Onko kuitenkin niin, että joidenkin horoskooppimerkkien kanssa tulee vain toimeen paremmin kuin toisien? Entä parisuhteessa?
Mikä on oma merkkisi?
Horoskoopeista
17
487
Vastaukset
- scale
en mä usko horoskooppeihin. Miten kummassa syntymähetki voisi määritellä ihmisen kohtalon. Etenkin, kun samaan aikaan syntyy monta muutakin?
- vänksy
on? Jollet haluu sanoo, niin onks se kans joku vesimerkeistä vai maamerkeistä vai mikä?
- scale
vänksy kirjoitti:
on? Jollet haluu sanoo, niin onks se kans joku vesimerkeistä vai maamerkeistä vai mikä?
en mä halua tarkemmin kertoa.
- vänksy
scale kirjoitti:
en mä halua tarkemmin kertoa.
Maa- ja vesimerkit parhaiten sopii joko suoraan tai ristiin toistensa kanssa. Noin oon huomannut ihan jo lähipiirissäkin sen olevan.:)
- ihmisten.......
kanssa tulee toimeen paremmin kuin toisten. Itse tulen toimeen paremmin niiden kanssa, jotka eivät usko horoskooppeihin. Näen horoskooppiuskovaisten toistavan systemaattista (ja yleisinhimillistä) ajatusvirhettä, jossa havainnoista poimitaan vain omia teorioita tukevia seikkoja mutta ei kumoavia.
Omapäinen härkä oli tuota mieltä. :) - random_N
Uskon että jokainen horoskooppikuvaus pätee jokaiseen ihmiseen ja toisaalta menee osittain ohi. Eli siellä on sopivasti vastakohtaisuuksia niputettu ja itse asiassa kaikissa kuvauksissa pyörii samat asiat.
Silti saatan sanoa jostakin ihmisestä että tämä on niin tyypillinen X siinä ja siinä mielessä. Esimerkiksi itsestäni sanon että olen tyypillinen kaksonen sosiaalisuuden suhteen tai että sisko on luovuudessaan tyyppikalat. En kuitenkaan sen kummemmin usko asiaan. Joo, järjellä ajatellen huuhaatahan ne ovat mutta kyllä mä silti olen niistä kiinnostunut. :) Mielelläni aina tutkailen miten ihmiset vastaavat horoskooppimerkkinsä kuvausta. Luonneyhtäläisyyksiä löytää aina mihin tahansa merkkiin, myös siihen syntymäajan mukaiseen.. ;D
Tilastojeni kätköistä löydän tiedon että romanttisessa mielessä mulle parhaiten ovat sopineet skorpioni ja jousimies, ystävinä skorpioni ja vaaka. Itse olen skorpioni.- sirpamaikkarilta
Ja en ees tiiä kuka on mikäki horoskoopiltansa. Ja mun oma horoskooppi ei vähempää vois pitää paikkansa.
Aluksi alkuun tietysti tää vakiovakuutus: en usko horoskooppeihin. Silti halutessani nään tiettyjä tyyppiesimerkkejä horoskoopeista. Joitakin havantoja, olen itse vaaka:
Tulen hyvin toimeen idealististen ja itsenäisten vesimiesten kanssa. Heidän kanssaan on helppoa olla.
Toinen vaaka-nainen on kaverina kiva, mutta aikaa jahkailuun ja punnitsemiseen asiassa kuin asiassa on varattava. Jos mennään ravintolassa syömään kimpassa, niin voi sitä punnitsemisen määrää... Samoin jo siinä, mihin ravintolaan mennään vai mennäänkö ollenkaan:P
Mies-vaaka kumppanina menee jo liian vaikeaksi. Elämä yhtä puntarointia:P
Leijona-naiset ovat työkavereina ihan kivoja, vaikka auktoriteettiongelmia voi syntyä, oli leijona ns. alempana tai ylempänä hierarkiassa. Vaaka venkoilee, eikä ole oikein kumpaakaan selvästi leijonan mielestä. Leijonat ovat herkkiä loukkaantumaan ja vaaka kokee diplomaattina olonsa jotenkin liian haasteelliseksi, ehkä.
