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
emmä tiedä. Mut jos sä vaikka yhtäkkii katoisit palstalta ikiajoiksi, ni sitten mun pitäis harkita äänen antamista gekolle.
perustelut. Kävin lisäämässä perusteluni kisaketjuun. Käykääpäs kaikki vakuuttumassa mun näkemyksestä.
ja sanon, että mun suosikki oli Serpico. Aurinkokuivatut tomaatit lihapullissa teki vaikutuksen:P
- gek-ko
loppukilpailussa, mikä taas ei häiritse minua laisinkaan.
aurinkokuivatut tomaatit... - ap.
gek-ko kirjoitti:
loppukilpailussa, mikä taas ei häiritse minua laisinkaan.
aurinkokuivatut tomaatit...suoritettu, sivu 3 olkaa hyvä.
- uk-ko
ap. kirjoitti:
suoritettu, sivu 3 olkaa hyvä.
Täytyy nyt yrittää kerätä edes moraalisia pisteitä. Onnittelen voittajaa ja totean, että tuomaristo hoiti tehtävänsä mallikkaasti.
Mutta tappioni syy oli kyllä voitelutiimin epäonnistumisessa vaikeissa olosuhteissa. - ap.
uk-ko kirjoitti:
Täytyy nyt yrittää kerätä edes moraalisia pisteitä. Onnittelen voittajaa ja totean, että tuomaristo hoiti tehtävänsä mallikkaasti.
Mutta tappioni syy oli kyllä voitelutiimin epäonnistumisessa vaikeissa olosuhteissa.helppo ratkaisu tuomarille, vaan joutui kahdesta kovasta kilpailijasta arpomaan voittajan ja tällä kertaa onni suosi geggoa, mutta miesten sarjan ylivoimainen voittaja oli uk-kko ja onnittelut siitä.
Tuomarin työskentely tapahtui diktaattori periaattein, koska se oli tässä tapauksessa joustavin tapa hoitaa valinta:))
- Serpico
se sienirouhe. Se pitää testata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3116725Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653769- 2033076
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242757- 741912
- 1461652
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2051651Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201518Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631511- 891398