provosoinneista? Miksi ne nostavat verenpaineen huippuunsa?
Provosoidutteko helposti
5
188
Vastaukset
- olen ferrarinainen ;>
Provot eri typpeihin menee sp.n ja koon mukaan anaaliviittauksien, aseviittauksien tai genus-viittauksien kautta varsinaisiin tappouhkauksiin.Rikolliset toimivat huorien imettäjäkäsissä. Itse olen sen verran ajaton ja harmiton tavisnainen,että röyhkeys muissa muokkaa ne provot urologi-protokolleiksi. En mä oikeasti suutu,mutta kaikkihan potkaisevaa tammaa tunnistavat siitä, että nyt ei sovi varsottaa??Ei edes liinoissa,hyvät astuttajat sentään.
esitän provosoituvani, koska se saa aikaseksi enemmän meininkiä keskusteluun tai muuhun.
- MMies
Yleensä me provosoimme ja jonkun verenpaine nousee. Meitä ei oikeasti edes kiinnosta.
Tosin kuin oikeassa elämässäni, minä pidän tulehtuneesta ilmapiiristä täällä virtuaalimaailmassa. Olisi hienoa, jos voisin niin eläytyä näihin juttuihin, että verenpaine oikeasti nousisi. Mutta kun ei niin ei sitten. :-(
Toisinaan provosointipyrkimykset ovat niin yliampuvia että ne enemmän tylsistyttävät tai huvittavat. Provosoidun jos jotain tärkeänä pitämääni asiaa vääristellään > haluan oikaista virheellisyyden ja kertoa totuuden.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068932Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1803411- 191870
- 791181
- 751080
- 271075
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791015- 55983
- 65930