Missä kannattaa vaihdattaa renkaat

Tampereella?

Eli mikä olisi edullinen mutta asiallinen paikka & mitä maksaa? Rengaiden vaihtoa kun ei ollut hintaseurannassa.

6

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lötkänmäkeläinen

      Kotipihassa homma sujuu rauhalliseen tahtiin tunnissa. Eikä maksa mitään.

      • väärin 

        Ei siihen mene kuin vartti. Ihmetyttää nämä kädettömät, joka autosta pitäisi löytyä työkalut hommaan.


      • asian oikein
        väärin  kirjoitti:

        Ei siihen mene kuin vartti. Ihmetyttää nämä kädettömät, joka autosta pitäisi löytyä työkalut hommaan.

        Niin mutta kuinka moni voitelee pultit, käyttää oikeaa avainta ja oikeaa momenttia, puhumattakaan luotettavasta nosturista.

        Itse vaihdatan aina liikkeessä, siellä se homma tehdään oikein.


      • asian oikein kirjoitti:

        Niin mutta kuinka moni voitelee pultit, käyttää oikeaa avainta ja oikeaa momenttia, puhumattakaan luotettavasta nosturista.

        Itse vaihdatan aina liikkeessä, siellä se homma tehdään oikein.

        Ainakin helsingissä on rengasliikkeissä tosi "ammattilaisia", kuten voi lukea TM numerosta 4/2004.....

        Juttu oli otsikoitu "huonon osaamisen voimannäyte".

        Itsekin on joskus tullut nähtyä joissain autoissa näitä "ammattilaisten" paineilmatyökaluilla paskaksi kiristämiä pultinreikiä vanteissa. Vedetään vain niin, että hyvä etteivät pultit katkea.....ja sanomattakin on selvä, että jos tuollaisia pultteja yrittää sitten lihasvoimin irroitella, vaaditaankin vähän pidempi avain siihen hommaan...

        Itse en rengasliikettä tarvitse muuta kuin korkeintaan siihen, kun renkaat pitää vaihtaa vanteille. Ja kyllä sekin homma itse onnistuu, jos aikaa ja välineet on.

        Sensijaan renkaidenvaihto on kyllä ihan sen henkilön homma, joka autolla ajaakin.


      • nyrkkikyllikki
        M1978 kirjoitti:

        Ainakin helsingissä on rengasliikkeissä tosi "ammattilaisia", kuten voi lukea TM numerosta 4/2004.....

        Juttu oli otsikoitu "huonon osaamisen voimannäyte".

        Itsekin on joskus tullut nähtyä joissain autoissa näitä "ammattilaisten" paineilmatyökaluilla paskaksi kiristämiä pultinreikiä vanteissa. Vedetään vain niin, että hyvä etteivät pultit katkea.....ja sanomattakin on selvä, että jos tuollaisia pultteja yrittää sitten lihasvoimin irroitella, vaaditaankin vähän pidempi avain siihen hommaan...

        Itse en rengasliikettä tarvitse muuta kuin korkeintaan siihen, kun renkaat pitää vaihtaa vanteille. Ja kyllä sekin homma itse onnistuu, jos aikaa ja välineet on.

        Sensijaan renkaidenvaihto on kyllä ihan sen henkilön homma, joka autolla ajaakin.

        Tosimies tekee kaiken itse & omin käsin. Nyrkkipyykistä lähtien...


      • linnainmaan
        nyrkkikyllikki kirjoitti:

        Tosimies tekee kaiken itse & omin käsin. Nyrkkipyykistä lähtien...

        autohuoltoa. Ei ole kallis, rasvaavat pultit ja pesevät irtiotetut renkaat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe