He saavat täällä huomiota. Naisten-logiikka palstalla kukaan ei noteeraisi heitä. Niin?
Syy miksi naiset ovat tällä palstalla
52
1391
Vastaukset
- NAISET???
Siis HUOMIOHUORIA?
- FiliaFerusFabulosus
piipahtanut myös naistenlogiikkapalstalla ja kyllä sielläkin on miehiä ja sanon vielä että siitä fiksummasta päästä olevia.
- Se ei
Tuokaan välttämättä huomiota jos mies on fiksu etenkin jos ympärillä on iso naislauma... Asemoimalla itsensä oikein saa parhaan palautteen (ja sinä muuten sen oletkin ansainnut)
- FiliaFerusFabulosus
Se ei kirjoitti:
Tuokaan välttämättä huomiota jos mies on fiksu etenkin jos ympärillä on iso naislauma... Asemoimalla itsensä oikein saa parhaan palautteen (ja sinä muuten sen oletkin ansainnut)
kiitos sinulle. :)
oikeassa.
- Papeete1
Miksi sinä kirjoittelet toisten nikeillä on se että sua ei kukaan noteeraisi ilman jonkun muun tunneuksi tekemää nikkiä. Surullista :(
- sinä,
kirjoittele naisten-logiikka palstalle?
- Papeete1
sinä, kirjoitti:
kirjoittele naisten-logiikka palstalle?
Pitäisi? Sitäpaisti mä tiedän kovin vähän naisten logiikasta enkä muutenkaan jaksa niitä miesvinettäjiä kuunnella siellä. Meinasin hukata viimeisenkin positiivien ajatuksen miehistä, kun siellä joskus enemmänkin pyörin. Oli pakko pysyä kauempana. Täällä on tervejärkisempiä miehiä.
- vili
Papeete1 kirjoitti:
Pitäisi? Sitäpaisti mä tiedän kovin vähän naisten logiikasta enkä muutenkaan jaksa niitä miesvinettäjiä kuunnella siellä. Meinasin hukata viimeisenkin positiivien ajatuksen miehistä, kun siellä joskus enemmänkin pyörin. Oli pakko pysyä kauempana. Täällä on tervejärkisempiä miehiä.
kirjoituksesi huomioidaan. Ovatko ne mielestäsi jotenkin hyviä?
- higui
Entisiä feminismi palstalaisia. Nikit jääneet mieleen kun tuli siellä käytyä joskus väittelemässä :)
- persona-non-grata
olisin laittanut kuvani galleriaani :) ...
- näköinen
sinä sitten olet?
- persona-non-grata
näköinen kirjoitti:
sinä sitten olet?
viehättävän näköinen. Kelpaako tämä sinulle?
- kelpaa :
persona-non-grata kirjoitti:
noinhan sitä sanoo joka pottunokka
- MMies
kaunis, mutta kuvaasi et uskalla laittaa galleriaan. Mitä pelkäät?
- persona-non-grata
kelpaa : kirjoitti:
noinhan sitä sanoo joka pottunokka
kerron sitten, miltä näytän. - pituutta 170 cm sulka päässä - painoa 50-51 kg (vaihtelee tällä välillä) - vaaleat, lyhyet, kiharat hiukset, jotka kehystävät viehättävästi pehmeitä, ilmeikkäitä kasvoja - Siroluinen ja kasvonpiirteinen - syvänsiniset, mantelinmuotoiset silmät, joissa ripaus vihreää - hyvännäköinen, riittävällä liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla ylläpidetty kroppa ... virheetön, sileän pehmeä iho - porvarisnenä - sensuelli suu, jonka amorinkaari näkyy selkeän pehmeällä tavalla - pienet ja kiinteät, pystyt ... käteensopivat rinnat :) - pitkät, kapeat ja pienet sormet - no, mitä vielä haluat tietää?
