olla juuri sellainen, kuin eräs Jehovan todistaja kerran sanoi:
"Jos pysähtyy potkaisemaan jokaista tien varrella räkyttävää koiraa, ei koskaan pääsisi perille."
Aivan tyypillinen tilanne on juuri tämä:
Luopiot ja muut vastustajat "räkyttävät" ja haluaisivat, että heidän kanssaan jäisi kinaamaan.
Miksi yleensäkään jäädä heitä kuuntelemaan ja vielä vähemmän vastaamaan.
Aivan turhanpäiväistä ajanhukkaa.
Ei luopioilla ole mitään hengellistä annettavaa.
Tämä
19
629
Vastaukset
- rakki sinä
sitten itse olet tyhjänpäiväisen avauksesi
kanssa.? - kirkasotsa
pelkuri JT kirjoittaa salaa kielletylle palstalle. Mutta eipähän ollut mitään asiaa. Etkö muista mitä konventissa lupasit: pysyä poissa Internetin keskustelupalstoilta.
- ..........
..........
- koo.koo
Tämä
palsta taitaa 30.3.2009 klo 15.00
olla juuri sellainen, kuin eräs Jehovan todistaja kerran sanoi:
"Jos pysähtyy potkaisemaan jokaista tien varrella räkyttävää koiraa, ei koskaan pääsisi perille."
>>>>>>>>>>>Aika reteesti sanottu. Ai potkaisemaan? Minusta jt eivät ole edes onnistuneet osumaan.
Aivan tyypillinen tilanne on juuri tämä:
Luopiot ja muut vastustajat "räkyttävät" ja haluaisivat, että heidän kanssaan jäisi kinaamaan.
>>>>>>>>>>>>>>Järjen valoa kannattaa aina yrittää sytyttää, vaiikei aina onnistuisikaan.
Miksi yleensäkään jäädä heitä kuuntelemaan ja vielä vähemmän vastaamaan.
Aivan turhanpäiväistä ajanhukkaa.
>>>>>>>>>>>>>>>>Siksi, että huomaisit wc-seuran valehtelun. Kokeile: todista/pyydä jt todistamaan oikeaksi 607-1914 satuilut. Ti kysy montako maailmanloppuennustusta wc-seura on vuosien kuluessa syytänyt? Vertaa vaikka tähän.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jehovan_todistajien_eskato logia
Mieti samalla, mitä satukirja Raamattu sanoo vääristä profeetoista 5 Moos 18:20-22
Ei luopioilla ole mitään hengellistä annettavaa.
>>>>>>>>>>>>Jaa. Minusta eronneet vaikuttavat paljon hengellisemmiltä ja viisaammilta kuin laput silmillä wc-seuran satuihin uskovat, rahaa seuralle pakkotahtiin höheltävät jt-ressukat.- Syneus(m)
Terveisiä "reissulta"=)
>>Tämä palsta taitaa olla juuri sellainen, kuin eräs Jehovan todistaja kerran sanoi:
Tuollaiset lausunnot kertovat lausujansa luottamuksesta edustamaansa 'totuutta' kohtaan. Ja siitä ettei uskoaan uskalleta tarkastella kriittisesti.
>>Miksi yleensäkään jäädä heitä kuuntelemaan ja vielä vähemmän vastaamaan. Aivan turhanpäiväistä ajanhukkaa.
Toki uskonsa puolusteleminen ja sen kriittinen tarkastelu on ajanhukkaa, vaikka raamattu toisaalta sellaiseen kehoittaakin?
>>Ei luopioilla ole mitään hengellistä annettavaa.
Joillakin saattaa olla sitäkin tarjolla, kun taas osa ei ole tällaista koskaan väittänytkään olevan tarjolla.
Menit halpaan ja kategorisoit entiset jehovantodistajat yhdeksi möykyksi, joka on naiivi argumenttivirhe.Mitä siitä, jos nuo kurjat räksyttäjät osoittavatkin Raamatulla järjestön olevan väärässä, etkä kykene siihen mitään vastaan sanomaan. Se on vain saatanan ovela juoni. Ethän halua hylätä Jehova-jumalaa epäilemällä hänen asettamansa järjestön selittelyjä. Mitä siitä, jos nuo koirat osoittavatkin sinun olevan väärällä tiellä. Et vain välitä. Järjestölle uskollisena todistajana jatkat nenä pystyssä eteen päin.
