Nin_n?
Mitä naiset ajattelevat bodaajista?
40
1322
Vastaukset
..ensin hiukan tarkentaisit tota "bodarin" määritelmää..?
- tarkennus :
bodari = iso tyhmä kaappi
tarkennus : kirjoitti:
bodari = iso tyhmä kaappi
..kateellisena kynäniskana sorrut yleistyksiin, jotka eivät pidä paikkaansa LÄHESKÄÄN kaikkien "bodareiden" kohdalla.. X)
rusinapalli kirjoitti:
http://www.timboucher.com/journal/wp-content/uploads/2006/09/body-builder.jpg
..parhaimmassa vedossaan..nykyään eläkkeellä...sääli..
- feministi-x
rusinapalli kirjoitti:
http://www.timboucher.com/journal/wp-content/uploads/2006/09/body-builder.jpg
Ällön näköinen testoroni-ukkeli :)
feministi-x kirjoitti:
Ällön näköinen testoroni-ukkeli :)
täydet rispektit omistautumisesta ja kurinalaisesta elämästä...
- feministi-x
TheOne kirjoitti:
mutta mitä ideaa on laahata tuollaista ylikuormaa mukanaan? :)
feministi-x kirjoitti:
mutta mitä ideaa on laahata tuollaista ylikuormaa mukanaan? :)
..henk kohtanen valinta..ei moni pysty tekeen harrastuksestaan uraa.. Eikä nyt ihan heti tu mieleen et mikä urheilulaji vaatis noin kokonaisvaltaista omistautumista asialleen kuin kehonrakennus. Ja nimenomaan tolla ammattilaistasolla...
- tullut :
TheOne kirjoitti:
..kateellisena kynäniskana sorrut yleistyksiin, jotka eivät pidä paikkaansa LÄHESKÄÄN kaikkien "bodareiden" kohdalla.. X)
yhtään poikkeusta
tullut : kirjoitti:
yhtään poikkeusta
..monta "bodaria" olet sitten tuntenut?! ;) Uskallan väittää, että olen heitä useamman tuntenut...niin vapaa-ajalta kuin töittenikin puolesta... Toki porukkaan mahtuu täysiä keilojakin...mutta niitä nyt on joka paikassa...lajista riippumatta.
- käyn :
TheOne kirjoitti:
..monta "bodaria" olet sitten tuntenut?! ;) Uskallan väittää, että olen heitä useamman tuntenut...niin vapaa-ajalta kuin töittenikin puolesta... Toki porukkaan mahtuu täysiä keilojakin...mutta niitä nyt on joka paikassa...lajista riippumatta.
lesoilevat keskenään ja juttelevat siitä mistä saa helpoiten/halvimmalla aineita. Talipäistä porukkaa.
- kaurapuuroa ja ruisleipää
TheOne kirjoitti:
ei tuollaista kroppaa voi saavuttaa ilman steroideja. Toisaalta, steroideja arvostellaan kyllä aika paljon, vaikkei ne sen vaarallisempia ja haitallisempia ole kuin alkoholi ja tupakka.
käyn : kirjoitti:
lesoilevat keskenään ja juttelevat siitä mistä saa helpoiten/halvimmalla aineita. Talipäistä porukkaa.
..siellä sun salillas on talipäistä porukkaa ei vielä leimaa KAIKKIA! Itse useilla kymmenillä saleilla reenanneena sekä Suomessa, että ulkomailla voin todeta, että porukkassa on paljon myös fiksuja! Ja samaten ne työkaverini, jotka ovat "bodareita" ovat kyllä pääsääntöisesti ihan täyspäisiä..onneksi! ;)
- varmasti :
TheOne kirjoitti:
..siellä sun salillas on talipäistä porukkaa ei vielä leimaa KAIKKIA! Itse useilla kymmenillä saleilla reenanneena sekä Suomessa, että ulkomailla voin todeta, että porukkassa on paljon myös fiksuja! Ja samaten ne työkaverini, jotka ovat "bodareita" ovat kyllä pääsääntöisesti ihan täyspäisiä..onneksi! ;)
puhtaita...?
kaurapuuroa ja ruisleipää kirjoitti:
ei tuollaista kroppaa voi saavuttaa ilman steroideja. Toisaalta, steroideja arvostellaan kyllä aika paljon, vaikkei ne sen vaarallisempia ja haitallisempia ole kuin alkoholi ja tupakka.
EI MISSÄÄN LAJISSA PÄRJÄÄ AMMATTILAISENA ILMAN KIELLETTYJÄ AINEITA! ;) Ja vaikka sulla olis se testo-iv 24/7 koko aika suonessa, ni ei tollasta kehoa silti joka jamppa saa aikaiseksi! Kyllä se silti vaatii aivan järjettömän kovaa työtä ja ammattitaitoa sekä myös luontaista lahjakkuutta..
varmasti : kirjoitti:
puhtaita...?
