Auton rattiin on kiinnitetty rattilukko, jonka avain on nyt kadonnut. Millä saan tangon irti?????
apua tarvitaan
12
865
Vastaukset
- kiki
Otsikossa se pääasia tulikin
- hekotihee
Siis ensin pitää mennä pajalle ja pultata "smirgeli" irti pöydästä yleensä neljällä pultilla sitten jatkojohto ja tolpasta virtaa.
- tuo "irtosmirgeli"
mutta eikös tuo rattilukkotanko irtoaisi helpommin rälläkällä?
- kiki
tuo "irtosmirgeli" kirjoitti:
mutta eikös tuo rattilukkotanko irtoaisi helpommin rälläkällä?
irtosmirgeli ja rälläkkä ole sama laite
Onko toi tuo "irtosmirgeli sun oikea vakionimimerkkis, tai eikö rassukalla riitä edes pokka käyttää vakionimeä? kenties liain suuri paljastumisen pelko - "irtosmirgeliä" ja
kiki kirjoitti:
irtosmirgeli ja rälläkkä ole sama laite
Onko toi tuo "irtosmirgeli sun oikea vakionimimerkkis, tai eikö rassukalla riitä edes pokka käyttää vakionimeä? kenties liain suuri paljastumisen pelkorälläkkää mitenkään keskenään. Niin kun joku tuossa mainitsikin "irtosmirgeli" on siis penkkihiomakone joka irroitetaan kiinnityksistään. On vähän enemmän kun vähän erilainen kun rälläkkä.
Paljastumisen pelko meni vähän yli hilseen. Sulla varmaan joku elämää suurempi ajatus siinä vaikka puhutaan parista eri työkalusta. Vakionimi on niillä jotka ovat rekisteröityneet. Muutenhan näitä nimiä voi käyttää kuka tahansa.
En ole koskaan ymmärtänyt miksi netissä yleensä otetaan kaikki tarinat ihan henkilökohtaisesti. Ei niinkus osata pysyä asiallisessa asiassa. Tässä "irtosmirgeli"-tapauksessa kuitenkin juhlallisesti vakuutan ettei kysymyksessä ole salaliitto eikä mitään siitä lievempääkään. Nimityksesi oli vaan niin hauska että kahvitkin tursusivat paidalle.
Hei, relaa vähän. - siistäh
"irtosmirgeliä" ja kirjoitti:
rälläkkää mitenkään keskenään. Niin kun joku tuossa mainitsikin "irtosmirgeli" on siis penkkihiomakone joka irroitetaan kiinnityksistään. On vähän enemmän kun vähän erilainen kun rälläkkä.
Paljastumisen pelko meni vähän yli hilseen. Sulla varmaan joku elämää suurempi ajatus siinä vaikka puhutaan parista eri työkalusta. Vakionimi on niillä jotka ovat rekisteröityneet. Muutenhan näitä nimiä voi käyttää kuka tahansa.
En ole koskaan ymmärtänyt miksi netissä yleensä otetaan kaikki tarinat ihan henkilökohtaisesti. Ei niinkus osata pysyä asiallisessa asiassa. Tässä "irtosmirgeli"-tapauksessa kuitenkin juhlallisesti vakuutan ettei kysymyksessä ole salaliitto eikä mitään siitä lievempääkään. Nimityksesi oli vaan niin hauska että kahvitkin tursusivat paidalle.
Hei, relaa vähän.Keksikääs nyt tälle keksimällenne härvelille nimi, vai kelpaako toi irtopöytähiomakone (olisi kyllä kiva tietää oikea nimi). Ilmeisesti kumminkin tarkoitatta poytähiomakonetta? No, minä kallistuisin kyllä porakoneeseen tai kulmahiomakoneeseen.
- vielä lisää
siistäh kirjoitti:
Keksikääs nyt tälle keksimällenne härvelille nimi, vai kelpaako toi irtopöytähiomakone (olisi kyllä kiva tietää oikea nimi). Ilmeisesti kumminkin tarkoitatta poytähiomakonetta? No, minä kallistuisin kyllä porakoneeseen tai kulmahiomakoneeseen.
Olisiko sitten se paikallaan oleva normismirgeli nimeltään kiintolentävä?
kiki kirjoitti:
irtosmirgeli ja rälläkkä ole sama laite
Onko toi tuo "irtosmirgeli sun oikea vakionimimerkkis, tai eikö rassukalla riitä edes pokka käyttää vakionimeä? kenties liain suuri paljastumisen pelko...raukkaa :-)
Olet joutunut "varsinaisten" näsä(viisaiden) kiusoittelemaksi.
Näille näsäviisaille tiedoksi, että "rälläkkä" tai "lentävä" ovat lempinimiä sähkötyökalulle, jonka virallinen nimi on KULMAHIOMAKONE.- "irtosmirgeli"
Tojo-Kölli kirjoitti:
...raukkaa :-)
Olet joutunut "varsinaisten" näsä(viisaiden) kiusoittelemaksi.
Näille näsäviisaille tiedoksi, että "rälläkkä" tai "lentävä" ovat lempinimiä sähkötyökalulle, jonka virallinen nimi on KULMAHIOMAKONE.ainakaan. Ja sitäpaitsi tästä on saanut Joulun parhaat naurut. Eikä Kiki varmaan pahakseen oo laittanut, eiköhän sillä huumori riitä. Kyllä sitä itsekukin on nöösipoikana/tyttönä ollessaan möläytellyt vaikka mitä.
- kiki
Tojo-Kölli kirjoitti:
...raukkaa :-)
Olet joutunut "varsinaisten" näsä(viisaiden) kiusoittelemaksi.
Näille näsäviisaille tiedoksi, että "rälläkkä" tai "lentävä" ovat lempinimiä sähkötyökalulle, jonka virallinen nimi on KULMAHIOMAKONE.Ei tietenkään irtosmirgeli ole sen vehkeen oikea nimi, vaan se on myös lempinimi, joten missä vika?
Tuo tanko hidastaa auton omistajaa, varasta ei.
Varas irrottaisi sen käden käänteessä.- Vara
Varaavaimella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427