- haukkuvat
Anna sinä opaskoirien opastaa itsesi pois valheellisen järjestön sisältä. Opaskoirat ovat kilttejä, eivät ne pure.
- Markku_Meilo
>>Miksi yleensäkään jäädä heitä kuuntelemaan ja vielä vähemmän vastaamaan.
Kun hankaliin kysymyksiin ei ole vastauksia, voi painaa pään pensaaseen.
>>Ei luopioilla ole mitään hengellistä annettavaa.
Eikö se riitä, että Vt-seuran osoittaa valheelliseksi ennustelijaksi? Luulisi jokaisen osaavan omalta kohdaltaan päättää jatkaako vanhaan malliin vai ryhtyykö toimenpiteisiin. - minä vaan
Olen ollut palstalla nyt jonkin viikon ehkä ja tullut ihan samaan tulokseen.
Muutama vilpitön kysymys on tullut vastaan, mutta suurin osa on alta arvostelun. Pääasia hakua todistajia, kun palstan tarkoitus on kuitenkin toinen. Siis kysymyksiä todistajien uskonnosta, jos olen oikein ymmärtänyt.
Olen vastaillut joihinkin ja huomannut että tyylini muuttuu joskus yhtä pistävksi kuin näiden muidenkin kirjoittajien.
Jotkut kelaavat "sata" (vähän alle) vuotta
vanhoja asioita pitkine todistus rimpsuineen ja odottavat kannanottoa.
Olen ajatellut samaa, valmiiksi ei tule vaik kuin vastailisin ja siksi olen päättänyt lopettaa lähipäivinä koko touhun ja keskittyä muuhun toimintaan.
Niin paljon löytyy täällä tosi kiinnostusta ihmisten keskuudessa, joka antaa todellista iloa kun saa kertoa Raamatun totuuksista ihmisille jotka todella janoavat totuutta. Ottavatpa he sen sitten omakseen tai ei, mutta ovat saaneet kuulla totuuden kuitenkin.
Se on Jehova joka kuitenin "vetää" ihmiset totuuden puolelle, ei me ihmiset.- Markku_Meilo
>>Jotkut kelaavat "sata" (vähän alle) vuotta
vanhoja asioita pitkine todistus rimpsuineen ja odottavat kannanottoa.
Ja mikä pahempaa he saattavat jopa viitata vielä vanhempaan Raamattuun. - varmaankin, että
sinua haukkui "vanha koira", MM joka ei koskaan oppinut tulemaan huonesiistiksi.
- minä vaan
varmaankin, että kirjoitti:
sinua haukkui "vanha koira", MM joka ei koskaan oppinut tulemaan huonesiistiksi.
on vaikea saada enää istumaan, joten ei se mua haittaa yhtään.
Eikä mun tartte onneksi kuitenkaan vanhan koiran jätöksiä korjailla. - Markku_Meilo
minä vaan kirjoitti:
on vaikea saada enää istumaan, joten ei se mua haittaa yhtään.
Eikä mun tartte onneksi kuitenkaan vanhan koiran jätöksiä korjailla.>>Eikä mun tartte onneksi kuitenkaan vanhan koiran jätöksiä korjailla.
Sinulle esittämäni asiat, joita jätöksiksi kutsut, ovat ehtaa Vt-tuotantoa sadan vuoden ajalta. Kas näin noiden jätösten tuottaja suhtautuu omaan tuotantoonsa:
”Meidän pitäisi arvostaa syvästi kaikkea sitä erinomaista hengellistä ravintoa, mitä ”uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija” -luokka on varannut Vartiotornin välityksellä tähän mennessä jo 94 vuotta.” (Vartiotorni 15. lokakuuta 1973 sivu 472)
”Yli sadan vuoden ajan on Vartiotorni-seuran julkaisuissa esitetty kaikkia elämän eri puolia koskevia ilahduttavia, oikeita totuuden sanoja, ja niitä on levitetty laajalti monilla kielillä.” (Vartiotorni 15. joulukuuta 1990 sivu 26)
Ja näin tuo jätösten tuotatja kehottaa suhtautumaan jätöksiin:
"On totta, että arvostelu, joka paljastaa jonkun uskonnon opetusten tai menettelyjen viat, saattaa ensin vaikuttaa ankaralta. Miten hänen tulisi kuitenkin suhtautua siihen? Ei niiden tavoin, jotka raivostuivat ja tulivat väkivaltaisiksi Stefanuksen arvostelun tähden. Pane sen sijaan merkille joidenkuiden ateenalaisten erinomainen suhtautuminen heidän kuultuaan Paavalin lausunnot. He hyväksyivät Raamatun totuuden ja tulivat uskoviksi omaksi ikuiseksi hyödykseen. " (Herätkää 8. toukokuuta 1975 sivu 22) - minä vaan
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Eikä mun tartte onneksi kuitenkaan vanhan koiran jätöksiä korjailla.
