Eli mikä olisi edullinen mutta asiallinen paikka & mitä maksaa? Rengaiden vaihtoa kun ei ollut hintaseurannassa.
Missä kannattaa vaihdattaa renkaat
6
369
Vastaukset
- Lötkänmäkeläinen
Kotipihassa homma sujuu rauhalliseen tahtiin tunnissa. Eikä maksa mitään.
- väärin
Ei siihen mene kuin vartti. Ihmetyttää nämä kädettömät, joka autosta pitäisi löytyä työkalut hommaan.
- asian oikein
väärin kirjoitti:
Ei siihen mene kuin vartti. Ihmetyttää nämä kädettömät, joka autosta pitäisi löytyä työkalut hommaan.
Niin mutta kuinka moni voitelee pultit, käyttää oikeaa avainta ja oikeaa momenttia, puhumattakaan luotettavasta nosturista.
Itse vaihdatan aina liikkeessä, siellä se homma tehdään oikein. asian oikein kirjoitti:
Niin mutta kuinka moni voitelee pultit, käyttää oikeaa avainta ja oikeaa momenttia, puhumattakaan luotettavasta nosturista.
Itse vaihdatan aina liikkeessä, siellä se homma tehdään oikein.Ainakin helsingissä on rengasliikkeissä tosi "ammattilaisia", kuten voi lukea TM numerosta 4/2004.....
Juttu oli otsikoitu "huonon osaamisen voimannäyte".
Itsekin on joskus tullut nähtyä joissain autoissa näitä "ammattilaisten" paineilmatyökaluilla paskaksi kiristämiä pultinreikiä vanteissa. Vedetään vain niin, että hyvä etteivät pultit katkea.....ja sanomattakin on selvä, että jos tuollaisia pultteja yrittää sitten lihasvoimin irroitella, vaaditaankin vähän pidempi avain siihen hommaan...
Itse en rengasliikettä tarvitse muuta kuin korkeintaan siihen, kun renkaat pitää vaihtaa vanteille. Ja kyllä sekin homma itse onnistuu, jos aikaa ja välineet on.
Sensijaan renkaidenvaihto on kyllä ihan sen henkilön homma, joka autolla ajaakin.- nyrkkikyllikki
M1978 kirjoitti:
Ainakin helsingissä on rengasliikkeissä tosi "ammattilaisia", kuten voi lukea TM numerosta 4/2004.....
Juttu oli otsikoitu "huonon osaamisen voimannäyte".
Itsekin on joskus tullut nähtyä joissain autoissa näitä "ammattilaisten" paineilmatyökaluilla paskaksi kiristämiä pultinreikiä vanteissa. Vedetään vain niin, että hyvä etteivät pultit katkea.....ja sanomattakin on selvä, että jos tuollaisia pultteja yrittää sitten lihasvoimin irroitella, vaaditaankin vähän pidempi avain siihen hommaan...
Itse en rengasliikettä tarvitse muuta kuin korkeintaan siihen, kun renkaat pitää vaihtaa vanteille. Ja kyllä sekin homma itse onnistuu, jos aikaa ja välineet on.
Sensijaan renkaidenvaihto on kyllä ihan sen henkilön homma, joka autolla ajaakin.Tosimies tekee kaiken itse & omin käsin. Nyrkkipyykistä lähtien...
- linnainmaan
nyrkkikyllikki kirjoitti:
Tosimies tekee kaiken itse & omin käsin. Nyrkkipyykistä lähtien...
autohuoltoa. Ei ole kallis, rasvaavat pultit ja pesevät irtiotetut renkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439