- en usko :
kerron sitten, miltä näytän. - pituutta 170 cm sulka päässä - painoa 50-51 kg (vaihtelee tällä välillä) - vaaleat, lyhyet, kiharat hiukset, jotka kehystävät viehättävästi pehmeitä, ilmeikkäitä kasvoja - Siroluinen ja kasvonpiirteinen - syvänsiniset, mantelinmuotoiset silmät, joissa ripaus vihreää - hyvännäköinen, riittävällä liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla ylläpidetty kroppa ... virheetön, sileän pehmeä iho - porvarisnenä - sensuelli suu, jonka amorinkaari näkyy selkeän pehmeällä tavalla - pienet ja kiinteät, pystyt ... käteensopivat rinnat :) - pitkät, kapeat ja pienet sormet - no, mitä vielä haluat tietää?
ennen kuin näen
- persona-non-grata
MMies kirjoitti:
kaunis, mutta kuvaasi et uskalla laittaa galleriaan. Mitä pelkäät?
minua sen perusteella. Pyrin varjelemaan yksityiselämääni kaikin keinoin ja tavallaan tunnistamiseni kautta ihmiset voivat asennoitua kirjoitusteni perusteella minuun tavalla, josta voi tulla kenties myös ongelmia. Kaikenkaikkiaan pitää ajatella myös kaukonäköisesti puolisoaan, ei pelkästään itseään.
- persona-non-grata
en usko : kirjoitti:
ennen kuin näen
todella paikkansapitävää tietoa, sitä ei uskota. Tapanani ei ole valehdella.
- uskon sinua!
Kerro vielä samalla tavoin millainen komistus on miehesi, niin syy palstailuusi voi kirkastua.
- Mr.Kalluppi
Meitä huomiohakuisia on täällä jo kiintiö täynnä. Parempi kun et laita kuvaasi kaiken kansan ihailtavaksi/kadehdittavaksi:)
- persona-non-grata
uskon sinua! kirjoitti:
Kerro vielä samalla tavoin millainen komistus on miehesi, niin syy palstailuusi voi kirkastua.
Nythän on kyse vain minusta. Tietääkseni (?).
miehenne kanssa komean urheilijapojan piristämään suhdettanne? ;D
- yks pertsa vain
dazu kirjoitti:
Minä ja kaverini mara kaivattaisiin vähän urheiljapoikamaista piristystä makuukamariimme.
- jhuuhuu
Sais paremmin huomiota, kun oikeesti oon läski...
- persona-non-grata
dazu kirjoitti:
Voi, ikävä tuottaa pettymys, mutta ...
- persona-non-grata
jhuuhuu kirjoitti:
Sais paremmin huomiota, kun oikeesti oon läski...
Ajattele nyt, joku ihastuisi illuusioon ... ei kovin reilua mielestäni.
- miksi,
Nythän on kyse vain minusta. Tietääkseni (?).
mutta älä kerro, jos ei oo kertomisen arvoinen!
- persona-non-grata
miksi, kirjoitti:
mutta älä kerro, jos ei oo kertomisen arvoinen!
Mikä tyydyttää uteliaisuuden janosi?
- sdfgsdfgsd
Ajattele nyt, joku ihastuisi illuusioon ... ei kovin reilua mielestäni.
Ois suosittu, vois olla sellanen feikkipersoona kun ei oikeassa elämässä saa huomiota, niin vois edes netissä olla suosittu.
- persona-non-grata
sdfgsdfgsd kirjoitti:
Ois suosittu, vois olla sellanen feikkipersoona kun ei oikeassa elämässä saa huomiota, niin vois edes netissä olla suosittu.
kaipaamallaan tavalla, mutta siltikin. Luulisi sillä olevan samankaltainen vaikutus, kuin humalahakuisella viinanjuonnilla, että seuraavana päivänä morkkis entistä isompi ... ymmärrätkö, mitä ajan takaa?
Voi, ikävä tuottaa pettymys, mutta ...
kirjoitin sen, enkä sanonut, mutta olen kyllä ihan yhtä paha suustani, kuin käsistänikin... =D
yks pertsa vain kirjoitti:
Minä ja kaverini mara kaivattaisiin vähän urheiljapoikamaista piristystä makuukamariimme.
uskoa!!
- persona-non-grata
dazu kirjoitti:
kirjoitin sen, enkä sanonut, mutta olen kyllä ihan yhtä paha suustani, kuin käsistänikin... =D
nuorten miesten pikku flirtti hieman vanhempaa naista kohtaan, pitää myöntää. En silti ole, kuin sulaa vahaa käsissäsi, monsieur :) ...