..mut mitä sitten jos on "puhdas" tai ei?! Ei ainakaan mua vois henk koht vähempää kiinnostaa mitä joku tekee keholleen...kunhan ei ala kanssaihmisiä terrorisoimaan!
- feministi-x
TheOne kirjoitti:
..henk kohtanen valinta..ei moni pysty tekeen harrastuksestaan uraa.. Eikä nyt ihan heti tu mieleen et mikä urheilulaji vaatis noin kokonaisvaltaista omistautumista asialleen kuin kehonrakennus. Ja nimenomaan tolla ammattilaistasolla...
mitä tuollainen "urheilu" antaa sinulle?
feministi-x kirjoitti:
mitä tuollainen "urheilu" antaa sinulle?
..puolestani (olen muuten voimannostaja, en kehonrakentaja..ero on iso) kun sanon, että se antaa kokonaisvaltaista hyvinvointia ja jaksamista. Ja on kieltämättä (kamppailulajien ohella) aivan korvaamaton apu töissäni! ;)
- feministi-x
TheOne kirjoitti:
..puolestani (olen muuten voimannostaja, en kehonrakentaja..ero on iso) kun sanon, että se antaa kokonaisvaltaista hyvinvointia ja jaksamista. Ja on kieltämättä (kamppailulajien ohella) aivan korvaamaton apu töissäni! ;)
olet portsari? :)
feministi-x kirjoitti:
olet portsari? :)
..ole portsari enkä vartija. Työskentelen kyllä turva-alalla ja liikunta-alalla. =) Mutta ei kannata tarkemmin kysellä, koska en vastaa töihini liittyviin kysymyksiin netissä... ;)
- feministi-x
TheOne kirjoitti:
..ole portsari enkä vartija. Työskentelen kyllä turva-alalla ja liikunta-alalla. =) Mutta ei kannata tarkemmin kysellä, koska en vastaa töihini liittyviin kysymyksiin netissä... ;)
tuossa aiemmin kirjoitit jotain kurinalaisuudesta. Miten reagointisi korreloi kurinalaisuuden (käsitän tämän itsehillinnäksi) kanssa, eli miksi asetuit puolustuskannalle, kun sait kritiikkiä?
feministi-x kirjoitti:
tuossa aiemmin kirjoitit jotain kurinalaisuudesta. Miten reagointisi korreloi kurinalaisuuden (käsitän tämän itsehillinnäksi) kanssa, eli miksi asetuit puolustuskannalle, kun sait kritiikkiä?
Ei ole mitään puolusteltavaa..ainoastaan selitin maallikolle yksinkertaistetuin termein, että mistä bodauksessa on kyse. ;) En edes huomannut, et kukaan olis mua kritisoinut..?!
- feministi-x
TheOne kirjoitti:
Ei ole mitään puolusteltavaa..ainoastaan selitin maallikolle yksinkertaistetuin termein, että mistä bodauksessa on kyse. ;) En edes huomannut, et kukaan olis mua kritisoinut..?!
sitten sinä-"ehkä"-luit valikoidusti saamaasi palautetta :D
feministi-x kirjoitti:
sitten sinä-"ehkä"-luit valikoidusti saamaasi palautetta :D
..kukaan mua kritisoinut..tässä viestiketjussa...eikä toisin ois kyllä mitään syytäkään.. Olen ainoastaan tuonut muutamia faktoja esille..tämä ko aihe kun nyt sattuu olemaan melkosen läheinen itselleni.. =)
- almasty
kaurapuuroa ja ruisleipää kirjoitti:
Saa itsekkin bodanneena tiedän että ainoat rajoitteet ovat vatsalaukun ja lompakon koko. Itselläni olisi varmaan ollut hyvinkin mahdollista saavuttaa nuo Markus Ruhlin mitat jos olisin jatkanut riittävän pitkään.Minun lihasmassani kasvaa pelkästä salin ovella käymisestä. Kaikki on kiinni siitä kuinka hyvin elimistö kykenee hyödyntämään saamansa ravinnon jos kuulut niihin jotka lihovat pelkästä salaatin syönnistä sinulla on todennäköisesti mahdollisuus kasvattaa itsellesi mammutimainen lihaksisto naturaalina harjoittelijana.Steroidit eivät muuta niitä rajoja jotka metaboliasi ja perintötekijäsi ovat asettaneet lihaskasvullesi vaikka voivatkin huomattavasti oikaista tietäsi jättilihasten saavuttamiseksi.
- feministi-x
kamalan näköinen sellainen lihavuori kyllä kieltämättä on :)
- vänksy
pelkään.. Ja bodaajalla tarkoitan siis just sellaista tony halme tyyppistä miestä. Niistä jotenkin huokuu sellainen väkivaltaisuus. En tiedä mistä tuo mun pelkoni on saanut alkunsa, koska kukaan lihaskimppu ei oo mua koskaan mätkinyt (mutta en toisaalta ole hakeutunut sellaisten lähettyvillekään..)
