kuka on palstan

leuhkin?

onko ketää mielessä?

13

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpamaikkarilta

leuhkin mun koirilla. Kyllä ne on sen verran leuhkimisen arvosia.

• Tulee muitakin vaatimattomuudesta vapaita sieluja itseni lisäksi.

• Puhutaanko minusta, muut aiheet ei kiinnosta.

• ainakin ihan vaatimaton.

• cookos

siis ihan hirvee rehentelijä...ja leventelijä. ja niin maan perus kehuja että...

• se ap

poikkesi kaavasta,mitä täst voi päätellä? aikaa vaikee yhtälö?. vai onko? ei ole.

• eli leuhka, leuhkempi, leuhkin.

No leuhkimman jo sanoin, mut tääl ei oo kuin muutama tyyppi jotkei 'yllä' edes tuolle leuhkan tasolle. Pari puskaa ja k32v tulee ekana mieleen. Niija vänkyrä-nainen.

• mun mielestä vois ottaa oppia noista jotka ei ole edes noita leuhkia. Se on hyvä ominaisuus.

• mut saman asian ajanee kylmä kahviki. Leuhkaa määritellessä on samoten vähän vaikee eritellä sitä mikä on tervettä itsetuntoa ja kuka siitä on leuhka..

äkkipäätään vois sanoo vaikka että ratikkakuski ois sellanen, sillä menee ihan kohtuullisen hyvin eikä se peittele sitä. Mut ei se käyttäydy kuitenkaa leuhkasti, se kannustaa muita ja kestää jos sen kustannuksella irvuillaan, tai ainaki esittää sen pirun hyvin.

Muut taas pitää timanttia leuhkana, lähinnä siks ettei se miellytäkään kaikkia vastauksillaan ja olemuksellaan, mut sekään ei oo miusta leuhkuutta.

On vaikeaa olla vaatimaton jos on sika hyvä. Kaikista ei vaan oo Raimo Helmiseks

Itekään en ehkä allekirjota olevani leuhkin...

MArttyyri mallarista vois olla siihen jos se ei ottas tätä hommaa niin huumorilla.

• asennoituminen

on juuri oikea.

Miten tämän muuten voi ottaa?

• asennoituminen kirjoitti:

on juuri oikea.

Miten tämän muuten voi ottaa?

se pysyttelee erossa ongelmista ja vaikeista asioista joihin ihmiset juuri kaipais apua ja vinkkejä. ... Pelkkiä alotuksia palstasta tai palstalaisista.

Aikaan ja ilmiöihinki se ottaa kantaa, mut ei just siihen mitä suhteet ja tunteet osio kattaa miehen logiikassa.

• löyhkäävin :

löyhkää tänne asti se lasolin haju

• tulee kummasti yläaste mieleen tosta sanasta leuhka.. Eks ne koulun suosituimmat ollut niitä "leuhkoja":P Minä en toki ollut sellainen, olin friikki, jolla ei ollut varaa leuhkitella ketään:)

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      144
      6232
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      193
      3864
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      31
      2741
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      478
      2740
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2365
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      185
      2033
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      134
      1495
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1314
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1294
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      89
      1064
    Aihe