Miten se ilmenee ihmisessä?
Mitä on rohkeus
8
479
Vastaukset
- oonn....
uskallusta kulkea omaa tietään.
- jonkinverran rohkea
Mielestäni on rohkeutta puolustaa esim. kiusattua vaikka tietää, että itse saa sitten osansa. Vaarallisia asioita tekee hurjapäät, mutta suurempaa rohkeutta vaatii yleistä, ympärilläolevaa yhteisöä vastustaminen. Siis silloin kun sinulla on kokemus yksinäisyydestä ja silti hyljeksinnä uhallakin uskallat. Se on rohkeutta.
- ------
Rohkeus on: - uskallusta kohdata omia pelkojaan ja tehdä haluamiaan asioita vaikka pelottaa - uskallusta kulkea omaa tietään rehellisenä ja uskollisena itselleen - uskallusta kulkea omia tavoitettaan ja unelmiaan kohti silloinkin kun se on vaikeaa - uskallusta puolustaa heikompia ja alistetussa tai sorretussa asemassa olevia - uskallusta ottaa vastuu omista ratkaisuistaan ja virheistään - uskallusta ottaa riskejä Näitä nyt ainakin.
nämä. Sen ehkä voisi kiteyttää: rohkeutta on tehdä ja sanoa mitä sydän sanoo. Lisäksi tuntuu siltä, että nykyään kaiken positiivisen ilmaiseminen vaatii ihmisiltä runsaasti rohkeutta. Itse olen melkoisen pelokas ihminen.
- hyvä~
määritelmä rohkeudesta. Minäkin luonnehtisin rohkeuden tuolla tavalla.
- vänksy
kun uskaltaa tunnustaa olevansa heikko.
Toimia omien ihanteidensa mukaisesti olosuhteista riippumatta.
- jarona
esimerkiksi sitä että uskaltaa kantaa vastuuta. Vaatii rohkeutta olla äiti tässä maailmassa ja koittaa pitää huolta perheestä ja kasvattaa lapsia. Vaatii myös rohkeutta yrittää elämässä. Yrittää sitä haaveiden työtä tai opiskelupaikkaa. Vaatii rohkeutta olla ystävä ja päästää tosia ihmisiä lähelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068932Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1803411- 191870
- 791181
- 751080
- 271075
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791015- 55983
- 65930