Leijona-miesten kanssa vaaka-naisella on usein sähköä ilmassa, mutta kaikki saattaa kaatua jo ennen kuin on alkanutkaan leijonan ollessa liian "kuningas" ja päällekäyvä. Sehän ei vaaka-naiselle passaa.
Kaksoset ovat kavereina kivoja ja vaaka voi tasapainotella mukavasti kaksijakoisen kaksosen kanssa. Mutta aikaa myöten se saattaa käydä päättämättömälle vaa-alle raskaaksi. Sosiaaliset kaksoset kuitenkin viehättävät hieman umpimielistä vaakaa.
Tämä oli huumoria, olkaa hyvä:)tilastollisesti - oli syy-seuraussuhde mikä hyvänsä. Silti yksilö on aina yksilö ja yksilöiden kanssa joudumme päivittäin tekemisiin. Voi myös olla et syntymäpaikka korreloi luonteen kanssa, mut en mä silti kysele treffi-ilmoituksessa syntymäpaikkaa tai valkkaa kavereita sen perusteella.
Oletuksesta huolimatta uskon et tilastollinen riippuvuus on niin pientä et yksi ihmiselo ei riitä sitä havaitsemaan.- KoppavaHoro
mutta parhaimmista ystävistäni lähes kaikki ovat neitsyitä horoskoopeiltaan.
Kaksosten kanssa tunnun tulevan juttuun hyvin, oinaiden kanssa olen usein napit vastakkain, rapumiesten kanssa ei mikään toimi ja lankean yleensä skorpioneihin tai jousimiehiin.
Itse olen tuplavaaka. - vänksy
olevan niin.
Parhaiten mä itse tuun toimeen miehistä rapujen kanssa ja naisista skorppareitten kanssa.
Vaakanaisen kanssa mulla on tosi hyvä ja tasapainoinen monivuotinen ystävyyssuhde.
Skorpioninaisia taas on kasaantunut mun elämääni useita ja ne hallitsee, mutta tavallaan suojeleekin.
Joitain yksittäisiä merkkejä muitakin on, joiden kanssa voidaan olla hyvissä väleissä jopa ystäviä.
Kaikkien merkkien edustajia en ees tunne.
Tulen merkit on vähiten sopivia, vaikka yhdestä jouskarista onkin tullut hyvä ystävä. Muuhun ollaankin liian erilaisia.
Horoskoopit ei hallitse mun elämää, mut en voi sille mitään et jos mies on rapu, niin kiinnostus herää varmimmin. Tiedän myös et tulen merkkejä mun on paras parisuhdemielessä välttää.:)- vänksy
laittaa et olen härkä.
- kieltämättä
totta... Tosin riippuu niin monesta asiasta muutenkin (esim. nousevat merkit).
Olen vesimies. ja kyllä joittenki kanssa vaan tulee paremmin toimeen "horoskooppisestikki", oli parisuhde tai ei. jos natsaa niin se natsaa. ilman ja tulen merkkien (miesten) kanssa sopii yleensä hyvin mutta maamerkkien kans kaikkein vähiten.. liian erilaisia.
- cat_on_fire
Onko kuitenkin niin, että joidenkin horoskooppimerkkien kanssa tulee vain toimeen paremmin kuin toisien?
-On tietenkin, minun kanssani ei voi olla tulematta toimeen;D No..itse en perusta horoskoopeista, joten en ole huomannut tai etsinyt syytä toimimiseen/toimimattomuuteen horoskoopeista..
Entä parisuhteessa? Katso edellinen vastaus;)
Mikä on oma merkkisi? Kaksoset - St.Jude
en niihin usko..mut jotkut luonnejutut kieltämättä pitää paikkaansa:)
Itse hoksasin jossain kohtaa et ystäväpiirissä on vain ja ainoastaan muutaman merkin edustajia.
En ole sitä aikaisemmin edes miettinyt,mut näin se vaan jostain syystä on.
Sama kyl pätee kumppaneihin..löytyy vain niitä tiettyjä merkkejä.
Juu ja skorppari olen itse:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2629416IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3206585Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681574Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61371Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921205- 1091141
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721013Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40842Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23736MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311728