Miten ylläpidät fyysistä kuntoasi? 1. Kävelemällä. 2. Hölkkäämällä. 3. Juoksemalla. 4. Hiihtämällä talvisin. 5. Laskettelemalla talvisin. 6. Pyöräilmällä kesäisin. 7. Uimalla. 8. Käymällä punttisalilla. 9. Tanssimalla. 10. Muulla tavoin. Miten? Kun vastaat, niin kerro kuinka usein ja paljonko kerrallaan.
Kunnon ylläpito gallup
26
712
Vastaukset
1. Kävelemällä. en 2. Hölkkäämällä. en 3. Juoksemalla. en 4. Hiihtämällä talvisin. en varmana 5. Laskettelemalla talvisin. no en 6. Pyöräilmällä kesäisin. jaa 7. Uimalla. no en 8. Käymällä punttisalilla. en 9. Tanssimalla. en 10. Muulla tavoin. Miten? istumalla tietsikkani edessä
- hyvänä
- hölkkäämällä, juoksemalla ja pyöräilemällä. Kolme hikilenkkiä viikossa. Lisäksi saan kuntoilla/vaellella luonnossa työni puolesta 2-4 päivänä viikossa. Ja siitä maksetaan mulle vieläpä hieman ekstraa toimistossa istumiseen verrattuna. Kuinka moni muu voi sanoa samaa?
- ...
Kunto on huono enkä viitsi sitä kohottaa, vaikka tiedän että pitäisi. Kävelyllä käyn melkein joka päivä semmoisen puolen tunnin viiva tunnin reippaan lenkin, mutta vain siksi kun siitä tulee hyvä olo. Pyörällä kuljen kesät talvet kun en omista autoa, inhoan busseja(ja pysäkillä odottelua) eikä mulla ole varaa kulkea aina taksillakaan.
- täällä;
2*1,5 tuntia sählyä per viikko, kerran viikossa tunti-pari uimahallissa, 4*1 tunti 15 min. viikossa reipasta kävelyä.
- Mr.Kalluppi
Mieluisin kuntoni ylläpito harrastus on, yllätys yllätys;) uiminen. Viimeisen kuukauden aikana olen uinut yhteensä 63,5 km. Muut kohdat jotenkin näin: 1. Kävelemällä. Joo, tykkään kävelemisestä. 2. Hölkkäämällä. Ei kiinnosta. 3. Juoksemalla. Ei kiinnosta. 4. Hiihtämällä talvisin. Joo, hiihtoristisaatto. 5. Laskettelemalla talvisin. Ei kiinnosta. 6. Pyöräilmällä kesäisin. Ei kiinnosta. 7. Uimalla. Vastasin jo. 8. Käymällä punttisalilla. Ei kiinnosta. 9. Tanssimalla. Taito jo ruostunut:) 10. Muulla tavoin. Miten? Oikeaa kättäni uintia silmällä pitäen pidän hyvässä kunnossa nettiriippuvaisuuteni ansiosta:)
- uk-ko
Miten ylläpidät fyysistä kuntoasi? 1. Kävelemällä. - Jos on joku kohde mihin kävellä 2. Hölkkäämällä. - Ei ole mun juttu 3. Juoksemalla. - Ei ole mun juttu 4. Hiihtämällä talvisin. - Tykkään ja käyn, silloin harvoin kun etelässä on lumia. Mutta en mene valmiille laduille kiertämään: vapaa on vain umpihanki... 5. Laskettelemalla talvisin. - Ei ole mun juttu 6. Pyöräilmällä kesäisin. - Ostin pyörän ja vakaa aikomus on sitä käyttää... 7. Uimalla. - Ei ole mun juttu 8. Käymällä punttisalilla. - Ei ole mun juttu 9. Tanssimalla. - Ei ole mun juttu 10. Muulla tavoin. Miten? - Uskon naiivisti siihen, että taivaasta tipahtaa eteeni riittävästi mielekästä hyötyliikuntaa, kuten myös riittävästi aikaa kaiken sen hyötyliikunnan liikkumiseen.