Sinulle esittämäni asiat, joita jätöksiksi kutsut, ovat ehtaa Vt-tuotantoa sadan vuoden ajalta. Kas näin noiden jätösten tuottaja suhtautuu omaan tuotantoonsa:
”Meidän pitäisi arvostaa syvästi kaikkea sitä erinomaista hengellistä ravintoa, mitä ”uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija” -luokka on varannut Vartiotornin välityksellä tähän mennessä jo 94 vuotta.” (Vartiotorni 15. lokakuuta 1973 sivu 472)
”Yli sadan vuoden ajan on Vartiotorni-seuran julkaisuissa esitetty kaikkia elämän eri puolia koskevia ilahduttavia, oikeita totuuden sanoja, ja niitä on levitetty laajalti monilla kielillä.” (Vartiotorni 15. joulukuuta 1990 sivu 26)
Ja näin tuo jätösten tuotatja kehottaa suhtautumaan jätöksiin:
"On totta, että arvostelu, joka paljastaa jonkun uskonnon opetusten tai menettelyjen viat, saattaa ensin vaikuttaa ankaralta. Miten hänen tulisi kuitenkin suhtautua siihen? Ei niiden tavoin, jotka raivostuivat ja tulivat väkivaltaisiksi Stefanuksen arvostelun tähden. Pane sen sijaan merkille joidenkuiden ateenalaisten erinomainen suhtautuminen heidän kuultuaan Paavalin lausunnot. He hyväksyivät Raamatun totuuden ja tulivat uskoviksi omaksi ikuiseksi hyödykseen. " (Herätkää 8. toukokuuta 1975 sivu 22)Kuules nyt MM, sä jaksat, mä en. Saisin kirjoittaa päivät pitkät vain sun kanssasi jos haluisin joka asiaan jotain sanoa.
- Markku_Meilo
minä vaan kirjoitti:
Kuules nyt MM, sä jaksat, mä en. Saisin kirjoittaa päivät pitkät vain sun kanssasi jos haluisin joka asiaan jotain sanoa.
>>Saisin kirjoittaa päivät pitkät vain sun kanssasi jos haluisin joka asiaan jotain sanoa.
En tiennytkään, että itse asioihin vastaaminen voi olla noin hidasta. Se selittääkin miksi olet laistanut kaikki asiakysymykset ja heitellyt pelkästään kevyttä proosaa. - olekaan....
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Saisin kirjoittaa päivät pitkät vain sun kanssasi jos haluisin joka asiaan jotain sanoa.
En tiennytkään, että itse asioihin vastaaminen voi olla noin hidasta. Se selittääkin miksi olet laistanut kaikki asiakysymykset ja heitellyt pelkästään kevyttä proosaa.mikään vakavan keskustelun foorumi.
Pelkkä huulenheittopaikka.
Kyllä kai sinunkin olisi pitänyt jo se huomata.
Olet tainnut sokeutua "ylen oivallisesta apostoliudastasi" - Markku_Meilo
olekaan.... kirjoitti:
mikään vakavan keskustelun foorumi.
Olet tainnut sokeutua "ylen oivallisesta apostoliudastasi">>mikään vakavan keskustelun foorumi.
Aika ajoin jehovantodistajaiksi mieltämäni kirjoittajat esittävät liturgiaansa aivan vakavalla otteella, viittaavatpa esittämiensä asioiden olevan nk. totuutta. Siitä syystä kevennän hieman Vt-seuran omalla materiaalilla. - neitoni
olekaan.... kirjoitti:
mikään vakavan keskustelun foorumi.
Olet tainnut sokeutua "ylen oivallisesta apostoliudastasi"ylen oivallinen apostoli,jeee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842149Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262030Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771412Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400- 671303
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071045Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811012Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266997Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990- 131898