ainakin oikeaksi väite, mitä monet miehet jaksavat mainostaa. Eli...
Tuli käytyä Tallinnassa reissulla ns. vakipanon kanssa. En voinut olla huomaamatta, miten hyväkroppaisia ja kauniita virottaret poikkeuksetta olivat! Huomion arvoa lisää nyt se, että tämä mukanani ollut nainen (poikkeuksellisen hyväkroppainen itsekin:) ) komppasi täysillä mielipidettäni! Mitä mitä?! Eikö tällaisen mielipiteen pitänyt olla vain sovinististen suomisikamiesten mielipiteitä?
Yökerhossakin käydessämme riitti mielenkiintoista katseltavaa. ;) Naisista 90% oli niin upean näköisiä, joita Suomen yökerhossa illan aikana tulee vastaan korkeintaan pari. Se, mitä olisin jaksanut seurata koko illan oli naisten VYÖTÄRÖ! Se kun tuntuu olevan valitettavasti Suomessa katoava luonnonvara.
Entä paikalliset miehet sitten? Kaikki kuin samasta puusta veistettyä: Hinteliä, huonoryhtisiä miehiä, joilla venäläistyyppiset "luihumaiset" kasvonpiirteet, lyhyet epämuodikkaat hiukset, harmaat, tylsät, epäistuvat vaatteet. Jopa naisystäväni sanoi, että panisi itsekin mieluummin niitä naisia! :D
Vaikka otetaan vertailuun se perus "pallinaamainen" suomimies, niin nykyisin useat nuoret suomimiehet osaavat jo (ainakin baariin mentäessä) laittaa hiuksensa ja katsoa edes hieman, mitä päälleen laittavat.
Ihmettelen myös puhetta suomalaismiesten ylipainosta (Kuten suomen jääkiekkomaajoukkue,kaikki "ylipainoisia", toim. huom.). Uskon, että useimpien naisten mielestä harteikas ja salilla käyvä suomiMIES (joita näkee baarissa ja katukuvassa paljon) pesee kyllä mennen tullen virolaisen "riu'un".
Mutta mutta, nämä upeat naisolennot viekoittelevine liikkeineen ja elehtimisineen vielä kiehnäsivät ja tanssivat mielellään näiden ATM:n näköisten (oma mielikuva kuin tämä kirjailija Hännikäinen tai vast.) virolaisriukujen kanssa! Eli kaikki ATM:t tästä lähtien tietävät minne suunnistaa, kun haluavat naisilta muutakin huomiota kuin henkistä, suolalla kyllästettyä puukkoa. ;)
Vielä lopetuksena tuli mieleen huvittava kommentti naisystäväni suusta astuessamme laivaan takaisin suomalaisten pariin: "Onpas kiva tulla taas takaisin suomalaisten sekaan. Tuntee taas itsensä kauniiksi!" :)
Olisi tietysti ollut mukava jutellakin näiden virottarien kanssa, niin olisi ollut raportoitavaa luonnepuolestakin. Eivät he ainakaan kovin äkäisiltä näyttäneet. Noh, ehkä tämä luonnepuoli otetaan selville seuraavalla reissulla... ;)
Muilla kokemuksia? Itselle tuli todistettua
11
901
Vastaukset
- Kenny Rogers
"Se, mitä olisin jaksanut seurata koko illan oli naisten VYÖTÄRÖ! Se kun tuntuu olevan valitettavasti Suomessa katoava luonnonvara."
Eikös se ole pikemminkin kasvussa? ;) - suometar
Kyllä sinä ja sun tyttös ette taida tietää mitään siitä, millaisista miehistä monet naiset todella tykkäävät. Oon itekki käyny Virossa (eri paikoissa) useita kertoja ja kiinnittänyt huomiota, että siellä on tosi komeita miehiä. Aika lailla sitä , mitä kuvailit, mutta mun mielestä siiliksi ajeltu tukka, tiukka lihaksikas vartalo ja sikäläiset terävähköt kasvojen piirteet tekevät miehistä miehen näköisiä.