- persona-non-grata
aina laskea myös liikunnaksi ja se on siitä mukavaa, kun silloin tulee ihan huomaamatta liikuttua paljonkin. Mielekkäällä tavalla.
- gallupiin :)
Miten ylläpidät fyysistä kuntoasi? 1. Kävelemällä. joo 2. Hölkkäämällä. joskus 3. Juoksemalla. harvemmin 4. Hiihtämällä talvisin. ainaki kymmenisen kertaa talvessa 5. Laskettelemalla talvisin. empä juuri enää 6. Pyöräilmällä kesäisin. jep 7. Uimalla. kesällä joo järvessä tai joessa. Aika harvoin uimahallissa 8. Käymällä punttisalilla. en 9. Tanssimalla.en 10. Muulla tavoin. Miten? hyötyliikkumalla
- naapurilta
1. Kävelemällä.- joo ja sauvakävelen 2. Hölkkäämällä.- en tykkää 3. Juoksemalla.- en tykkää 4. Hiihtämällä talvisin.- mieluusti 5. Laskettelemalla talvisin.- en enää vuosiin 6. Pyöräilmällä kesäisin.- aion tehdä pitkiä lenkkejä ja tutustua uuteen ympäristöön 7. Uimalla. - allasjuoksen 8. Käymällä punttisalilla.-pitäis taas uudelle salille(miksi niin vaikeeta!) 9. Tanssimalla.- aina kun joku hakee(=harvoin) 10. Muulla tavoin. Miten? JK: lenkit ja allasjuoksun teen keskikovalla sykkeellä (n.1 1/2 tuntia 3 kertaa viikossa ja pari kertaa viikossa salilla yritän kasvattaa lihasmassaa! LiIKKUMINEN ON KIVAA!
- Mr.Kalluppi ei kirj.
Minä saan uida kilometrin saadakseni yhden pisteen. Kuviokellujat (allasjuoksijat) saavat samaisen pisteen "värjöteltyään" altaassa puoli tuntia. Minä en ala. Jk. Sinua en tarkoittanut. Sinä teet töitä hartiavoimin:)
- kookospallox
joogalla. Uskomattoman tehokas laji. Pyrin 3 kertaa viikossa käymään mutta esim tällä viikolla tulee 5 kertaa, ja ensi viikolla pääsen vain 2 kertaa. Riippuu niin työvuoroista. Tunnin verran hikoillaan ja venytään.
- Mr.Kalluppi ei kirj.
Joko olet edennyt niin pitkälle, että uskallat ottaa matkan kohti tuntematonta, nirvanaa?
- kookospallox
Mr.Kalluppi ei kirj. kirjoitti:
Joko olet edennyt niin pitkälle, että uskallat ottaa matkan kohti tuntematonta, nirvanaa?
joogan treenaus on huomattavasti fyysisempaa kuin Intiassa. Näin mulle on kerrottu. Ja vastaukseni on ei, en niinkään hae henkistä tai uskonnollista puolta joogasta vaan olen tyytyväinen siitä tulevaan hyvään oloon joka on kylläkin kokonaisvaltaista sekä ruumiillista että psykologista. Mutta hihhuliksi en rupea ;)
- Mr.Kalluppi
kookospallox kirjoitti:
joogan treenaus on huomattavasti fyysisempaa kuin Intiassa. Näin mulle on kerrottu. Ja vastaukseni on ei, en niinkään hae henkistä tai uskonnollista puolta joogasta vaan olen tyytyväinen siitä tulevaan hyvään oloon joka on kylläkin kokonaisvaltaista sekä ruumiillista että psykologista. Mutta hihhuliksi en rupea ;)
Minä olen aina olettanut, että hihhuleilla tarkoitetaan kristinuskon tunnustajia. Vieläpä niitä, joilla on uskossaan pelkkä tunne. Kärsivät siis järjen puutteesta. Jk. Ihan hyvä lihaskunnon ja jäsenten notkeuden ylläpitokeinohan tuo jooga on. Olen sitä itsekin harrastanut aikoinaan. Sitten vaihdoin uimiseen kun jäsenet eivät menneet enää solmuun:)
- KoppavaHoro
2-3 tuntia päivässä, 3 erässä. Haluaisin alkaa taas käydä salilla, mutta en raaski. Koirani on mulle tärkeämpi. Eivätkä niveletkään tykkäis.
1. Kävelemällä. - lähimenneisyydessä usein ja siitä maksetaan palkkaa 2. Hölkkäämällä. -erittäin harvoin, erittäin lyhyitä matkoja 3. Juoksemalla. - vielä harvemmin mitä hölkkäämistä 4. Hiihtämällä talvisin. - sukset on edelleen kaupassa 5. Laskettelemalla talvisin. - viimeksi muksuna, kuva mäen laelta. Kuvan mukaan nykyään kapuavat pelkästään ylös. http://www.kuvaboxi.fi/mediaobjects/orig/pub/2009/04/11/8143010478549366432orig.jpg Tässä kohtaa alastullessa piti kääntyä 90 astetta oikealla, ellei halunnut törmätä kallioon, tai kokea noin 10 m pudotusta http://www.kuvaboxi.fi/mediaobjects/orig/pub/2008/10/18/8143010478544544103orig.jpg 6. Pyöräilmällä kesäisin. - sillointällöin, ennen autoa ajoin noin 6 000 km/vuosi, eikä ollut mitään vaivaa pitää napapiiriä alle 85 cm 7. Uimalla. - pitäis aloittaa jälleen, etenkin kun ostin uimahalliin 20 sarjalipun. 8. Käymällä punttisalilla. - ei jaksa 9. Tanssimalla. - puuttuu pari
vähintään pyöräilyä syksyisin, talvisin ja keväisin. Työmatkapyöräilyä raskaskulkuisessa maastossa, 8km/ arkipäivä. Tykkään käyttää raskainta vaihdetta eli mun pyörässä kolmosta.Kesällä jos ei ole töitä, pyöräilen jonkin verran vähemmän ja epäsäännöllisemmin. Noi muut lajit ei oikein nappaa.
- Ka´å
Koitan pyöräillä viikossa ainakin joinakin, vähintään mielellään kolmena päivän töihin ja takasin 3x(2x14). Ilmojen salliessa enemmän. Tulee tosi hyvä olo. Ikävää, etten voi polkea varastoon. Pyöräily on tosi mieluisaa, kun on hyvä pyörä. Pyrin uimaan noin kerran viikossa 2km. Kilometrin jälkeen vasta uiminen on tosi yes. Mutta vasta sitten. Suosittelen kaikille selkävikaisílle ja muillkin. Pyrin kävelemään joskus jonnekin, jos en pyörällä tai autolla mene. Vältän hissin käyttämistä, jos ehdin. Punttisalilla käyn joskus, kun jaksan innostua siitä tylsänpuoleisesta rehkimisestä. Ei juuri muuta.
- käänteitä,loivia
Olen rehabilitaatio-saikulla.Fyysisesti olen vielä ei-ratsailla, aikaisempina vuosina myös ainoastaan tunnin viikossa,ja sitä rataa..Etc,etc. Aikeina on hölkkäkävelyn kautta saada itseni vähitellen normishapeen.Jospa onnaisi kauniina päivänä satulaan lento.En tiedä miten paljon hevosesta käsin kuntoilee itse,mutta enemmän kuin on luultu. Kohdeunelmissa yksäritalli(-t), pienyksiköt.Ystävällinen piiri, pienet kouluhevoset.Tykkään aika paljon sulkkareista,jos menee hyvin,ja on mahtava tunne saada pieni nostekiito hallintaan ravi-laukkatransition avulla. Mulla on oikeesti melkein (naisen sellainen-)sixpäk heti yhden tunnin sileätyöskentelyn päätyttyä,jos oli vauhdikas ratsu.Rautiaissa ja voikonrautiaissa on jotain keltarouhepippuria..
- tähän mennessä on
Kaksi punttisalitreeniä 25 kilometrin pyörälenkki Kaksi kahdeksan kilometrin juoksulenkkiä Tunti jätkää eli joka päivä jotain, ensiviikolla alkaa myös rullaluistelu.
Miten ylläpidät fyysistä kuntoasi? 1. Kävelemällä. Tunti 6 kertaa viikkoon talvella 8. Käymällä punttisalilla. Jokainen arkipäivä 9. Tanssimalla. Tosin epäilen kännissä itsensä hetkuttelun kuntoa ylläpitävää vaikutusta. Aina lauantaisin 10. Muulla tavoin. Miten? Rullaluistellen kesäisin kävelyn korvikkeena pari kertaa viikkoon.
- mimä,minä,minä...
1.Kävelen päivittäin. 2-3.Hölkkään/juoksen n3kertaa viikossa. 4-5.Hiihto ja laskettelu on aika harvinaista 2kertaa viime talvena. 6.Pyöräilen satunnaisesti. 7.Käyn uimas vähintään kerran viikossa. 8.En oo nyt käyny vähään aikaan putilla. 9.Tanssin päivittäin:b 10.Joogaan,venyttelen ja teen lihaskuntoa himassa päivittäin.
- Serpico
Parhaiten on kunto noussut hiihtämällä. Yllättävän hyvä laji. Nyt alkaa hiihtokelit olla historiaa, niin että jotain täytyis kehittää tilalle. Kun haluan pitää kuntoa yllä, se tarkoittaa sellaista vähintään kolme kertaa viikossa tapahtuvaa liikkumista. Juoksu/hölkkä olisi yksi vaihtoehto, mutta se tahtoo olla väärällä tavalla kuormittavaa. Rasittaa luita ja niveliä ja kaikkea vähän liikaa. Lisäksi se on tylsempää kuin hiihtäminen. Kesäisin tykkään pyöräillä, vaikka muutama edellinen kesä on ollut sen suhteen melko olematonta. Mun pyöräily on enemmän metsäpoluilla tapahtuvaa, eikä siinä mielessä niinkään kuntoilua. Joskus harrastin rullaluistelua. Ehkä aloitan uudelleen.
- Mr.Kalluppi
kyselyyni osallistuneille. Oikea käteni on ssanut riittävästi kuntoharjoittelua uimista silmällä pitäen. Kiitos netissä roikkumiseni. Hengityselimet (keuhkot) ovat myös lujilla uimisessa. Siihen hyvää treenausta on karaokessa laulaminen, joten minäpäs häippäsen tästä kehkojani treenaamaan:) Mukavaa netti-iltaa teille kaikille palstalla. Harjoittakaahan ahkerasti sitä kättänne, joko oikaa tai sitten vasenta, riippuen kätisyydestänne. Jk. Yritän pitää hauskaa teidänkin puolestanne:)
- naapurilta
menojalkaa vipattamaan? Kivaa iltaa sulle/teille! Jos tulee kirkastettua ääntä vähänkin reippaammin,niin muista pitää huomenna lepopäivä kuntoilusta!Krapulassa tai kipeenä vain lepäillään:)
- Mr.Kalluppi
naapurilta kirjoitti:
menojalkaa vipattamaan? Kivaa iltaa sulle/teille! Jos tulee kirkastettua ääntä vähänkin reippaammin,niin muista pitää huomenna lepopäivä kuntoilusta!Krapulassa tai kipeenä vain lepäillään:)
Minähän en terveyteni kustannuksella leikittele. Tai siis kun kerta sillä leikittelin illalla, niin tänään en jatka tietoisesti enää leikittelyä:) Sitäpaitsi jalat on kipeät tanssimisesta ja keuhkot ihan jumissa liiasta laulannasta, niin ettäkö vielä tästä sitten uimaan!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088945Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1803421- 191900
- 791191
- 751080
- 271075
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791025- 551003
- 65930