1.Oletko törmännyt elämässäsi väkivaltaan tai väkivallan uhkaan? Missä ja miten? 2. Entä rikollisuuteen? Missä ja miten? 3. Miten suhtaudut ihmiseen joka on tai on ollut väkivaltainen tai rikollinen?
VÄKIVALTA JA RIKOLLISUUS-
8
305
Vastaukset
- vai poliisi?
1.Lapsesta asti kotona,nähnyt myös kavereiden kotona. sama jatkui nuorena,henkinen ja fyysinen alistaminen. 2.Jaa.. 3.Riippuu ihmisestä,ja teosta. Pedofiilit ovat murhaajienkanssa samaa kastia. Väkivaltarikolliset seuraavana. Sitten varkaat ja muut .
1.En ole törmännyt väkivaltaan edes uhkana elämässäni oikeastaan ollenkaan. Mutta työni kautta olen ollut joskus tekemisissä ihmisten kanssa, jotka ovat väkivaltaisia. 2. Sama juttu kuin yllä, työni kautta kyllä, en muuten. 3. Ilmeisesti suhtaudun väkivaltaiseen tai rikolliseen ihmiseen jollain tavalla "oikealla tavalla", koska mulle on ehdotettu työperiodia vankilassa. Syyksi on sanottu, että esim. väkivaltarikolliset tasaantuvat ja käyttäytyvät normaalia rauhallisemmin mun seurassa. Johtuuko se sitten siitä, että vaistoavat sen, että olen kasvanut "pumpulissa" ja että olen vain jotenkin vaaraton ja ei-provosoiva ihminen. Luulen myös, että vaistoan ihmisistä aika hyvin, miten kenenkin seurassa kannattaa käyttäytyä tai olla käyttäytymättä.
1.Oletko törmännyt elämässäsi väkivaltaan tai väkivallan uhkaan? Missä ja miten? - Minuun on mm. käyty väkisin (seksuaalisest)käsiksi baarissa. 2. Entä rikollisuuteen? Missä ja miten? - Tuo baaritapaus esimerkiksi täyttänee rikoksen tunnusmerkit? Tuttavani kasvatteli hamppua joskus muinoin, se oli varmaan rikollista toimintaa myös. 3. Miten suhtaudut ihmiseen joka on tai on ollut väkivaltainen tai rikollinen? - Väkivaltaisia ihmisiä halveksin ja varon; yritän välttää. Rikoksen tekeminen ei ole mikään meriitti, mutta riippuu rikoksen laadusta kuinka rikolliseen suhtaudun. Jotakuta rikoksen tehnyttä saatan arvostaa ja kunnioittaa enemmän kuin selkärangatonta, vastenmielistä henkilöä joka ei kuitenkaan ole tehnyt mitään varsinaisessti rikokseksi luokiteltavaa.
- tulkki
1.Oletko törmännyt elämässäsi väkivaltaan tai väkivallan uhkaan? Missä ja miten? Minua ei ole uhattu väkivallalla, enkä ole nähnyt esim. pahoinpitelyä. Olen kuitenkin pian 30v, enkä ole mielestäni elänyt mitenkään erityisen suojattua elämää, silti en ole edes baari-illan jälkeen nähnyt tappeluita. Olen elämäni aikana seurustellut kahden miehen kanssa, kumpikaan heistä ei ole ollut väkivaltainen. Olen kuitenkin työni kautta nähnyt väkivallan jälkiä. 2. Entä rikollisuuteen? Missä ja miten? Työni kautta joudun usein oikeuteen tulkkamaan, siellä kohtaan rikollisia ja toki myös rikollisuutta. Meidän autoon on aikoinaan tehty ilkivaltaa, josta tietysti tehtiin rikosilmoitus, mutta sen lähempänä rikollisuutta en ole itse ollut. 3. Miten suhtaudut ihmiseen joka on tai on ollut väkivaltainen tai rikollinen? En haluaisi lähipiiriini väkivaltaisen tai rikollisen ihmisen, mikäli rikollisella tarkoitetaan taparikollista. Väkivaltainen ihminen voi kuitenkin olla tunnollinen työntekijä, joten mistäpä sitä tietää, jos vaikka työskentelisin sellaisen kanssa.
- vänksy
1.Oletko törmännyt elämässäsi väkivaltaan tai väkivallan uhkaan? Missä ja miten? - Olen, esim. vielä kotona asuessani. 2. Entä rikollisuuteen? Missä ja miten? - Olen, mm. entisissä kaveripiireissä 3. Miten suhtaudut ihmiseen joka on tai on ollut väkivaltainen tai rikollinen? - Väkivaltaisuutta en hyväksy ja sellaisiin ihmisiin suhtaudun halveksuen ja inhoten, jollei nyt ole joku ihan lievä juttu kyseessä, joka ei ole toistunut. Rikollisuuteen en suhtaudu ihan noin jyrkästi, kunhan rikos ei ole ollut väkivaltaisuutta.
1.Oletko törmännyt elämässäsi väkivaltaan tai väkivallan uhkaan? Missä ja miten? - moonestikki. mm. kotona on uhattu ja käyty käsiksi ja mitä sitte nämä kaikki "kinat" muittenki ukkojen ja akkojenki kans, siitä sitte edenny eteenpäin tai ei. 2. Entä rikollisuuteen? Missä ja miten? - kaveri-/tuttavapiirissä nykypäivänäki ja tällä meinaan joitain harvoja ihmisiä sieltä. harvemmin silti ku väkivaltaan. 3. Miten suhtaudut ihmiseen joka on tai on ollut väkivaltainen tai rikollinen? - no en ainakaan pahasti tai välttelevästi. O_o (ellei sitte nämä sarjamurhaajapedariraiskarit) tuo rikollisuudenki raja menee silti siinä että kunhan vaan pitää minut toilailuittensa ulkopuolella niin asia hyvä ja selvä, en minä itekkään oo mikään puhdas pulmunen ollu kummankaan kohdalla (eikä tätä pidä suurennella) joten en ala tuomitseen ennen ku tunnen.
- jarona
1) Olen kokenut väkivaltaa ja sen uhkaa 2)Olen törmännyt myös rikollisuuteen. Itse pysyn siitä kaukana joten en siihen kommentoi sen enemäpää 3)Riippuu missä tilanteessa olen tekemisiissä sellaisen kanssa. Välttelelen pelottavia ihmisiä, mutta jos joudun olemaan tekemisissä niin kaiketi suhtaudun aika normaalisti. Mulla on jo vastuu perheestäni ja lapsistani. En vaan jaksa alkaa kantamaan vastuuta muistakin.
- minultakin
1.Oletko törmännyt elämässäsi väkivaltaan tai väkivallan uhkaan? Missä ja miten? Kyllä olen, sekä että. Tuntematon ihminen on mm käynyt kimppuun ja yrittänyt tappaa, melkein siinä onnistuikin 2. Entä rikollisuuteen? Missä ja miten? Mitä? Ihan kuin väkivalta ei olisi rikollista. Huumeisiin ja näpistelyyn olen törmännyt. 3. Miten suhtaudut ihmiseen joka on tai on ollut väkivaltainen tai rikollinen? Taas väkivaltainen TAI rikollinen! Yritän vältellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088945Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1803421- 191900
- 791191
- 751080
- 271075
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791025- 551003
- 65930