Ei se kuule sliippaus ja hienot vaatteet saa monissakaan naisissa aikaiseksi kuin ällötysreaktioita.
Ne virolaiset miehet vaikuttivat tosi konstailemattomilta ja rehdeiltä. Seurattiin yhdellä biitsillä paikallista lentopalloturnausta ja hyvin osasivat pelata. Siis urheilullisiakin!!
Löytyy niitä kyllä sellaisia Suomestakin. Suurin osa suomalaista vain on pilannut itsensä alkoholilla. Niin että en ihmettele, että virottaret viihtyvät... - tulin just satamamarketista
missähän sinä olet käynyt? Itse kävin virossa hakemassa takakontillisen viinaa niin kyllä ne nuoret kollit ihan siististi pukeutuneita olivat, poislukien satamassa tölkkejä kerännyt kerjäläinen. Mutta naiset on kyllä nättejä sielläpäin.
Epäilen tosin että ainoastaan hyvällä itsetunnolla varustetut naiset kykenevät yhtymään tähän mielipiteeseen, ei sillä että suomalaisissakaan mitään vikaa olisi.- KylmäNainen
huomannut juuri eroa pk-seudun ja Tallinnan naisten välillä.
Savon ja Tallinnan välillä on jo eroa. Samoin toisaalta Helsingin ja jonkun Saarenmaan...
- ja muusta
laittautumisesta. Kun nainen rupeaa oikeasti satsaamaan ulkonäköönsä, niin perus-lumpusta tulee nopeasti kaunotar. Yliseksuaalinen pukeutuminen on kuitenkin jopa virolaisten itsensä mielestä itä-eurooppalainen ilmiö, enkä minä, vaikka olenkin mies, halua Helsingistä mitään henkistä porttolaa.
- miax
Itäblokin naiset kauheasti kauniimpia ovat. Erilaisuus toki viehättää ja suomalaisen miehen silmään venäläinen koukkunenä saattaakin näyttää suomalaista pystymallia viehättävämältä, koska se on jotain mitä ei usein näe. Totuushan on kuitenkin se, että entisen itäblokin maissa naiset laittautuvat aivan toisella tapaa. Kyllä lähes kenestä tahansa saa tuntikausien puunaamisella upean ilmestyksen. Nykyään toki nuorissa korkeakoulutetuissa piireissä suhteudutaan halveksuen tuohon perinteiseen malliin, jossa mies ostaa kauniin ja palvelualttiin koristeen kotiinsa. Nuoret pukeutuvat enemmän unisextyyliin, aivan kuten Suomessakin. On tajuttu, että nainen on ihminen. Täällä Suomessakin amismestat ovat täynnä paljasta pintaa, pystyyn nostettuja tissejä, ihoa nuolevia minihameita, koristeellisia piikkikorkosaappaita, mustaksi meikattuja silmiä jne (ja joillain todella ne jenkkakahvat tursuavat liian pienten vaatteiden alta) ja kundeilla saattaa olla vaikka risaiset farkut, collegepaita ja lippis. Tai sitten vaihtoehtoisesti kundikin on voinut tällätä itseään vetämällä päälleen logokuteet ja mahdollisimman isot timantit korviin. Kun taas opiskelijamestoissa katsotaan tuollaista bimboilua ja äijäilyä melkoisen karsaasti ja kaikki ovat melkoisen arkisesti sulassa sovussa keskenään.
