vai virtaako suonissasi toista kansalaisuutta ja mitä?
Oletko puhdas
10
447
Vastaukset
- vänksy
ihan puhdas suomalainen oon.
- uk-ko
"puhdasverinen". Termi sinällään kalskahtaa rotuopilta ja tuo mieleen kansallissosialismin ylevimmät opit puhdasrotuisesta arjalaisesta kansasta...
Minuun on sekoitettu ainakin ruotsalaista ja saksalaista "verta". Tarpeeksi kaukaa jos etsitään, löytyy varmaan muutakin.
Kansalaisuuden virtaaminen suonissa on kuitenkin yhtä epämääräistä kuin olla kastettu olematta kristitty, kuten tuolta toisesta ketjusta sain hämmästyksekseni lukea. Mielenkiintoisia ajatuksia silti...- .¨.¨.¨.¨.
itse tehnyt sukututkimusta vai löytyykö nuo veret miten läheltä?
- sen enempää
kuin blondius (itse valittu) ja suomenruotsalaisuus (tätä en itse valinnut, mutta olen erittäin ylpeä siitä).
- rapiskarpalo
Suomessa.
juu. Verisyys ei näy päälle päin, vaan virtaa suonissa.
Jos taas puhdasverisyydestä puhutaan, niin sitäkin taidan olla, mitä ikinä sillä tarkoitetaankin... Ei ainakaan lähisuvusta löydy eksoottisempaa verta:(- NevilleR
toista jos kolmattakin. Ihan lähipolvista löytyy ranskalaista ja puolalaista verta, siinä 30-35%. Etanoliakin virtaa monasti about prosentin kymmenesosa.
/Nev aikas pitkälle ellei liianki ihan puhdas.
- Anonymous random visitor
Veressä virtaa ruotsalaisia geenejä Tukholman alueelta, ilmankos pidänkin sen seudun aksentista niin valtavasti.
Tunnen itseni transkansalaiseksi mutten Ruotsiin päin kallellaan ole, vaan enemmän tuonne euroopan etelä osiin.
Kaikesta huolimatta joka kerta kun kysytään missä asun tulen lisäki maininneeksi synnyinseutuni joka on jättänyt vahvan kotiseutuidentiteetin minulle. En vieläkään halua että minut mielletään pk-seutulaiseksi, minä vain asun täällä. - scale
väittävät, että me suomalaiset ollaan lähdetty alkujaan liikkeelle jostakin volgan mutkasta, mene ja tiedä.
Jos tarpeeksi pitkälle mennään, me ollaan joko raamatullisen tulkinnan mukaan Adamin ja Eevan jälkikasvun sukurutsan jälkeläisiä, tai tieteellisen tulkinnan mukaan sen ekan päästäisen jälkeläisiä kaikki.
Mut joo, sä et varmaan tarkoita ihan noin kaukaa, vaan lähimenneisyyttä. Sen mukaan mä olen Suomalainen ja sukuni on sekoitus hämäläisyyttä ja savolaisuutta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018721Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683091- 171514
- 741056
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63958- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73894- 65890