seksiin ex-naisensa kanssa ei muuta vikaa tai huomautettavaa miehenlogiikkaan.
Mies puutteessa
17
411
Vastaukset
touhuta, kumpikin tietää mitä saa ja usein myös mistä toinen tykkää.
- jokikinen
sana mutta miksi ? miksi ei päästä irti?
jokikinen kirjoitti:
sana mutta miksi ? miksi ei päästä irti?
kaveruudeksi muuttuu, mut miksi molemmat ei sais käyttää toisiaan siinä jos kerran ei seurustele??? terveempäähän se on kuin hyppiä tuntemattomien kanssa
- kumpikin..
on puutteessa ja lisäksi säälittäviä :(
- miksi miten?
taidat vaihdella kumppaneitasi jokakerta
- vänksy
nainenkin on puutteessa niin eiks se oo silloin ok? :) Miten määrittelet ex-naisen? Onko se nimenomaan ex-seurustelukumppani, vai voiko se olla ex-sänkykumppanikin?
- &sänkykumppani
eiköhän se "vanhasuola" ole janottavaa jotenkin kuitenkin tai väärinpäin mutta molemmat puutteessa sallittu käyttää toisiaan puutteiden poistoon tietyillä säädöksillä
- vänksy
&sänkykumppani kirjoitti:
eiköhän se "vanhasuola" ole janottavaa jotenkin kuitenkin tai väärinpäin mutta molemmat puutteessa sallittu käyttää toisiaan puutteiden poistoon tietyillä säädöksillä
on vapaita, niin todellakin on sallittua ja jopa suotavampaa kuin joidenkin vieraiden baaripokien metsästys. Mun mielestä.
..touhuta exien kanssa yhtään mitään..seksistä puhumattakaan! Exät on syystäkin exiä...menneeseen ei palata ja tuleen ei jäädä makaamaan! Maailma täynnä naisia, kunhan ei roiku exissä..
- vänksy
existä mitään tollasia traumoja vaan niitä voi kohdella ihan kuin ihmisinä. Jotkut heistä voivat jäädä kavereiksikin ja kyllä, jonkun menneisyyden ihmisen kanssa voi vielä päätyä sänkyynkin ja jopa ilman että tuntee siitä katumuksen häivähdystäkään (molemmat luonnollisesti vapaina!) ja kyllä, se voi jopa olla ihan kaikinpuolin onnistunut kokemus, vanhojen aikojen muistoksi.
vänksy kirjoitti:
existä mitään tollasia traumoja vaan niitä voi kohdella ihan kuin ihmisinä. Jotkut heistä voivat jäädä kavereiksikin ja kyllä, jonkun menneisyyden ihmisen kanssa voi vielä päätyä sänkyynkin ja jopa ilman että tuntee siitä katumuksen häivähdystäkään (molemmat luonnollisesti vapaina!) ja kyllä, se voi jopa olla ihan kaikinpuolin onnistunut kokemus, vanhojen aikojen muistoksi.
..vaan periaatteita! Exä on exä ja sillä siisti! Exiin en koskis edes kakkosnelosella... Enkä kaipaa mitään "vanhojen aikojen muistoiksi" (se on mielestäni pelkkää heikkoutta/epävarmuutta) kun maailma on täynnä uusia kokemuksia ja elämyksiä koettavana ja elettävänä... ;)
- vänksy
TheOne kirjoitti:
..vaan periaatteita! Exä on exä ja sillä siisti! Exiin en koskis edes kakkosnelosella... Enkä kaipaa mitään "vanhojen aikojen muistoiksi" (se on mielestäni pelkkää heikkoutta/epävarmuutta) kun maailma on täynnä uusia kokemuksia ja elämyksiä koettavana ja elettävänä... ;)
....tai uuden yhteisen alun kunniaksi. Voi olla niinkin päin.
vänksy kirjoitti:
....tai uuden yhteisen alun kunniaksi. Voi olla niinkin päin.
..ja osa hyvinkin tyylittömästi! ;) Siihen on syy, että se exä on exä...ei mitään yhteisiä alkuja tms BSää... Maailma täynnä ihmisiä, ni miks jumittaa johonkuhun jonka kanssa homma ei ole toiminut?!
- vänksy
TheOne kirjoitti:
..ja osa hyvinkin tyylittömästi! ;) Siihen on syy, että se exä on exä...ei mitään yhteisiä alkuja tms BSää... Maailma täynnä ihmisiä, ni miks jumittaa johonkuhun jonka kanssa homma ei ole toiminut?!
tarkoittanut. Mä oon kauan jo ollut 110 prosentin varmistunut siitä et meidät oli alunperinkin luotu mun exäni kanssa vaan kavereiksi toistemme kanssa. Mutta voihan niitä joitain muita olla, joista ei tiedä, jos vaikka..:D
vänksy kirjoitti:
tarkoittanut. Mä oon kauan jo ollut 110 prosentin varmistunut siitä et meidät oli alunperinkin luotu mun exäni kanssa vaan kavereiksi toistemme kanssa. Mutta voihan niitä joitain muita olla, joista ei tiedä, jos vaikka..:D
..sanoin, ni itse en ihan periaatteestakaan sekaantuis exään missään olosuhteissa. Mut toki jos se jollekkin toimii, ni siitä vaan! ;)
- LIHAA :!!!!!!
ei tarvitse paljon vaivautua eikä suoriutua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470