hmmm...onko se merkki siitä, että heillä ei ole itsetunto-ongelmia?
Harvemmat miehet kehuvat olevansa komeita
11
538
Vastaukset
kunnon mies on brutaalin näköinen ja oloinen. ei puhu eikä pussaa ja haisee hielle ja paskalle,eikä piittaa pätkääkään naisten kotkotuksista.
- on pelastanut
minut monelta täpärältä tilanteelta. Eipä ole mennyt hukkaan hyvää runkkausaikaa!
- Miespuska
Kaikki mitä olen kuullut naamastani on "olet ruma". Paitsi tyttökavereiden mielestä olen ollut komea. Ristiriitaisia viestejä! En ota kantaa.
- feministi-x
miehet ovat komeita, mutta kai sillä-etteivät he kehu olevansa komeita-on myös jotain itsetunnon kanssa tekemistä.
Naiset haluavat perinteisesti päteä ulkonäöllään, miehet muilla ulkokultaisilla avuilla, kuten työpaikallaan, autollaan, urheilusaavutuksillaan jne...
Miehiltä kaivataan muita ominaisuuksia kuin komeus. Ulkonäkö ei oo NIIN iso juttu kuin naisilla
- håmå
kehuu ihan rehellisesti olevani kaunis, mut silti mulla on huippu hyvä itsetunto. Tajuuks?
- ulkonäöllä ole
vitunkaa virkaa jos on kusipääluonne.
..ettei ole pelle! Vaikka olisi kuinka komea tahansa, ni on totaalisen naurettavaa jos mies kehuu itseään "komeaksi"! XD Sitäpitsi OIKEASTI komean miehen ei tartte itse itseään kehua.. ;)
- no,,
Henkilökohtaisesti luulen, ettei se nyt vain ole niin tavallista monelle miehelle jutella ulkomuodostaan. Nykyään ehkä ( kenties?) enemmänkin jutellaan, kuin kylläkään aiemmin ja tiettyjen miesten keskinäisissä kaveriporukoissa juttelu on hyvinkin avointa, mutta useampi mies saattaa haluta välttää pinnalliseksi tai sitten vaikka jotenkin epämiehekkääksi(?) leimautumista, eikä kenties mahdollisesti niistä syistä kehuskele komeudellaan. Siinä ehkä joitakin syitä. Ehkä. Kerron seuraavassa tarinan.;) Joskus vuosia, vuosia sitten tälläkin palstalla satunnaisesti kävi joku sellainen puoliprovokaattoriksi mielessäni nimeämäni mieskirjoittaja, rekisteröitymätön sellainen, jolla oli aivan uskomaton kyky(!) jutuillaan tuoda mieleeni nenäänsä nyrpistelevän pikkusieluinen ts. negatiivisessa mielessä naiseuteen verrannollisesti miehinen mies.;D Tyyppi ( se sama em.) toisteli palstajutuissaan (jutusta toiseen), että kuinka hän on kerrassaan niin maan ylimaallisen komea (ilman kuvaa, tottakai!) ja kriteerit oikeanlaiselle naiselle myös tuntuivat olevan p.i.l.k.u.n tarkat, ainakin jotakin sellaista onnistuin päättelemään. Henkilö oli sitä mm. mieltä, ettei _Suomesta_ löydy hänelle tarpeeksi tasokasta ja hyväluontoista naista ( oli Suomessa asuva).:D Siinä kohdin juttua jo yleensä mielessäni tyrskin naurusta... Jotenkin kys. henkilön jutuista paistoi läpi sellainen vastenmielinen materialismi ja..noh..jokin tasapäisyys & vääristyneet luulot itsestä niin paljon ja siinä määrin, että vaikkei mulla yleensä ole mitään sitä vastaan, että jos mies (tai nainen) kehuu ulkomuotoaan, niin sen kirjoittajan kohdalla oli.;D Puhui se tyyppi nimittäin palstajutuissaan sitten mistä tahansa kulloinkin puhuikin, niin luultavasti puoliksi tiedostamattaankin, hän aina mietti sitä kriteerilistaansa OIKEANLAISELLE, hänenlaiselleen Ylimaallisen Komealle sopivasta naisesta... Kirjoittaja tuntui jotenkin niin kertakaikkisen ulkokultaiselta ts. juuri sellaiselta mamman kultapojalta, joka on pilalle hemmoteltu ja väärille itsekäsityksen raiteille ohjattu, liikaa pumpulissa pitämällä. Tai sitten kys. kirjoittaja vain oli jotenkin muuten ihan tajuttoman narsistinen, en tiedä... Yleensä itsensä kehuminen ei mua kuitenkaan haittaa ( ei keskustelupalstoillakaan).:) Ja kerrottakoon sitten vielä _mahdollisille_ palstafiksoituneille ( jos sellaisiakin sattuisi olemaan linjoilla?), että en tarkoittanut edeltävällä ketään teistä...Se kys. yllä kuvailemani tyyppi ei ole käynyt näillä palstoilla varmaan enää vuosiin, eikä silloinkaan ollut kukaan erityisen erottuva kirjoittaja. :)
- scale
äijistä on sinut itsensä kanssa. Naisille se on vaikeempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58741
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109732- 43626
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla199518- 40516
- 70496
- 22484
- 48476
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai36440Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k77418