...olet koskaan ajanut ?
Pääsin tänään kokeilemaan puolentunnin koeajolenkin vuoden 2000 Corvettella ja kokemus oli järisyttävä kuin se vain perus farkkuvolvon jäljiltä vain voi olla.
Motarin rampissa myyjä antoi luvan polkea lusikkaa hieman rajummin ja ensi kertaa elämässäni sain itse kokea, miltä tuntuu kun kolme ja puolisataa heppaa tarttuu taka akseliin ja selkä painuu penkkiin.
Nyt on sellainen pakko saada. Volvon myin jo viime keväänä ja tarkoitus oli hankkia nyt joku Audin farkku. On tässä emännälle selittäminen että koiria ei sitten enää kyyditelläkään.
Onko muille sattunut vastaavaa kun tunne menee järjen edelle.
Suorituskykyisin auto, millä...
16
1584
Vastaukset
67-heppainen suzuki ja 79-heppainen fiat ovat olleet suorituskykyisimmät ajamistani. Kiihtyvyys samaa luokkaa, kun eripainoisia autoja.
Sporttisilta tuntuvia vehkeitä molemmat.- oli saatava
aikoinaan 200d Mersu, ilman koeajoa...
- kehittää hiukan
yli 300 ahdettua hevosvoimaa ja on toiseksi suorituskykyisin auto jolla olen ajanut.
Suorituskykyisin auto, jolla olen ajanut, oli kaverin vanha eurovehje, johon upotettu fordin 302 v8, jossa noin 350 hv ja autollahan oli painoa 900kg. Valitettavasti välitykset loppui 250 km/h kohdalla...- hepoill
Mitä niil hepoil tekköö kun ei aijaakaan saa kuin
120km/h.
- -------------
Mitsun lanser evo 10.
Lähtee myös motarin rampilta................ - oma auto
eikä tuo enää järisytä kummallisesti.
kaikkeen tottuu ajanmittaan.
lähteehän se kuin jänis makuulta mutta nyt on alkanyt tuntua että mitä tällä suomessa tekee?, ei mitään.
ainoa käyttö on huvirata-ajelu kesällä.
mutta kyllä kulkee tietty ja jopa T5 volvo tuntuu äidin kauppakassilta vaikka kuinka kaasua polkisi.
eli omassani on kaikkien tuunauksien jälkeen 611hv ja 725nm. - suorituskykyä
Tehokkain millä olen ajanut, on tuo oma Peugeot 206 1,4.
Räväkkä peli.- oma auto..
tuossa on järkeä.
suomessa ja varsinkin pk-seudulla ehtii vaikka juosten liikennevaloista toisiin...
olet aivan oikeassa ja hyvän valinnan tehnyt...
itse olen etsimässä käytöautoksi jotain n.100hv pikkuautoa jolla on kiva kieputella keskustan pikkukaduilla ja parkata pikkuruutuihin.
- 500 heppaa
Ei 40 tonnin sorakuorma paljon painanut.
- -------
240hv takapyöriltä, kiva oli kokeilla mutta varmasti ikävä omistaa.
- oli se
minun vanha toyota, joka kiihtyi 0-600000km 18 vuodessa.
- Suorituskyky?
Aikanaan ajelin pompannapilla, 23 hevosvoiman kone jaksoi kuljettaa 5 henkilöä 110 kilometrin tuntinopeudella. Toisinsanoen 4.6 hevosvoimaa riitti yhtä henkilöä kohti. Mielestäni se on suorituskykyä, jos jokin.
- Kasi
On se vaan upeeta, varsinkin ison koneen vääntö!
Tehokkaimmat romut itellä vaan: diesel 260hp/840nm ja bensa 290hp/430nm - muuttoautolla
eli jenkeistä tuotu BMW M3 90-luvun lopulla. Joku vähän yli kolilitrainen kutonen siinä oli ja vähän päälle 300 heppaa automaattivaihteet. Nykäisi aika vihaisesti, kun antoi motarin rampilla lapikasta mutta kaupungissa klo. 16 ruuhkassa pystyi matelemaan kevyesti muiden tahdissa.
- mutta silti
nissan 350z on olut kyllä hauskempi ajettava.. Tosin tänään tuli nopeus sakot 177 hepan turvin.. 50 alueella laitakaupungin isommalla väylällä mittarin mukaan 70 ja todellinen ehkä 66.. sormet ristiin, että selviäis rikesakolla..
- Mopo-äijä
mutta silti kirjoitti:
nissan 350z on olut kyllä hauskempi ajettava.. Tosin tänään tuli nopeus sakot 177 hepan turvin.. 50 alueella laitakaupungin isommalla väylällä mittarin mukaan 70 ja todellinen ehkä 66.. sormet ristiin, että selviäis rikesakolla..
Kannattaa kokeilla auton suorituskykyä! On niin kivaa ajaa jalankulkijoiden keskellä 120km/h!
Toivottavasti saat kunnon sakot.
B-ryhmän Toyota Celica. n.700 hv. Kylläpä lähti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061