Olen ennenkin epäillyt, että ATM:t ym ovat pääasiassa amiksia, juuri sen vuoksi miten he kuvailevat kanssaihmisiään ja miten sugtautuvat naisiin. Itse TIEDÄN esim. vain VIISI ylipainoista naista hiukan lähemmin. Yhtään ylipainoista en varsinaisesti tunne. - rghfhfhgfhnf
miax kirjoitti:
Itäblokin naiset kauheasti kauniimpia ovat. Erilaisuus toki viehättää ja suomalaisen miehen silmään venäläinen koukkunenä saattaakin näyttää suomalaista pystymallia viehättävämältä, koska se on jotain mitä ei usein näe. Totuushan on kuitenkin se, että entisen itäblokin maissa naiset laittautuvat aivan toisella tapaa. Kyllä lähes kenestä tahansa saa tuntikausien puunaamisella upean ilmestyksen. Nykyään toki nuorissa korkeakoulutetuissa piireissä suhteudutaan halveksuen tuohon perinteiseen malliin, jossa mies ostaa kauniin ja palvelualttiin koristeen kotiinsa. Nuoret pukeutuvat enemmän unisextyyliin, aivan kuten Suomessakin. On tajuttu, että nainen on ihminen. Täällä Suomessakin amismestat ovat täynnä paljasta pintaa, pystyyn nostettuja tissejä, ihoa nuolevia minihameita, koristeellisia piikkikorkosaappaita, mustaksi meikattuja silmiä jne (ja joillain todella ne jenkkakahvat tursuavat liian pienten vaatteiden alta) ja kundeilla saattaa olla vaikka risaiset farkut, collegepaita ja lippis. Tai sitten vaihtoehtoisesti kundikin on voinut tällätä itseään vetämällä päälleen logokuteet ja mahdollisimman isot timantit korviin. Kun taas opiskelijamestoissa katsotaan tuollaista bimboilua ja äijäilyä melkoisen karsaasti ja kaikki ovat melkoisen arkisesti sulassa sovussa keskenään.
Olen ennenkin epäillyt, että ATM:t ym ovat pääasiassa amiksia, juuri sen vuoksi miten he kuvailevat kanssaihmisiään ja miten sugtautuvat naisiin. Itse TIEDÄN esim. vain VIISI ylipainoista naista hiukan lähemmin. Yhtään ylipainoista en varsinaisesti tunne.Itse olen ihan tyytyväinen opiskelijapiirien unisex-tyylisiin naisiin. Fiksuja ja ihan ok:n näköisiä, eipä siinä muuta tarvita.
Ylipainoon en edes osaa ottaa kantaa, koska jokainen ihminen kai määrittelee sen ihan omalla mittarillaan. Varmaan jotkut jotka täällä puhuvat 'lihavista naisista' tarkoittavat kaikkia, joiden vartalo ei ole tikkulaiha. Joku toinen tarkoittaa sillä painoindeksiltään ylipainoista jne. Mutta en minäkään montaa sellaista nuorta naista tunne joilla olisi mielestäni häiritsevissä määrin ylipainoa (eli sen verran että se voisi olla este halulleni seurustella kyseisen naisen kanssa).
Joka tapauksessa kauneus on katsojan silmässä eli jos rumuutta haluaa nähdä sitä varmasti myös näkee. - Amikset ovat YTM:iä
miax kirjoitti:
Olen ennenkin epäillyt, että ATM:t ym ovat pääasiassa amiksia, juuri sen vuoksi miten he kuvailevat kanssaihmisiään ja miten sugtautuvat naisiin. Itse TIEDÄN esim. vain VIISI ylipainoista naista hiukan lähemmin. Yhtään ylipainoista en varsinaisesti tunne."Olen ennenkin epäillyt, että ATM:t ym ovat pääasiassa amiksia"
En ole tavannut yhtään amista joka ei saisi pillua Amikset ovat YTM:iä kirjoitti:
"Olen ennenkin epäillyt, että ATM:t ym ovat pääasiassa amiksia"
En ole tavannut yhtään amista joka ei saisi pilluaolen ilmeisesti poikkeus.
T: Amis- teidän Corollathan
wlfwd kirjoitti:
olen ilmeisesti poikkeus.
T: Amison aina täynnä lutkia
- -------------------
Itsekin olen ihmetellyt, kuinka tuon maan naiset voivat olla niin kauniita ja miehet aivan vastakohtia.
Ehkäpä ne tytön geenit periytyvät äidiltä ja pojan isältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934