...aika montakin humalassa agressiivisesti ja jopa väkivaltaisesti käyttäytyvää kehonrakentajaa ja voimanostajaa. Pillerit ja viina ei ilmeisesti oikein sovi samaan tyhjään päähän.
Richartti kirjoitti:
...aika montakin humalassa agressiivisesti ja jopa väkivaltaisesti käyttäytyvää kehonrakentajaa ja voimanostajaa. Pillerit ja viina ei ilmeisesti oikein sovi samaan tyhjään päähän.
..joka on todistettu vääräksi... Useimmat kielletyt hormooni-valmisteet ainoastaan lisäävät/vahvistavat jo olemassaolevia ominaisuuksia. Roid-rage on pelkkää roskaa.. Eli jos perusrauhallinen kaveri alottaa kuurin (ottamatta nyt kantaa tässä, että onko se tyhmää vai ei), ni ei se muutu väkivaltaseks tms... ;D
TheOne kirjoitti:
..joka on todistettu vääräksi... Useimmat kielletyt hormooni-valmisteet ainoastaan lisäävät/vahvistavat jo olemassaolevia ominaisuuksia. Roid-rage on pelkkää roskaa.. Eli jos perusrauhallinen kaveri alottaa kuurin (ottamatta nyt kantaa tässä, että onko se tyhmää vai ei), ni ei se muutu väkivaltaseks tms... ;D
siinä sanottiin samaa mitä tuossa mainitsit, yllätti kyllä.
TheOne kirjoitti:
...on henkilökohtaista kokemusta arvaamattomasti käyttäytyvistä punttihemmoista. Kokemukset menee fifty-fifty. Onneksi niistä sekopäisimmistä useimmat ovat ymmärtäneet lopettaa viinan kanssa läträämisen ennen kuin on tullut ruumiita. Pari kertaa ulkopuoliset todennäköisesti pelasti erään "kehon" vaimon hengen.... Toinen ihan SM-huippuja eräässä puntinnostoon liittyvässä lajissa oleva mies oli kans lähellä linnareissua ennen kuin tajusi lopettaa viinan kanssa läträämisen.
monte24 kirjoitti:
siinä sanottiin samaa mitä tuossa mainitsit, yllätti kyllä.
..helposti mielletään et iso kaveri joka douppaa, ni on agre... Näissä tapauksissa vaan pakkaa unohtumaan, et kyseinen kaveri oli varmasti agre jo ENNEN douppaamista! ;)
Richartti kirjoitti:
...on henkilökohtaista kokemusta arvaamattomasti käyttäytyvistä punttihemmoista. Kokemukset menee fifty-fifty. Onneksi niistä sekopäisimmistä useimmat ovat ymmärtäneet lopettaa viinan kanssa läträämisen ennen kuin on tullut ruumiita. Pari kertaa ulkopuoliset todennäköisesti pelasti erään "kehon" vaimon hengen.... Toinen ihan SM-huippuja eräässä puntinnostoon liittyvässä lajissa oleva mies oli kans lähellä linnareissua ennen kuin tajusi lopettaa viinan kanssa läträämisen.
..ja sun rajallisten kokemusten pohjalta ei voi vetää mitään johtopäätöksiä...
TheOne kirjoitti:
..ja sun rajallisten kokemusten pohjalta ei voi vetää mitään johtopäätöksiä...
Ne ovat VAIN minun henkilökohtaisia kokemuksia ja olen tämän myös yrittänyt tuoda selvästi esiin. Rajallisia ne kokemukset taitaa olla kaikilla. Useita aivan loistotyyppejäkin tiedän, mutta ne ei minun tietääkseni ole koskaan viinan kanssa reilummin lätränneet.
Richartti kirjoitti:
Ne ovat VAIN minun henkilökohtaisia kokemuksia ja olen tämän myös yrittänyt tuoda selvästi esiin. Rajallisia ne kokemukset taitaa olla kaikilla. Useita aivan loistotyyppejäkin tiedän, mutta ne ei minun tietääkseni ole koskaan viinan kanssa reilummin lätränneet.
..viina on viisasten juoma! Harvoille sopii..reenasi tai käytti mitä hyvänsä... Siksi itsekkin juon niin harvoin. ;)
- Kitekattia-
Podarit kuuluu mun ihannemies kasti kakkoseen:b.
- Va-Nil-La
minkälainen arvomaailma on ihmisellä, joka tarkoituksella tekee itsestään sellaisen. Kamalan näköistä, musta vastaavan painoinen läskikin näyttää paremmalta...
- Pasinarulli
lihaksikkaita.
- jarona
podarista itsestään. Heitä on monenlaisia. Joku treenaa sopivasti että on hyvän näköinen ja hyvässä kunnossa. Toisella se menee yli ja terveyskin vaarassa. Ihmisinä heitä on monen laisia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470