aina kun sanotaan, et miehen seksuaalisuus ois huipussaan alle parikymppisenä, niin onko toi oikeesti totta? Kun mitä nyt miehiä tunnen, niin kyllä niillä nyt kolmenkympin tietämilläkin on aktiivisempaa seksitoimintaa(esim.parisuhde) mitä nuorilla miehillä.. Ja uskaltaisin väittää, et ois enemmän kiinnostustakin siihen seksiin... Ja sen säännöllisen seksin saantiin.. Koska useinhan miehet kiinnostuu siitä sitoutumisestakin vasta hiukan vanhempana jolloin tietysti seksin saantikin on varmempaa. Niin, että mihin toi väite sitten oikein mahtaa perustua, et miehillä se huippu sijoittuisi noihin nuoruusvuosiin ja naisilla sit sinne jonnekin kolmeenviiteen tai sinne hujakoille..?
ikä ja miesten seksihalu
26
896
Vastaukset
- adrian
Hahahahahahahahahahaha! :D
- vänksy
unohtanut mitä se on. Siksi.
- adrian
vänksy kirjoitti:
unohtanut mitä se on. Siksi.
Hahahahahahahahhahahahaha! :D
- vänksy
adrian kirjoitti:
Hahahahahahahahhahahahaha! :D
Et voisikaan tuntea, koska mua ei ole kuin yksi. Ja mä keskustelen asioista just omalla tavallani, enkä kanna huolta ollenkaan siitä, onko minun tapani keskustella sinusta fiksua vai ei.
- adrian
vänksy kirjoitti:
Et voisikaan tuntea, koska mua ei ole kuin yksi. Ja mä keskustelen asioista just omalla tavallani, enkä kanna huolta ollenkaan siitä, onko minun tapani keskustella sinusta fiksua vai ei.
välitä mitä ihmiset sinusta ajattelevat. Harvinaista... Hahahahahahahahahaha! :D
- vänksy
adrian kirjoitti:
välitä mitä ihmiset sinusta ajattelevat. Harvinaista... Hahahahahahahahahaha! :D
pitäisikö?
- adrian
vänksy kirjoitti:
pitäisikö?
ihmiset haluavat antaa itsestään fiksun ja asiallisen kuvan. Hahahahahahahahahahaha! :D
- vänksy
adrian kirjoitti:
ihmiset haluavat antaa itsestään fiksun ja asiallisen kuvan. Hahahahahahahahahahaha! :D
siinä täydellisesti.:D
paikkansa, valitettavaa mutta totta :(
- tieteelliseen
faktaan. Keskimääräisen miehen mieshormonituotanto hiipuu koko ajan ikävuosien karttuessa, kun murrosikä on ohitettu. Kausittaista vaihtelua toki on kaikilla, mutta noin pidempiä aikajaksoja tarkastellen totuus on tuo. Miesten itsevarmuus ja kokemus naisasioissa saa aikaan sen, että kolmekymppiset miehet ovat huomattavasti useammin parisuhteessa kuin naiset. Sillä ei taas ole mitään tekemistä halujen kanssa. Muistan itsekin kuinka vielä parikymppisenä olis pannu vaikka naapurin kuuskymppistä leskirouvaa, eikä juuri ketään saanu ja harvemmin uskalsi tosissaan yrittääkään. Nykyään tuntuu että sais melkein joka toisen vapaan kolmikymppisen naisen, muttei sillä tavalla enää iske.
- vänksy
vastauksesta.
- oli ihan
vänksy kirjoitti:
vastauksesta.
törkeä ajatuskatkos. Kolmekymmpiset miehet ovat huomattavasti useammin parisuhteessa kuin nuoremmat. (ei siis naiset) Noin piti kirjoittaa. Olen väsynyt ja ajatus pätkii.
- vänksy
oli ihan kirjoitti:
törkeä ajatuskatkos. Kolmekymmpiset miehet ovat huomattavasti useammin parisuhteessa kuin nuoremmat. (ei siis naiset) Noin piti kirjoittaa. Olen väsynyt ja ajatus pätkii.
