Kausi 7 ilmestyy juhannuksena! VAU! Sääli, että sitten on enää kausi 8 ilmestymättä...
Walker on mainettaan parempi sarja! On rentoa ja harmitonta viihdettä! Huumori toisinaan tahallista ja toisinaan tahatonta, mutta sarja on rento ja minä ainakin olen ilolla katsonut kaikki kuusi aiempaa kautta!
Walker Texas ranger
7
406
Vastaukset
Totta. Kun laittaa aivot narikkaan ja katsoo läpi sormien Chuck Norrisin yltiöamerikkalaista uhoa, Walker on ihan viihdyttävä sarja.
Sarjahan perustuu Norrisin leffaan Lone Wolf McQuade, joka on mielestäni paras Norrisin filmeistä. Walker on vain pikkuisen rupuista McQuadea sliipatumpi sälli.
Chuck Norris on kenties ollut tyylipuhtain John Waynen työn jatkaja amerikkalaisessa viihdeteoillisuudessa. Ihmettelen, että mies ei ole tehnyt yhtään varsinaista westerniä (vai onko? En ainakaan muista), vaikka monet hänen leffansa ovatkin nykypäivän länkkäreitä.
Suurin osa miehen elokuvista on kyllä aikamoista kuraa. Täysin katsomiskelvottomaan Norrisin filmiin en ole törmännyt, mutta en ole kaikkia nähnyt.
Toinen Norrisin leffa, jota voi kutsua hyväksi on mielestäni Vaikenemisen laki. Okei, ei puhuta leffan hölmöstä loppurymitelystä... Mutta muuten leffa on ihan mainio poliisielokuva. Taisi muuten olla Dennis Farinan ensimmäisiä töitä näyttelijänä.- Tutkijapoju
Norrisin "karismasta" perustuu sille, että mies oli karaten keskisarjan voittamaton maailmanmestari 1968-74...ja karatensa mies kieltämättä hallitsee!
Olen nähnyt kaikki Chuckin pääosaleffat, eikä länkkäreitä kyllä ole. Odotas, kaivan aivonystyröitä ja listaan pari helmeä...
...Juu toi Vaikenemisen laki. No Suoraa toimintaa leffat (I-III) menee ihan ramboilusta ja yltiöamerikkalaisuudesta.
Karatetaidoille moni hänen varhaistuotantonsa leffa pelkästään perustuu...
- Anonyymi
James Trivetten näyttelijä Clarence Gilyard kuoli vuonna 2022.
- Anonyymi00004
28.11.2022 66-vuotiaana.
- Anonyymi00006
Ja eilen kuoli Walkerin näyttelijä Chuck Norris 86 vuoden iässä.
- Anonyymi00003
Pluto TV:llä pyörii Walker Texas Ranger jaksoja koko ajan kellon ympäri ja alkaa taas aina alusta asti jossain vaiheessa. Myös kauden 7 ja 8 jaksoja näkyy siellä 👍
- Anonyymi00005
James Trivetten näyttelijä Clarence Gilyard kuoli vuonna 2022 66-vuotiaana pitkäaikaiseen sairauteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191