Arvoisat toisen sukupuolen edustajat..... en voi käsittää erästä seikkaa. Kun olen kaverini kanssa vaikkapa ravintolassa istumassa iltaa, saattaa tulla jostakin mies joka istahtaa pöytään, tuijottaa ja on vaan siinä. Kun häneltä kysyy jotain, tervehtii, yrittää ymmärtää mikä on, vastaukseksi saa yleensä vain humaltuneen katseen, yhä lähemmäs ja enemmän iholle pyrkivän miehen, eikä mitään muuta. En ymmärrä tätä. Sellaista sattuu useammin ja se on erittäin outoa ja vaivaannuttavaa. Itse yritän olla kohtelias, mutta mitä näille tapauksille pitäisi tehdä?
Miehen tuijotus?
9
411
Vastaukset
- dsljhgf
Se ravintola Meccassa ja sulla tukka ponnarilla?
- Liina
Toi oli hyvä! En kyllä ole valitettavasti. Itse kuulun siihen kastiin sen ilmoituksen suhteen että se oli aivan mahtava ja olisi hienoa joskus olla moisen romanttisen tykityksen kohteena.
Olen jotenkin hirveän väsynyt miehiin jotka odottavat naisilta vain ymmärrystä, jota itse uskon tuollaisten kännissä lähestyvien hakevan.. - dsljhgf
Liina kirjoitti:
Toi oli hyvä! En kyllä ole valitettavasti. Itse kuulun siihen kastiin sen ilmoituksen suhteen että se oli aivan mahtava ja olisi hienoa joskus olla moisen romanttisen tykityksen kohteena.
Olen jotenkin hirveän väsynyt miehiin jotka odottavat naisilta vain ymmärrystä, jota itse uskon tuollaisten kännissä lähestyvien hakevan..Tää Suomen verotus asettaa näitä rajoitteita ilmoitukseen käytettävissä oleville varoille, mutta täällä on sulle mielin määrin varmaan aivan mahtavia ja romanttisia, mutta vähemmän varakkaita ihmisiä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000028
Täytyy kuitenkin varoittaa, että se saattaa tehdä viestistä mahtavasti romattisemman, jos sen on kirjoittanut ilmeinen monimiljonääri. - Liina
dsljhgf kirjoitti:
Tää Suomen verotus asettaa näitä rajoitteita ilmoitukseen käytettävissä oleville varoille, mutta täällä on sulle mielin määrin varmaan aivan mahtavia ja romanttisia, mutta vähemmän varakkaita ihmisiä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000028
Täytyy kuitenkin varoittaa, että se saattaa tehdä viestistä mahtavasti romattisemman, jos sen on kirjoittanut ilmeinen monimiljonääri.Pah.. aika moni tietää että suomalainen nainen haluaa tulla omillaan toimeen ja on taloudellisesti itsenäinen. Ei se kuitenkaa pois sulje hyvien tapojen vaalimista ja tyylikästä flirttiä.
- dsljhgf
Liina kirjoitti:
Pah.. aika moni tietää että suomalainen nainen haluaa tulla omillaan toimeen ja on taloudellisesti itsenäinen. Ei se kuitenkaa pois sulje hyvien tapojen vaalimista ja tyylikästä flirttiä.
Ja sellainen tyylikäs flirtti maksaa 20.000€? Se on miljonäärille pikkuraha, mutta käytännössä mahdoton summa useimmille, jotka jättävät ilmoituksiaan treffipalstoille. Vaikkapa opiskelijalle voi lehteen jätetty treffi-ilmoitus voi olla suhteellisesti paljon suurempi taloudellinen kustannus. Älä nyt hermostu, varmasti jokainen ottaisi mieluummin miljonäärin kuin tyhjätaskun. Jos on paljon rahaa, sitä voi käyttää paljon, tyylistä en sit tiedä. Vähän vaikuttaisi siltä, että sekin haluttu tuoda ilmi, että paalua piisaa. "Ostan sut jos oot myytävänä, luulen että kaikki ovat."
humalaiseen mieheen. Niitä on varsinkin iltaisin liikenteessä seurusteluravintoloissa. Varsinkin viikonloppuisin. On mahdollista, että törmäät tällaiseen lajinsa edustajaan vielä jatkossakin, jos aiot uudestaan käydä mainitunlaisissa paikoissa ilta-aikaan:)
- Liina
No joopa. Mutta peräänkuulutan itse sitä että jos haluat tehdä tuttavuutta, pitää osata tehdä vaikutus. Miten miehet kuvittelevat löytävänsä henkisesti tasapainoisia ja hyväntuulisia naisia kumppaneikseen, ja ylipäätään naisen jaksavan välittää huomion osoituksista jos aina baarissa joutuu terapoimaan ja väistelemään halin tarpeessa olevaa humalaista.
- mirame81
Liina kirjoitti:
No joopa. Mutta peräänkuulutan itse sitä että jos haluat tehdä tuttavuutta, pitää osata tehdä vaikutus. Miten miehet kuvittelevat löytävänsä henkisesti tasapainoisia ja hyväntuulisia naisia kumppaneikseen, ja ylipäätään naisen jaksavan välittää huomion osoituksista jos aina baarissa joutuu terapoimaan ja väistelemään halin tarpeessa olevaa humalaista.
Se on niin että joltain miehiltä puuttuu rohkeutta tulla juttelemaan selvinpäin.Sitten kun lähestytään niin uskalletaan humalassa...mutta sitten tuli se kinkkinen juttu.Mitä uskaltasin sanoa.Selvinpäin mies voi olla oikea kultakimpale.Näin ainakin minun kohdalla käi n10v tuojotusta vaan,jkunnes minä tein eka askeleen selvinpäin tutustuttiin:)
- ymmärtäjiä
Liina kirjoitti:
Minäkään en ole yhtään hoitaja-tyyppiä, ja niin on minuakin halattu ja tuijotettu tai vuodatettu onnetonta elämää. Todettu että kuinka olen halattava. Ehkä sun kannattaa valita vähän erilainen menopaikka. Jos asut isommalla paikkakunnalla, niin siellä löytyy paikkoja erilaisilla kävijäprofiileilla. Pienellä paikkakunnalla on vähän vaikeempaa.
Tai muuta tyyliäsi, valitse tiukka juristi-ekonom-tyyli. Harva humalainen tulee halaamaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2629416IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3206585Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681574Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61371Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921205- 1091141
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721013Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40842Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23736MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311728