- yks pertsa vain
dazu kirjoitti:
uskoa!!
Vänkäät väkisin väliin kun toisaalta sinua ihan houkutuksin mukaan pyydetään.
- dfgdfgdfjgyfgy
kaipaamallaan tavalla, mutta siltikin. Luulisi sillä olevan samankaltainen vaikutus, kuin humalahakuisella viinanjuonnilla, että seuraavana päivänä morkkis entistä isompi ... ymmärrätkö, mitä ajan takaa?
Viinaa juodaa siks että oltais humalassa ja että sais mehukkaan krapulan. Se on syy paneskella koko päivä ja syödä pitsaa ja laiskotella. No joo kyl mä tajusin...
nuorten miesten pikku flirtti hieman vanhempaa naista kohtaan, pitää myöntää. En silti ole, kuin sulaa vahaa käsissäsi, monsieur :) ...
Onnistuin sitten tavoitteessani... ei sun tarviikaan olla sulaa vahaa, kun mä oon... sinun käsissäsi... =D
- minä sinulta
Mikä tyydyttää uteliaisuuden janosi?
uteliaisuuttani kysele. Minulle on ihan yks hailee miltä sinä ja miehesi näytätte. Sanonpa sitten niin,että uskon sinun ja muittenkin varattujen naisten olevan jollain tavalla tyytymättömiä parisuhteeseensa ja siksi hakevan täältä huomiota. Muutenhan he kysyisivät miehistä näkökulmaa asioihin omalta kumppaniltaan. Itse kerroit omasta ulkonäöstäsi tavalla,joka sai epäilemään,että tuossako sinun tyytymättömyytesi aihe.Mies ei ole ehkä yhtä täydellinen tai sitten ei yhtä ulkonäkökeskeinen etkä saa siksi häneltä tarpeeksi ihailua tai muuta mitä tuolla ulkonäöllä olettaisit ansaitsevasi.
- persona-non-grata
dazu kirjoitti:
Onnistuin sitten tavoitteessani... ei sun tarviikaan olla sulaa vahaa, kun mä oon... sinun käsissäsi... =D
itseään käsiteltävän?
- persona-non-grata
minä sinulta kirjoitti:
uteliaisuuttani kysele. Minulle on ihan yks hailee miltä sinä ja miehesi näytätte. Sanonpa sitten niin,että uskon sinun ja muittenkin varattujen naisten olevan jollain tavalla tyytymättömiä parisuhteeseensa ja siksi hakevan täältä huomiota. Muutenhan he kysyisivät miehistä näkökulmaa asioihin omalta kumppaniltaan. Itse kerroit omasta ulkonäöstäsi tavalla,joka sai epäilemään,että tuossako sinun tyytymättömyytesi aihe.Mies ei ole ehkä yhtä täydellinen tai sitten ei yhtä ulkonäkökeskeinen etkä saa siksi häneltä tarpeeksi ihailua tai muuta mitä tuolla ulkonäöllä olettaisit ansaitsevasi.
Syy ei ole ulkonäkööni kohdistuva, vaan jotain ihan muuta. En kaipaa ihailua ulkonäöstäni, se on täysin toisarvoinen juttu.
itseään käsiteltävän?
jatketaan täti ihana tästä tuolla privan puolella, kun en uskalla sitä kaikille kertoa... *halailee*
- persona-non-grata
dazu kirjoitti:
jatketaan täti ihana tästä tuolla privan puolella, kun en uskalla sitä kaikille kertoa... *halailee*
Minullakin sellainen ihanan pehmeä ruskea nalle pienenä oli, että oli turvallinen olo yksin siinä valtavan suuressa prinsessaröyhelöin koristellussa sängyssä ... sen, kun kainaloonsa sulki, tuli uni hyvin simmuun ja pahat unet pysyivät loitolla ...
Minullakin sellainen ihanan pehmeä ruskea nalle pienenä oli, että oli turvallinen olo yksin siinä valtavan suuressa prinsessaröyhelöin koristellussa sängyssä ... sen, kun kainaloonsa sulki, tuli uni hyvin simmuun ja pahat unet pysyivät loitolla ...
