apua tarvitaan

apuwa!!!!!

Auton rattiin on kiinnitetty rattilukko, jonka avain on nyt kadonnut. Millä saan tangon irti?????

12

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiki  

      Otsikossa se pääasia tulikin

      • hekotihee

        Siis ensin pitää mennä pajalle ja pultata "smirgeli" irti pöydästä yleensä neljällä pultilla sitten jatkojohto ja tolpasta virtaa.


      • tuo "irtosmirgeli"

        mutta eikös tuo rattilukkotanko irtoaisi helpommin rälläkällä?


      • kiki  
        tuo "irtosmirgeli" kirjoitti:

        mutta eikös tuo rattilukkotanko irtoaisi helpommin rälläkällä?

        irtosmirgeli ja rälläkkä ole sama laite

        Onko toi tuo "irtosmirgeli sun oikea vakionimimerkkis, tai eikö rassukalla riitä edes pokka käyttää vakionimeä? kenties liain suuri paljastumisen pelko


      • "irtosmirgeliä" ja
        kiki   kirjoitti:

        irtosmirgeli ja rälläkkä ole sama laite

        Onko toi tuo "irtosmirgeli sun oikea vakionimimerkkis, tai eikö rassukalla riitä edes pokka käyttää vakionimeä? kenties liain suuri paljastumisen pelko

        rälläkkää mitenkään keskenään. Niin kun joku tuossa mainitsikin "irtosmirgeli" on siis penkkihiomakone joka irroitetaan kiinnityksistään. On vähän enemmän kun vähän erilainen kun rälläkkä.

        Paljastumisen pelko meni vähän yli hilseen. Sulla varmaan joku elämää suurempi ajatus siinä vaikka puhutaan parista eri työkalusta. Vakionimi on niillä jotka ovat rekisteröityneet. Muutenhan näitä nimiä voi käyttää kuka tahansa.

        En ole koskaan ymmärtänyt miksi netissä yleensä otetaan kaikki tarinat ihan henkilökohtaisesti. Ei niinkus osata pysyä asiallisessa asiassa. Tässä "irtosmirgeli"-tapauksessa kuitenkin juhlallisesti vakuutan ettei kysymyksessä ole salaliitto eikä mitään siitä lievempääkään. Nimityksesi oli vaan niin hauska että kahvitkin tursusivat paidalle.

        Hei, relaa vähän.


      • siistäh
        "irtosmirgeliä" ja kirjoitti:

        rälläkkää mitenkään keskenään. Niin kun joku tuossa mainitsikin "irtosmirgeli" on siis penkkihiomakone joka irroitetaan kiinnityksistään. On vähän enemmän kun vähän erilainen kun rälläkkä.

        Paljastumisen pelko meni vähän yli hilseen. Sulla varmaan joku elämää suurempi ajatus siinä vaikka puhutaan parista eri työkalusta. Vakionimi on niillä jotka ovat rekisteröityneet. Muutenhan näitä nimiä voi käyttää kuka tahansa.

        En ole koskaan ymmärtänyt miksi netissä yleensä otetaan kaikki tarinat ihan henkilökohtaisesti. Ei niinkus osata pysyä asiallisessa asiassa. Tässä "irtosmirgeli"-tapauksessa kuitenkin juhlallisesti vakuutan ettei kysymyksessä ole salaliitto eikä mitään siitä lievempääkään. Nimityksesi oli vaan niin hauska että kahvitkin tursusivat paidalle.

        Hei, relaa vähän.

        Keksikääs nyt tälle keksimällenne härvelille nimi, vai kelpaako toi irtopöytähiomakone (olisi kyllä kiva tietää oikea nimi). Ilmeisesti kumminkin tarkoitatta poytähiomakonetta? No, minä kallistuisin kyllä porakoneeseen tai kulmahiomakoneeseen.


      • vielä lisää
        siistäh kirjoitti:

        Keksikääs nyt tälle keksimällenne härvelille nimi, vai kelpaako toi irtopöytähiomakone (olisi kyllä kiva tietää oikea nimi). Ilmeisesti kumminkin tarkoitatta poytähiomakonetta? No, minä kallistuisin kyllä porakoneeseen tai kulmahiomakoneeseen.

        Olisiko sitten se paikallaan oleva normismirgeli nimeltään kiintolentävä?


      • kiki   kirjoitti:

        irtosmirgeli ja rälläkkä ole sama laite

        Onko toi tuo "irtosmirgeli sun oikea vakionimimerkkis, tai eikö rassukalla riitä edes pokka käyttää vakionimeä? kenties liain suuri paljastumisen pelko

        ...raukkaa :-)

        Olet joutunut "varsinaisten" näsä(viisaiden) kiusoittelemaksi.

        Näille näsäviisaille tiedoksi, että "rälläkkä" tai "lentävä" ovat lempinimiä sähkötyökalulle, jonka virallinen nimi on KULMAHIOMAKONE.


      • "irtosmirgeli"
        Tojo-Kölli kirjoitti:

        ...raukkaa :-)

        Olet joutunut "varsinaisten" näsä(viisaiden) kiusoittelemaksi.

        Näille näsäviisaille tiedoksi, että "rälläkkä" tai "lentävä" ovat lempinimiä sähkötyökalulle, jonka virallinen nimi on KULMAHIOMAKONE.

        ainakaan. Ja sitäpaitsi tästä on saanut Joulun parhaat naurut. Eikä Kiki varmaan pahakseen oo laittanut, eiköhän sillä huumori riitä. Kyllä sitä itsekukin on nöösipoikana/tyttönä ollessaan möläytellyt vaikka mitä.


      • kiki  
        Tojo-Kölli kirjoitti:

        ...raukkaa :-)

        Olet joutunut "varsinaisten" näsä(viisaiden) kiusoittelemaksi.

        Näille näsäviisaille tiedoksi, että "rälläkkä" tai "lentävä" ovat lempinimiä sähkötyökalulle, jonka virallinen nimi on KULMAHIOMAKONE.

        Ei tietenkään irtosmirgeli ole sen vehkeen oikea nimi, vaan se on myös lempinimi, joten missä vika?


    • Tuo tanko hidastaa auton omistajaa, varasta ei.

      Varas irrottaisi sen käden käänteessä.

    • Vara

      Varaavaimella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe