Miehillä on erittäin huonot käytöstavat kaupoissa!!!

zisel

Olin tässä joku aika sitten isossa marketissa ja kävelemässä yhden tai kahden ostokseni kanssa kassalle, kunnes joku äijä oikeen isolla kiireellä säntäsi ja kiilasi mut ostoskärryillään jotka oli TÄYNNÄ ostoksia. Ei ollut kaukana ettei olis tönännyt mua kumoon kärryillään! Huusin sille että "V*TUN SIKA!!" ja menin toiseen kassajonoon. Kun olin päässyt viereiseltä kassalta omien ostoksieni kanssa, huomasin että se äijä ei ollut päässyt eteenpäin jonossaan ollenkaan kun siellä sattui olee joku jolla oli jotain "ongelmia" kassalla. Harmi kun se ei kattonut muhun päin. Oisin näyttänyt kieltä ja keskaria sille!

Toinen kerta kävi kun menin ostamaan pelkän jauhelihapaketin kaupasta. Olin kävelemässä kassalle jossa ei ollut jonoa yhtään. Joku ukko otti oikeen juoksuaskeleita ja kiilas siihen mun eteen! Äijällä oli enemmän ostoksia kuin mulla ja MAKSOI VIELÄ KOLIKOILLA!!!!! Jumalauta mua vitutti niin paljon että kun se ukko katso mua kun seisoin oottamassa vuoroani samalla kun kassa laski sen kolikoita, niin sille ei varmaan jäänyt epäselväks mitä ajattelin!

Kolmas kerta sattui juuri hiljattain ja kävi juuri samallailla kuin tossa ekassa tapauksessa että ukko kiilas täydellä ostoskärryllä mun eteen ja mulla vaan pari ostosta. Myyjä sanoi ukolle että sulki juuri kassan. Teki mieli huutaa sille äijälle että "HAH HAH!!!" ja osottaa sormella :P

Mikä helvetti teitä äijiä kaupoissa vaivaa???? Kyllä naiset sanoo jos tulen vaikka jonossa niitten taakse että "mee sä vaan ensin" jos huomaa että mulla on yksi ostos ja niillä ostoskärryt täynnä, saatika että tollain kiilais väkisin eteen! Ite teen samallailla jos on paljon ostoksia tai aion maksaa pienillä kolikoilla ja tiedän että siinä kestää että päästän toisen eka. Mä olen nyt ainakin jo niin kyllästynyt että seuraavan kerran kun ostan enemmän tavaraa, meen väijyy johonkin kassan lähistöille jotain äijää ja kun se alkaa lähestyy kassaa niin kiilaan eteen ja kysyn vielä että "vituttaako???"

37

933

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupassakäyntie kannata niin tosissaan ottaa.

On muakin kiilattu lukemattomat kerrat, mutta mulla ei olekaan koskaan kiire, eikä vituta kiilaaminen :)

• zisel

kaupassa käyntiä tosissaan ota. Sulta meni nyt pointti ohi. Mä vittuunnun tollasesta törkeestä käytöksestä vaikka se tapahtuiskin "vaan kaupassa".

• zisel kirjoitti:

kaupassa käyntiä tosissaan ota. Sulta meni nyt pointti ohi. Mä vittuunnun tollasesta törkeestä käytöksestä vaikka se tapahtuiskin "vaan kaupassa".

mie ymmärsin sen pointin, mut ku se kiilailu ja etuilu ilmeisesti kuuluu jonotuskulttuuriin. Jotku luulee, et ne voittaa sillä jotain :)

• zisel
        suminagashi kirjoitti:

mie ymmärsin sen pointin, mut ku se kiilailu ja etuilu ilmeisesti kuuluu jonotuskulttuuriin. Jotku luulee, et ne voittaa sillä jotain :)

äijä voitti sillä ainakin siaksi nimittelyn :D

• se on aina täynnä venäläisiä, niin naiset kun miehetkin siellä etuilevat.
      pahinta on kun ne varaa kassan,eli yksi ihminen jää kassan eteen kärry on poikittain ja toinen poukkoilee keräillen lisää tavaraa kärryyn,tuo ja hakee lisää rojua.

• zisel

palais hihat siis AIVAN täysin! :D

ps. mulla on lataus menossa joten mese ei siks päällä kun ei toimi kunnolla samaan aikaan. Laitan myöhemmin päälle sen.

• ..äläs nyt ota hernettä sievään pikku nenääsi! ;)

Ei nyt muutaman moukan takia kannata yleistää, et KAIKKI miehet ovat samanlaisia...

Ei ole ainakaan itsellä tapana etuilla kaupassa (tai muuallakaan) , mut pidän kyllä myös huolen ettei kukaan etuile mua tai tunge liian lähelle ku olen jonossa..

• zisel

kokemusten mukaan naiset ei noin käyttäydy vaan pelkästään miehet ja siksi saatte nyt kaikki sitten kärsiä! Kosto elää!!! :D

Mitäs mun aviomies muuten? :)

• zisel kirjoitti:

kokemusten mukaan naiset ei noin käyttäydy vaan pelkästään miehet ja siksi saatte nyt kaikki sitten kärsiä! Kosto elää!!! :D

Mitäs mun aviomies muuten? :)

..muutaman takia meidät kaikki leimataan.. :P

Mitäpä tässä..työt takana ja salille tarttis raahautua kohta..

Mites rouva jakselee tänään? ;)

• zisel
        TheOne kirjoitti:

..muutaman takia meidät kaikki leimataan.. :P

Mitäpä tässä..työt takana ja salille tarttis raahautua kohta..

Mites rouva jakselee tänään? ;)

ihmeitä. Lähen käymään ,kunhan jaksan, kaupassa. Täytyy vissiin hommata se sellanen sähkötainnutin niin ei tarvii jonottaa enää ikinä :D

• zisel kirjoitti:

ihmeitä. Lähen käymään ,kunhan jaksan, kaupassa. Täytyy vissiin hommata se sellanen sähkötainnutin niin ei tarvii jonottaa enää ikinä :D

...se varmaan päätyisikin hyvin se kauppareissu!! XD

voin kuvitella ku laukaiset sähkölamauttimen ja huomaat (sekunnin liian myöhään) et pidätkin sitä väärinpäin käsissäsi!!! X)

• zisel
        TheOne kirjoitti:

...se varmaan päätyisikin hyvin se kauppareissu!! XD

voin kuvitella ku laukaiset sähkölamauttimen ja huomaat (sekunnin liian myöhään) et pidätkin sitä väärinpäin käsissäsi!!! X)

mikään ihme jos grillaisin loppuviimein itteni sillä XD

• zisel kirjoitti:

mikään ihme jos grillaisin loppuviimein itteni sillä XD

..sittenkin vaan parempi, et jonottelet ihan kiltisti ja jätät ne kanssaihmisten pahoinpitelyt mu(i)lle! ;)

• zisel
        TheOne kirjoitti:

..sittenkin vaan parempi, et jonottelet ihan kiltisti ja jätät ne kanssaihmisten pahoinpitelyt mu(i)lle! ;)

Mä vaadin käytöstapoja, jos ei hyvällä niin sitten pahalla! :D

• zisel kirjoitti:

Mä vaadin käytöstapoja, jos ei hyvällä niin sitten pahalla! :D

..eiks tos ole jotain paradoksaalista? ;D

Noo..saadaan sit lukea sun "kauppareissusta" sit tarkemmat yksityiskohdat alibista ja rikospostista! X)

• zisel
        TheOne kirjoitti:

..eiks tos ole jotain paradoksaalista? ;D

Noo..saadaan sit lukea sun "kauppareissusta" sit tarkemmat yksityiskohdat alibista ja rikospostista! X)

mun vihanen naama ja sitaatti: "minähän en perkele jonota!!!" ;)

• Minä olen aina luullut, että naiset viihtyvät ostoshelveteissä ja ovat vain kiitollisia, kun saavat vielä jonossakin seistä hieman pidempään. ;-)

• zisel

heti jos on liikaa tungosta. Aina kun tulen jonnekkin vaikka markettiin ja nään että parkkipaikka on täynnä autoja niin sanon heti että "ei jumalauta!". Ja sitten just nää tukkeena olevat ihmiset ettei pääse eteen eikä taaksepäin kun ne nutaa eikä liiku mihinkään. Mä oon puhunutkin irl että jos mulla tulee joskus olee ajokortti ja auto niin oon hengenvaarallinen muille liikenteessä, varsinkin jos on ruuhka :D

• zisel kirjoitti:

heti jos on liikaa tungosta. Aina kun tulen jonnekkin vaikka markettiin ja nään että parkkipaikka on täynnä autoja niin sanon heti että "ei jumalauta!". Ja sitten just nää tukkeena olevat ihmiset ettei pääse eteen eikä taaksepäin kun ne nutaa eikä liiku mihinkään. Mä oon puhunutkin irl että jos mulla tulee joskus olee ajokortti ja auto niin oon hengenvaarallinen muille liikenteessä, varsinkin jos on ruuhka :D

Kuulostat aivan samalta kuin Gekko aikoinaan kun se sai hermoromahduksen Siti-marketissa kärryillään käytävät tukkivien mummojen kanssa. ;-)

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kuulostat aivan samalta kuin Gekko aikoinaan kun se sai hermoromahduksen Siti-marketissa kärryillään käytävät tukkivien mummojen kanssa. ;-)

minä joka sen kirjotin ;) Raivosin sitä että miksi eläkeläiset tunkee pahimpaan ruuhka-aikaan kaupoille :D

• Ratikkakuski
        zisel kirjoitti:

minä joka sen kirjotin ;) Raivosin sitä että miksi eläkeläiset tunkee pahimpaan ruuhka-aikaan kaupoille :D

Tjaa, jospa muistan väärin. Tai sitten teitä kaupparaivoisia neitoja on enemmän kuin luulinkaan. ;-)

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tjaa, jospa muistan väärin. Tai sitten teitä kaupparaivoisia neitoja on enemmän kuin luulinkaan. ;-)

tietenkin että gekko on kirjottanut samasta aiheesta :)

• tulet taakseni kassajonossa ja sinulla on pari ostosta ja minulla korillinen.
      Lupaan päästää sinut edelleni, kuten monta muuta vähäostosasiakasta olen aikojen saatossa päästänyt.