Ei se ole nalle, se on possu... halailen sitä... saatan olla alastomana sängyssä ja kuvitella, että olet tuo possu... turvallinen on vähän liian lievä ilmaisu kuvaamaan sitä tunnetta...
- persona-non-grata
dazu kirjoitti:
Ei se ole nalle, se on possu... halailen sitä... saatan olla alastomana sängyssä ja kuvitella, että olet tuo possu... turvallinen on vähän liian lievä ilmaisu kuvaamaan sitä tunnetta...
kun joku saa fantasiansa vanhemmasta naisesta leikkipossunsa kautta tyydytetyksi ... mielenkiintoista :).
kun joku saa fantasiansa vanhemmasta naisesta leikkipossunsa kautta tyydytetyksi ... mielenkiintoista :).
koitan olla aina luova näissä asioissa. ;) Vai vanhemmasta naisesta... ihan tyttönenhän sinä minulle olet...
- persona-non-grata
dazu kirjoitti:
lähinnä nauratti itseäni vanhempien naisien jutut "Viini paranee vanhetessaan" -tyyliin. Ei naurata enää, sillä tottahan se on. Kyllähän nuorempana tuli tehtyä temppu, jos toinenkin, mutta siitä uupui vain jotain oleellista ...
- KoppavaHoro
en tykkää vastailla mielikuvituksettomille ihmisille, mutta tehdään nyt poikkeuksen poikkeuksen poikkeus. En ymmärrä miksi haluat hakea yhtä, oikeaa vastausta. Naiset, kuten miehetkin, ovat yksilöitä, ja yksilöiltä löytyy yksilöllisiä syitä tehdä asioita elämässään. Omat syyni ovat paljon moniselitteisemmät ja mielenkiintoisemmat kuin sinun esittämäsi teoria, mutta tuskin ne sinua kiinnostavat. Yksinkertaisten ihmisten elämää tunnetusti helpottaa mustavalkoisuus enkä sitä halua sinulta viedä.
- MMies
toisin sanoen olet niin yksinkertainen ihminen, että et pysty kertomaan syytä palstalla loisimiseesi. Siis huomionhakuinen yksilö...
- KoppavaHoro
MMies kirjoitti:
toisin sanoen olet niin yksinkertainen ihminen, että et pysty kertomaan syytä palstalla loisimiseesi. Siis huomionhakuinen yksilö...
voit kääntää asiat juuri niin kuin itse omassa pienessä päässäsi haluat. Mikä ikinä tekee sinut onnelliseksi, sen teorian allekirjoitan.
he kaipaavat myös naisten huomiota, huomiohakuisia kun ovat:P Toisaalta eikö olisi järkevää ja loogista, että täällä olisi vain yksi perus-jamppa vastaamassa, kun naiset pohdiskelisivat ja pähkäilisivät miesten ajatusten logiikkaa? Ja naisten logiikassa joku perus-lissu, joka vastaisi miehille, jotka eivät voi käsitää naisten logiikkaa? Toisaalta saattaisi ehkä kuitenkin tulla turhan yksipuolinen ja -oikoinen kuva...
Tämä on nyt viimeinen paikka josta saa tai edes hakee miehiltä huomiota. Yleensä lähinnä naisten kanssa täällä vaihtanut muutaman sanan. Jos haluan rehellisesti netistä huomiota, pistän kuvan tai videon johonkin kuvagalleriaan. ps. Aina kun juttelen täällä niin minua tuskin noteerataan. Kun kerran pistin viestejä naisten logiikka-palstalle, niin siellähän miehet kävivät ryöpyllä 'keskusteluun..
- ....,,
Höpönlöpöä. Mä ainakin uskon, että moni käy tällä palstalla enemmän siksi, että tällä käy paljon keskustelijoita. Siitä syystä itsekin. Kyllä ne erottuu, ketkä vonkailuista sun muista ovat kiinnostuneita ja ketkä vähemmän. En usko, että naiset sukupuolena millään tapaa erityiseen yleistettävyyteen asti kävisivät juuri tällä palstalla palstan miespuolisten kirjoittajien takia. Naurettavaa se jo ajatuksenakin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088945Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1803421- 191900
- 791191
- 751080
- 271075
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791025- 551003
- 65930