kyselisin semmosta että missä olis vika, auto on vm 89 mb w124 farmari ja bensa mittari ei toimi. bensamittari näyttää melkein koko aika puolta tankkia vaikka on oikeasti tyhjä ja välillä näyttää tyhjää vaikka tankissa on bensaa. veikkaisin että tankin anturissa voisi olla vika mutta kun vika voi melkeen olla missä vaan.
bensamittari ei toimi mb 124
4
2055
Vastaukset
1985 Suzuki Swiftissä, sama vika. Ei paljon auta muu kuin pelailla trippimittarin kanssa, nollata se aina tankatessa ja arvioida, koska tarvitsee taas tankata...pari-kolme kertaa on tämän vuoksi tielle jäänyt kun bensa pääsi täysin loppumaan. Tosin johtuen siitäkin, että auto vei liikaa bensaa kun seos oli väärin.
Tod.näk.kosketushäiriö tankin anturissa, mutta kun se on siellä auton alla, niin mitenkäs sinne käsiksi pääsee ilman tankin irrotusta...bensamittari mittaritaulussa on vaihdettu jo edellisen omistajan aikana, mutta se ei ole vikaa poistanut. Välillä tosin toimii ihan oikeinkin, tosin näyttää oikeaa lukemaa vasta noin 15 km matkan jälkeen.- autoa
Aina voi kävellä.
No,koitappas kattoa takapenkin alle, sielä saattaisi olla luukku mistä saa sen anturin vaihdettua/korjattua! autoa kirjoitti:
Aina voi kävellä.
No,koitappas kattoa takapenkin alle, sielä saattaisi olla luukku mistä saa sen anturin vaihdettua/korjattua!Ei ole luukkua takapenkin alla, olen pari samanlaista autoa purkanutkin ja tankinkin irrottanut. Kyllä se tankki on sieltä irti otettava, ja niin varmaan aika monessa muussakin vastaavassa.....siellä se johtoliitin hapettuu tai se anturi vain muuten temppuilee.
Niissä autoissa, joissa tankki oli tavaratilassa tai takapenkin takana, on tuollainen homma helpompi, mutta turvallisuus tietysti kyseenalaisempi....lisäksi se bensa haisee sitten sisällä, jos se tankki jostain vuotaa...
- paljoa kannata
korjata.
Vika voi olla missä vain, sen etsintä on kalliimpaa
kuin korjaus.
Kun aina tankatessa merkkaa matkamittarilukeman
muistiin, niin omistaja-asteella oppii kyllä aika
nopeasti arvioimaan koska pitää tankata.
Minulla oli kerran 10 vuotta tuollainen rottelo
enkä jäänyt bensan loppumisen vuoksi koskaan
tielle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511