Trabantin

lopputarkastus

6

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ressukoita

      sääliksi käy niitä tosi vasemmistolaisia jotka tommosen laatuauton osti viimisillä hikisillä markoilla. eikö jo voisi myöntää mitä paskaa DDR tuotti,ja mikä laatu oli, kaikki jotka halus sen tietää sillonkin sen tiesi, mutta voi näitä onnettomia, kun TRABBEJA vieläkin ihaillaan? eli hulluus on isältä pojalle ja ne pojat on meillä virkamiehin!!, jossa voivat rauhassa olla kommareita, ajatelkaa hyvät ihmiset!

      • Trabant ei ollut peltiä, Warre oli, todella kovaa sellaista. Oli vielä runkokin. Itse en oikein ymmärrä Ladan ihailua, ladassa ei ole persoonallisuutta, Warressa on.

        Ja vielä: esim. nelitahtimoottorin suunnittelu DDR:ssä oli kielletty moskovasta käsin. Sanomattakinhan oli selvää, että DDR olisi pystynyt tuottamaan paljon parempaa tavaraa kuin Neuvostoliitto, mutta kun kilpailu itse "suuren ja mahtavan kanssa" oli kiellettyä...

        Esim. 50-luvun Warret olivat todella tyylikkäitä ulkonäöltään.
        http://www.totalcar.hu/tesztek/wartburg311/

        Millaisia Mosset? Aika tökeröitä Warreen verrattuna...Kyllä DDR:läiset saksalaisia ihmisiä yhä olivat, mutta minkäs silloin tekee, kun on moskovan määräysvallan alla.....

        Vielä moottoripyöristä: itäsaksalainen MZ oli kova sana kilparadoilla 60-luvulla: jopa niin kova, että Suzuki kopioi MZ-moottorin rakenteen, yhden suunnittelijan loikattua "länteen" suzukille...

        http://fi.wikipedia.org/wiki/MZ_(Zschopau)

        Ja vielä 1976 TM:n satapiikkivertailussa MZ hakkasi ajettavuudellaan kaikki japsipyörät ja ruotsalaisen Monarkin! Eli kyllä sitä saksalaista insinööritaitoa yhä siellä DDR:ssä oli, vaikka moskova yrittikin kaiken tukahduttaa..


      • Warre-
        M1978 kirjoitti:

        Trabant ei ollut peltiä, Warre oli, todella kovaa sellaista. Oli vielä runkokin. Itse en oikein ymmärrä Ladan ihailua, ladassa ei ole persoonallisuutta, Warressa on.

        Ja vielä: esim. nelitahtimoottorin suunnittelu DDR:ssä oli kielletty moskovasta käsin. Sanomattakinhan oli selvää, että DDR olisi pystynyt tuottamaan paljon parempaa tavaraa kuin Neuvostoliitto, mutta kun kilpailu itse "suuren ja mahtavan kanssa" oli kiellettyä...

        Esim. 50-luvun Warret olivat todella tyylikkäitä ulkonäöltään.
        http://www.totalcar.hu/tesztek/wartburg311/

        Millaisia Mosset? Aika tökeröitä Warreen verrattuna...Kyllä DDR:läiset saksalaisia ihmisiä yhä olivat, mutta minkäs silloin tekee, kun on moskovan määräysvallan alla.....

        Vielä moottoripyöristä: itäsaksalainen MZ oli kova sana kilparadoilla 60-luvulla: jopa niin kova, että Suzuki kopioi MZ-moottorin rakenteen, yhden suunnittelijan loikattua "länteen" suzukille...

        http://fi.wikipedia.org/wiki/MZ_(Zschopau)

        Ja vielä 1976 TM:n satapiikkivertailussa MZ hakkasi ajettavuudellaan kaikki japsipyörät ja ruotsalaisen Monarkin! Eli kyllä sitä saksalaista insinööritaitoa yhä siellä DDR:ssä oli, vaikka moskova yrittikin kaiken tukahduttaa..

        Vanha Warre video mainos:
        http://www.youtube.com/watch?v=Q_QpoMoHr-Y


    • uusiokäytössä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe