et saa koskaan ostettua tälläistä http://www.automuseo.info/
uuden-
4
316
Vastaukset
Yleensäkään uuden ostaja ei saa ostettua AUTOA, jos uuden menee ostamaan....uudet ovat vain kehonsiirtimiä, joiden suunnittelussa ollaan monella tapaa vikaraiteilla.
Olisi pitänyt tyytyä parantamaan vain vanhojen mallien ominaisuuksia, sekin olisi kyllä onnistunut, jos olisi haluttu. Autoihin on tehty täysin tarpeettomia "muodin vuoksi" tehtyjä muutoksia aivan liikaa.
Turvallisuus ja ympäristöystävällisyys ovat hyvä asia, mutta kummankaan ominaisuuden ei pitäisi edellyttää autossa typerää muotoilua, huonoa tilankäyttöä ja mahdotonta korjattavuutta sekä jopa ajettavuuspuutteita. Nuo ominaisuudet ovat uusiin tulleet "siinä sivussa"...- NYKYAUTOJEN
MUOTOILU ON IHAN PERSEESTÄ, 1985-1995 PARHAAT MUOTOILUT TEHTY, JA 1965-1975
- hyi saatana
NYKYAUTOJEN kirjoitti:
MUOTOILU ON IHAN PERSEESTÄ, 1985-1995 PARHAAT MUOTOILUT TEHTY, JA 1965-1975
Mitähän hienoa on vm. 85-95 autoissa? Saatanan rumia mustia/harmaita muovipuskureita ja jotain vitun viininpunaisia plyyshiverhoiluja!!! Hyi vittu
- ..................
hyi saatana kirjoitti:
Mitähän hienoa on vm. 85-95 autoissa? Saatanan rumia mustia/harmaita muovipuskureita ja jotain vitun viininpunaisia plyyshiverhoiluja!!! Hyi vittu
Vanhat autot näyttää...noh, vanhalta. En näe mitään hienoa niiden muotoilussa. En kyllä nykyisissä budjettiautoissakaan, mutta esim. Eurooppalaiset autovalmistajat (Audi, BMW, MB, Volvo, jopa Renault) tekevät nykyään hienoja autoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427