Tästä palstasta

kotelomekko-09

Onko kirjoituksilla mitään tekemistä miehen logiikan kanssa vai onko tää vain joku ämpäri johon kaadetaan vaikka mitä?

Joskus aloitukset viittaa teiniän ja hyvin kypsymättömään logiikkaan.

25

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • random_N

Täällä on kaikenlaista viestiä. Tee hyvä aloitus, niin se kyllä ottaa tuulta alleen.

• kirjoittajiensa näköinen. Monet asiaan on kaluttu jo useampaan kertaan. Uskon että suurin osa kirjoittajista on täysi-ikäisyyden rajan ylittäneitä. Teinit viihtyy keskenään muualla.

• kotelomekko-09

teille kaikille asiallisista vastauksista.
        Olen seurannut tätä vain muutaman päivän. Siksi tuo ihmettelvä aloitus.

Ei nyt tule mieleen mitään fiksua uutta aloitusta.

Hyvää päivänjatkoa vain kaikille =)

• Papeete1

Mies kirjoittaa, niin se on puhdasta miehen logiikkaa. Miehen käytöksestä voi kysellä ja kertoa myös naiset.

Kyllä täältä ihan asiaakin löytää, jos haluaa. Ei ole mikään pakko availla sellaisia joista heti näkee että ne on ihan jotain muuta.

Itse tykkään että hupia on seassa, muuten menisi liian vakavaksi.

• persona-non-grata

vaatiakaan? Kaikki me olemme erilaisia ... myöskin henkisesti eri tasolla. Kysymys onkin nyt lähinnä siitä, kuka sietää erilaisuutta ... siedätkö sinä?

• kotelomekko-09

siedän erilaisuutta.
        Siitä ei ollut kysymys.

Ihmettelin lähinnä noita välillä hyvinkin provokatorisia ja kypsymättömiä kirjoituksia.

Itselläni vaikeeta sulatella tahallisia loukkauksia ja kanssaihmisten aliarvioimista/mollaamista.
        Sitäkin esiintyy runsain määrin, mutta sed ehkä kuuluu tänne keskustelupalstoille.
        Taitaa olla joillekin mielipahan ja turhautumisen purkautumispaikka.

Tosi on myös, ettei tarvii lukea kaikkea eikä takertua pikkujuttuihin.
        Opetteln tässä vähitellen.

• persona-non-grata
        kotelomekko-09 kirjoitti:

siedän erilaisuutta.
        Siitä ei ollut kysymys.

Ihmettelin lähinnä noita välillä hyvinkin provokatorisia ja kypsymättömiä kirjoituksia.

Itselläni vaikeeta sulatella tahallisia loukkauksia ja kanssaihmisten aliarvioimista/mollaamista.
        Sitäkin esiintyy runsain määrin, mutta sed ehkä kuuluu tänne keskustelupalstoille.
        Taitaa olla joillekin mielipahan ja turhautumisen purkautumispaikka.

Tosi on myös, ettei tarvii lukea kaikkea eikä takertua pikkujuttuihin.
        Opetteln tässä vähitellen.

Toisen/toisten tietoinen väheksyminen ja loukkaaminen ei saisi olla koskaan hyväksyttävää. Yleensä se, ketä itsensä ylentää, alennetaan:). Valitettavasti sitä vain tapahtuu näillä palstoilla aika paljon, täällä kun ei sitä sefua ole, joka siistisi pahimmat törkeydet pois.

• ja täältä voi ammentaa. Sitä miehen logiikkaa siis:)
      Vähän naisenkin..

• Ai että "vähän" naisen logiikkaa... ;-)

• kypsymätöntä,

kun suurin osa palstan yli kolmekymppisistäkin on jämähtänyt elämässään vähintään viiden vuoden takaiseen tilanteeseen.

Ne luulee, että elävät ikuisesti, eikä aika mene eteenpäin.

• mulla ainakin

on viiden vuoden aikana tapahtunut aivan h-tisti ja olen yli 30v. Voivoi, kun tämä pieni palsta on vain ihan pikkuruinen osa mun elämää:D

• Mitä elämässä pitäisi tapahtua 30 ikävuoden jälkeen, ettei olisi jämähtänyt? Riittääkö, että tajuaa oman kuolevaisuutensa vai vaaditaanko jotain muutakin?

• edellinen
        mulla ainakin kirjoitti:

on viiden vuoden aikana tapahtunut aivan h-tisti ja olen yli 30v. Voivoi, kun tämä pieni palsta on vain ihan pikkuruinen osa mun elämää:D

itsehän tuon kypsyytesi juuri näytit.