• zisel

jossain jonossa kaljun niin tuun taakses seisoo vaikka joutuisin ite etuilee muut sun takana olevat! Sitten isoeleisesti yskin ja yritän kiinnittää huomios takanas :)

• Ethän!?

tästä yhdestä naisesta, jonka speciaali on lykkiä ostoskärryillä päälle, jos ilmenee jotain lievääkin väärää liikettä siihen suuntaan.

• zisel

sä nyt mahdat puhua?

• Ethän!?
        zisel kirjoitti:

sä nyt mahdat puhua?

Papuhan täällä on mainostanut tota tekniikkaansa jo vuosia. Et sillee niinqu kantapäille vaan.

• zisel
        Ethän!? kirjoitti:

Papuhan täällä on mainostanut tota tekniikkaansa jo vuosia. Et sillee niinqu kantapäille vaan.

tollasta huomannut. No eipä ollut tää mun avaus tehty kenenkään palstalaisen innottamana vaan ihan silkasta kyllästymisestä röyhkeeseen käytökseen kaupoissa.

• Papeete1
        zisel kirjoitti:

tollasta huomannut. No eipä ollut tää mun avaus tehty kenenkään palstalaisen innottamana vaan ihan silkasta kyllästymisestä röyhkeeseen käytökseen kaupoissa.

Täällä on joku taas hieman omiaan laittelemassa.

Joo, mä olen tuupannut kaupassa erästä joka tuuppi mun kantapäille jonossa. Monta kertaa se tuuppi ja sitten käännyin ja tarrasin sen kärryistä kiinni, ja tein vähän tilaa kantapäilleni :)

Onhan kaupassa sattunut jos jonkin näköistä. Porukka on kuin siat pellossa siellä, ja haahuilee tientukkona siellä ja täällä.

Raivostuttavaa sakkia.

• Eipä kyllä ole tullut vastaavia tilanteita eteen, ehkä ne miehet koitti vain saada sun huomiota?

Ainoat vastaavat tapaukset kassajonoista itselläni on sellaisia missä naiset ovat päästäneet eteensä. Esim. siinä joku nainen täyden kärryn kanssa ja itselläni yksi limupullo niin aika usein nämä naiset ovat päästäneet ohi. Miehet eivät olet ikinä päästäneet ohi vaikka ollu mitä ostoksia. Mutta ehkä tää jakauma johtuu myös siitä, että naisia niissä kaupoissa enemmän tuntuu käyvän (varsinkin vanhemmat ikäluokat) joten on parempi mahdollisuus törmätä ystävällisiin yksilöihin. :)

• zisel

ollut vailla niin sitä kyllä on saaneetkin, tosin erittäin negatiivista huomioo.

• eipä ne liikenteessäkään kovin huomaavaisesti käyttäydy. ja saman oon huomannu että naiset antaa paremmin tietä paitsi nämä mummot sun muut, ja vielä se äärimmäinen HITAUS...

• zisel

on hengenvaarallisia. Nehän käy päälle ellei muu porukka juokse kaupan nurkkiin piiloon sillon kun ne on liikenteessä :D

• väliaika

annat reilusti tilaa, hymyilet ilkikurisesti ja kysyt: Mitäs muuta herralle sais olla?

Viilipyttymäisyys kannattaa pidemmän päälle, varsinkin liikenteessä. Säästyt vatsahaavalta.

• Spere

Kiroilet ja huutelet ihmisille, näyttelet keskaria ja alennut vielä tekemään kostoksi samaa, mitä toiset...

Et ole sinäkään kyllä hyväkäytöksinen. Ehkä siitä johtuu, että sua vainotaan kaupassa. Ihmiset aistii tollaset kaukaa.

• FiliaFerusFabulosus

ole käynyt koskaan noin. Miehet aukovat ovia mulle useinkin kun menen kauppaan, eivätkä he ole etuilleet.
      Tuntuu ihan kivalle, kun vanhempikin herrasmies availee ovia ja hymyilee.

Ei kuitenkaan pidä yleistää.

• .........

angstaavalta ärsyttävältä pikkupissikseltä, joita kohtaan miehet ei juurikaan tunne mitään kunnioitusta, vaikka niitä mielellään panevatkin. Olen aika varma, että asia on näin. Varsinkin, jos huutelet kaupassa vitun sikaa.. kukapa muu, kuin pesunkestävä huonokäytöksinen pikkupissis sellaista tekisi?

Itselläni kun on miehiin ihan päinvastainen vaikutus, saan urpoimmankin repimään itsestään kohteliaisuutta ja hyviä tapoja ihan vaan olemalla oma itseni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      894
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      833
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      253
      751
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      55
      722
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      50
      638
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      570
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      91
      550
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      546
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      546
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    Aihe