Eli tarpeeksi hyvin kirjoitit, koska sanomasi meni perille virheestä huolimatta.:)
- persona-non-grata
luonne muuttuu iän myötä ... nuorempana ovat ehkäpä enemmän suorituspainotteisia, sekä varsinaiseen aktiin kallellaan ja palautuvat ejakulaation jälkeen nopeammin, vanhempana taas seksi pidemmän kaavan mukaan astuu kuvioihin ja se on kokonaisvaltaisempaa laadultaan ... määrä ei ole enää niinkään ratkaisevassa osassa. En tiedä, nämä omia mietteitäni miesten seksuaalisuudesta. Korjatkaa miehet, jos/kun olen väärässä!
- salapoliiti.
Mitä teille tulee mieleen dazu-nimestä?
- persona-non-grata
salapoliiti. kirjoitti:
Mitä teille tulee mieleen dazu-nimestä?
Dazu on eräs palstalle kirjoittava, rekisteröitynyt nimimerkki. Dazu on myös saksan kielen eräs adverbi: sen lisäksi ...
- ikäkysymys tämäkin
eli sitä, että nelkyt tulee mittariin ja ei ota eteen enää? Miettiikö mies sellaista? Näkeekö painajaisia?
- ja halukkuus...
ovat kuitenkin vähän eri asioita. Kullin ohjauksesta on ihan mukavaa luopua.
- halu ja kyky
ja halukkuus... kirjoitti:
ovat kuitenkin vähän eri asioita. Kullin ohjauksesta on ihan mukavaa luopua.
Joo, kyllä tässä kuule 40 naisena on tosiana huomannut, että miehen halu ja kyky ei ole sama asia. Mutta et vastannut: onko karmeeta odottaa sitä vanhuuden impotenssia? Vai ajatteleeko mies sitä?
En osaa sanoa muiden miesten puolesta, mutta itselläni ei ole ollut haluissa mitään muutoksia puoleen tai toiseen... Siitä paristakympistä saakka (ja ennenkin) on panettanut enempi tai vähempi koko aika.. X) ..niin ja ikää mulla on nyt se 31....
...ajan ja iän myötä. Kyllä sitä silloin noin parikymppisenä kiinnosti ja jaksoi vaikka pari kertaa päivässä usean vuoden ajan. Tuskin enää jaksais kiinnostaa niin hirveesti vaikka ois ihan tuoreessa suhteessa. Varmaan 2-3 kertaa viikossa riittäis silloinkin......ellei sitten se uusi suhde toisi mukanaan seksiin jotain ihan uutta ja innostavaa.
- dementiakinkonhan
Mulla oli kyllä eniten haluja siinä 12-18-vuotiaana ja sen jälkeen selvä lasku haluissa, mutta eipä silti ollut muistaakseni siinä iässä sellaista, että olis pystynyt vielä orkun jälkeen jatkamaan... ;)
- RLahtinen
Nuoret miehet joutuvat tyytymään siviilisuhteisiin, koska laatuseksiin ei ole varaa. Vähän vanhempana tulojen lisääntyessä myös mahdollisuudet toteuttaa seksuaalisuutta paranevat ja seksiä harrastetaan useammin ja monipuolisemmin.
- vili
se pitää. muistaa kun saattoi 18 kesänä kollina panna ketä vaan, missä vaan ja kuinka paljon...kunhan seuralainen vaihtui tasaseen tahtiin. on muutakin tekemistä. nykyään mielummin runkkaan...seksi on ihan ok..jees jees...mut vittu, ku ne ei lähde samantien menee. siinä joutuu kärvistelee eukon kanssa ja sit sieltä se amatöörilause...läheks treffeille tai alaks olee. sen takia vänkkäys on pop
- vänksy
seksii tehdä naiselle selväks, et se on vaan sitä. Varmasti on naisia, jotka silti suostuu seksiin. Moni mies kuvittelee, et nainen tajuu sen silloin kun hän itsekin ajattelee, niin.. kuvittelevat jotenkin et nainen ois joku ajatustenlukija. Nainen sattaa hyvinkin jo ennen seksiä olla halukas suhteeseen miehen kanssa, ja seksi voi parhaimmillaan (pahimmillaan) vain vahvistaa sitä halua. Siksi ois fiksua jo etukäteen sopia ne yhteiset pelisäännöt. Vaikka tietty se karsii osan naisista heti pois..mut eiks se oo hyväkin, et ne potentiaaliset parisuhteen vonkujat katoaa heti alussa...??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470