Minua kiinostaisi oikeasti perehtyä niihin todisteisiin joiden mukaan Jt:llä on totuus.
Real Man, mitä annettavaa sinulla on tämän suhteen? Minua ei todellakaan kiinosta lukea siitä että joku vuosi sitten joku ex-jt on tehnyt sitä ja tätä. Minä olen mokannut elämässäni monta kertaa ja niin olet sinäkin, niin on Tiuku ja muutkin nimimerkit, joten minusta on suhteellisen naurettavaa retostella ihmisten virheillä. Minusta olisi todella hämmästyttävää jos joku pystyisi käyttäytymään täysin tasapainoisesti tilanteessa jossa hän joutuu kaikkien läheistensä hylkäämäksi.
Vai mikä tarkoitus näillä "se teki sitä ja tätä" väittelyllä oikein on?
Sinällään on erittäin hyvä jos ex-todistajien esittämiä vääriä syytöksiä oijotaan, mutta voitaisiinko henkilöön tarttumiset jättää vähemmälle, koska kukaan meistä ei ole täydellinen.
Minua kiinostaisi tietää siitä miksi sinä uskot Jt:llä olevan TOTUUDEN. Mitä TODISTEITA sinulla on asian suhteen?
Real Man, mitä annettavaa
9
523
Vastaukset
>>Minua kiinostaisi tietää siitä miksi sinä uskot Jt:llä olevan TOTUUDEN. Mitä TODISTEITA sinulla on asian suhteen?
No sehän tässä se huvittava puoli onkin, että tyyppi ei edes usko jehovantodistajilla olevan mitään totuutta, vaan tietää sen olevan huttua. Se ei kuitenkaan estä pysymästä seurakunnassa ja näyttelemästä jehovantodistajaa, ja samalla tyydyttämästä huonoa omaatuntoa haukkumalla kaikki entiset jehovantodistajat maan rakoon. Ehkä näin toimimalla saa jollain kieroutuneella tavalla kaiken pysymään kauhun tasapainossa?- ????????
Etteköhän te voi keskustella keskenänne siellä VS sivuilla josta tänne tulittekin. Eikö aloitus ole nyt hieman läpinäkyvä?
???????? kirjoitti:
Etteköhän te voi keskustella keskenänne siellä VS sivuilla josta tänne tulittekin. Eikö aloitus ole nyt hieman läpinäkyvä?
>>Eikö aloitus ole nyt hieman läpinäkyvä?
Jaa-a, riippuu varmaan mitä siitä läpi näkyy. Mielestäni joku herran kommervenkeistä kummastunut kyselee niistä, eikä tuossa kai sen läpinäkyvämpiä osioita ole?
- neitoni
todisteita jos haluat ja tunnut haluavan,tämä palsta on liian suppee ja lyhyt,neuvon kuten muitakin kiinnostuneita,menkää JT:n salille kokoukseen tai jos jännittää,soita ensin jollekin paikalliselle JT:lle.
Siitä se lähtee,sit teet omat havainnot,mut uskon et tykästyt rehtiyteen toimeen>>>>todisteita jos haluat ja tunnut haluavan,tämä palsta on liian suppee ja lyhyt,neuvon kuten muitakin kiinnostuneita,menkää JT:n salille kokoukseen tai jos jännittää,soita ensin jollekin paikalliselle JT:lle.
Siitä se lähtee,sit teet omat havainnot,mut uskon et tykästyt rehtiyteen toimeen
- Real Man
>>Real Man, mitä annettavaa sinulla on tämän suhteen?
Minulla ei tarvitse olla mitään annettavaa, jehovantodistajuus on minun Itä-Saksani, josta minä en koskaan pääse eroon.
Tässä termi: Ostalgia
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ostalgia
>>Minua ei todellakaan kiinosta lukea siitä että joku vuosi sitten joku ex-jt on tehnyt sitä ja tätä.
Hyvin yksinkertaista, älä lue!
>>Vai mikä tarkoitus näillä "se teki sitä ja tätä" väittelyllä oikein on?
Jokainen räyhäluopio tietää, että vaikka joskus vakiintuisi, niin sonnanheittosi ja kusetuksesi on aina edessäsi.
>>mutta voitaisiinko henkilöön tarttumiset jättää vähemmälle,
Kohtuuton pyyntö, kun muistaa luopiosonnanheiton. Sitä saa mitä tilaa!- osuus?
>>>>Jokainen räyhäluopio tietää, että vaikka joskus vakiintuisi, niin sonnanheittosi ja kusetuksesi on aina edessäsi. Minulla ei tarvitse olla mitään annettavaa, jehovantodistajuus on minun Itä-Saksani, josta minä en koskaan pääse eroon.
- neitoni
osuus? kirjoitti:
>>>>Jokainen räyhäluopio tietää, että vaikka joskus vakiintuisi, niin sonnanheittosi ja kusetuksesi on aina edessäsi. Minulla ei tarvitse olla mitään annettavaa, jehovantodistajuus on minun Itä-Saksani, josta minä en koskaan pääse eroon.
ja kaikille sanon,vilpittömästi he,vanhat ja nuoret,eri mais,oli hyvin koulutetut tai ei,ne menee luukaaleihin rikkaittaiten ihmistesten luo,köyhiin majoihin ja antaa luettavaa,noin vain.voisin kertoakertoa monta tunnettua henkilöä,mut se ei kuulu tähän
- koo.koo
osuus? kirjoitti:
" Minkä verran WT-seuran kirjallisuudesta löytyy kusetusta (tarkoitan tällä kusetuksella sitä että asiat esitetään TOTUUTENA vaikka todellisia todisteita ei olisikaan)? "
HOHOOHOHOHOHOOHO. Oisko lähellä 120%. Yli 100% joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584