• edellinen
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mitä elämässä pitäisi tapahtua 30 ikävuoden jälkeen, ettei olisi jämähtänyt? Riittääkö, että tajuaa oman kuolevaisuutensa vai vaaditaanko jotain muutakin?

voi vielä toteuttaa unelmiaan. Äläkä nyt kerro sitä iänikuista kuivaa astronauttihommaa seuraavaksi.

Siihen jämähtämisen välttämiseen riittää se, että elämä muuttuu ja ihminen pysyy spontaanina.

• elämä :
        edellinen kirjoitti:

voi vielä toteuttaa unelmiaan. Äläkä nyt kerro sitä iänikuista kuivaa astronauttihommaa seuraavaksi.

Siihen jämähtämisen välttämiseen riittää se, että elämä muuttuu ja ihminen pysyy spontaanina.

vasta alkaakin kun on pätäkkää :)

• kerroin
        edellinen kirjoitti:

itsehän tuon kypsyytesi juuri näytit.

miten asiat ovat. Elämässäni on tapahtunut ja tapahtuu koko ajan suuria muutoksia. Millään lailla en ole jämähtänyt, enkä jämähdä. Elämä vasta oikeastaan alkoi kolmekymppisenä:)

• edellinen
        kerroin kirjoitti:

miten asiat ovat. Elämässäni on tapahtunut ja tapahtuu koko ajan suuria muutoksia. Millään lailla en ole jämähtänyt, enkä jämähdä. Elämä vasta oikeastaan alkoi kolmekymppisenä:)

asiat voi ilmaista niin monella eri tapaa, esimerkiksi; kypsästi ja epäkypsästi.

• edellinen
        elämä : kirjoitti:

vasta alkaakin kun on pätäkkää :)

täytyy kompata.

• Luulen, että joillekin vauvamaisille 30 kalsarikännäilijöille ja muille kypsymättömille olioillle tämä saattaa olla ainoita paikkoja temmeltää. Saatat joutua kärsimään heistä kauankin, josseivat he;) löydä taas uutta leikkikehää jostakin:)

P:S Joskus sitä kaipaa aikaa kun oli 22v. "aikuinen", mutta vain joskus...:)

• tarkoitus :

keskustella Miehen logiikasta Yleisellä ja Yhtäläisellä Tasolla

• scale

Mutta valittaminen huonoista aloituksista on hedelmätöntä.

Jokainenhan voi tehdä sen mieleisensä aloituksen, eikö vaan?

• kotelomekko-09

En mielestäni valittanut. Se oli lähinnä toteaminen ja minusta aika totuudenmukainenkin.

Olen samaa mieltä, että on hedelmätöntä, mutta niin on moni muukin asia.
        Kaikki jutut ei kanna hedelmää eikä kai ole tarkoituskaan....

• scale
        kotelomekko-09 kirjoitti:

En mielestäni valittanut. Se oli lähinnä toteaminen ja minusta aika totuudenmukainenkin.

Olen samaa mieltä, että on hedelmätöntä, mutta niin on moni muukin asia.
        Kaikki jutut ei kanna hedelmää eikä kai ole tarkoituskaan....

ajavietettähän tämä ja täällä on välillä terapeuttista tuulettaa nuppiansa.

Siksi toiseen täällä on ihan hyviäkin tyyppejä ja välillä ihan oikeesti hyviäkin väittelyitä.

• kotelomekko-09
        scale kirjoitti:

ajavietettähän tämä ja täällä on välillä terapeuttista tuulettaa nuppiansa.

Siksi toiseen täällä on ihan hyviäkin tyyppejä ja välillä ihan oikeesti hyviäkin väittelyitä.

eikä pidäkään olla liian tosikko.

Elämässä tulee olla hupia ja ajanvietettä vaikka samassa pussissa.
        On tää varmaan ihan hyvä palsta, ainakin tänään mukavia juttuja.
        Katsellaan.....

• ...ainakin sellainen äänettömien ajatusten julkistamispaikka. Tänne voi heitellä niitä ajatuksia, joita ei IRL viitsi äänen sanoa.

Vähän sellainen "aivojen" tyhjennyspaikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      270
      9995
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      320
      7180
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      85
      1893
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      115
      1582
    5. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1481
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1181
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1149
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      47
      946
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      24
      810
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      762
    Aihe