Cadillac on Amerikan mersu?

Miten on

Elviskin niitä kavereilleen jakeli lahjoiksi, eikös Cadillac ole rapakon takana kova sana, millainen on ajaa, onko kokemuksia? Suomessa ei taida hirveästi olla, ehkei parhaita talviautoja...

12

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^^^^^^^^^^

      Miksei olisi hyvä talviauto?
      Eiköhän amerikassa ole aivan samanlaisia talvia kuin täälläkin. Vai ajattelitko etteivät ihmiset siellä aja talvisin ollenkaan?

      • Nastat kun on kielletty. Suolataan vaan.


    • tilauto

      Seville sts northstar taisi olla aikansa nopein sarjavalmisteinen sedani?? sellainen mielikuva on ja silloinkin tehtiin mersuja.

      Tämän kirjoituksen aikana soi
      Reo Speedwagon - Take It On The Run
      Ehtaa jenkkikamaa

      • hyvä peli

        Niin sitä vaan luullaan, että ei jenkeillä pärjää talvella. Eihän kanadassakaan ole kuin -40- -50c parhaillaan ja lunta muutama metri.....

        Cadillakin historiaan mahtuu monenmoista autoa, merkkinä kuitenkin jenkkien paras mielestäni. Mercedes on arvostettu merkki jenkeissä, mielestäni ei voi verrata MB/Cadillac.

        GM tuotteiden arvojärjestys -8o luvulla seuraava:

        1. Cadillac
        2. Buick tai (oldsmobile)
        3. Oldsmobile
        4.Pontiac
        5. Chevrolet

        HUOMAA: Älä sekoita oldsmobilea noihin suomeen tuotuihin 5.7 dieseleihin, jotka kaikki meni rikki. Merkkinä Olssi OLI arvostettu. Nyt myöhemmin Oldsmobile merkki lopetettu.


    • LuksOri

      Onpa tainnut Lexus vietä amerikoissa Cadillacin paikan. Eikä siinä mitään, onhan se parempi. Kyllähän kyyti oli mukavaa Cadillcissa, mutta eihän ne pelitä kauan. Luotettavuus ja toimivuus kaikin puolin on Lexuksen valtti.

      • löpön!

        Älä joutavia höpötä! Lexus on jenkeille vain tavallinen tojota, kreolit, sutenöörit ja huumediilerit ajaa niillä. Cadillac on jenkeille edelleenkin instituutio enkä tarkoita tässä yhteydessä näitä malleja joita tuodaan eurooppaankin.


    • Näin on

      Pilattu entinen hyvä auto.

      • petskuki

        gm:n romujahan tuo on... kuten myös Buick, Chevrolet, Daewoo, GMC, Holden, Hummer, Opel, Pontiac, Saturn ja Vauxhall.
        Lisäksi yhteistyö kumppaneina Isuzu, Subaru ja VAZ... Saabko pilasi..? Kaikkiko..?


      • juuri Saab
        petskuki kirjoitti:

        gm:n romujahan tuo on... kuten myös Buick, Chevrolet, Daewoo, GMC, Holden, Hummer, Opel, Pontiac, Saturn ja Vauxhall.
        Lisäksi yhteistyö kumppaneina Isuzu, Subaru ja VAZ... Saabko pilasi..? Kaikkiko..?

        "Cadillac on yhdysvaltalainen loistoautomerkki, joka on osa General Motorsia. Sen päämarkkina-alue on Yhdysvallat, mutta malliston uudistumisen myötä merkki on saanut jalansijaa myös Euroopan markkinoilla. Cadillac valmistaa Ruotsissa, Trollhättanissa Saab 9-3:n pohjalevylle uutta Cadillic BLS -mallia."


      • jenkki....
        petskuki kirjoitti:

        gm:n romujahan tuo on... kuten myös Buick, Chevrolet, Daewoo, GMC, Holden, Hummer, Opel, Pontiac, Saturn ja Vauxhall.
        Lisäksi yhteistyö kumppaneina Isuzu, Subaru ja VAZ... Saabko pilasi..? Kaikkiko..?

        GM on automiehen/naisen valinta jenkkiautoista.

        Mopar on aina tullut perässä ja tulee edelleenkin.


      • että mainitsit
        jenkki.... kirjoitti:

        GM on automiehen/naisen valinta jenkkiautoista.

        Mopar on aina tullut perässä ja tulee edelleenkin.

        tuon "jenkkiautoista", niin pysytään oikeassa kategoriassa.
        Laatuautot ovat sitten ihan erikseen, siinä ei GM:lla ole mitään jakoa.


      • ja kerro
        että mainitsit kirjoitti:

        tuon "jenkkiautoista", niin pysytään oikeassa kategoriassa.
        Laatuautot ovat sitten ihan erikseen, siinä ei GM:lla ole mitään jakoa.

        Sinä kun tunnut tietävän autoista, niin tosiaan kerro meille kaikille nuo laatuautot, että me kuluttajat osaamme ostaa oikeata merkkiä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe